Opublikowano 27 października 20159 l czy tylko ja mam przeczucie, ze to bedzie kolejne gt4 z podbitą grafą? ale fajnie, ze sobie przynajmniej tomahawkiem pojezdze. mam nadzieje ze bedzie premium xd
Opublikowano 27 października 20159 l beta 2016 czyli pewnie inna nazwa dla prologue xDDDD full pewnie 2017 ale grunt ze cos sie wreszcie dzieje szkoda, ze tak malo z samej gry pokazali
Opublikowano 27 października 20159 l tu wycięty fragmet gameplayu https://d.maxfile.ro/kpnbcmiebj.gif
Opublikowano 27 października 20159 l Kiedyś na twiterze widziałem wpis, pytali sie czy zagramy w GT7 w 2017 roku? Odpisali tylko "wcześniej niż sie spodziewacie;) ", optymistyczna wersja to koniec 2016, OPTYMISTYCZNA
Opublikowano 27 października 20159 l tu wycięty fragmet gameplayu https://d.maxfile.ro/kpnbcmiebj.gif Jakiego gameplayu chłopie? to jest wycięte ujęcie z trailera -_-
Opublikowano 27 października 20159 l Na koniec informacja bardzo ważna - w grze znajdą się dwa mistrzostwa FIA GT odbywające się jednocześnie w tym samym czasie. Ich zwycięzcy zostaną nagrodzeni przez samo FIA razem ze zwycięzcami prawdziwych mistrzostw. http://www.pssite.com/news/45378/polyphony-digital-przedstawia-gran-turismo-sport.html To prolog do GT 7? Nie, nie będzie GT7, GT Sport to pełnoprawny tytuł. Edytowane 27 października 20159 l przez YETI
Opublikowano 28 października 20159 l GT Sport to GT 7 From 7 up to 77 ciekawe dlaczego tak boją się 7 w tytule? Czyżby zmiana nazwy z 7 na Sport była jedyną znaczącą zmianą? I tak naprawdę to tylko podbite GT6 Marzy mi się powrót trudnych wyścigów z GT5 i tych poj3banych trofeów. ^_^ No ale dochodzi kolejny tytuł na który po prosty czekamy. Project Cars 2 vs Gran Turismo Sport
Opublikowano 28 października 20159 l tu wycięty fragmet gameplayu https://d.maxfile.ro/kpnbcmiebj.gif Engine tak jakby niewiele się zmienił, drzewa 3d in plus , poproszę jeszcze model jazdy z GT6 i kupuje G29.
Opublikowano 28 października 20159 l mogliby jeszcze dodać wreszcie dzwięki samochodów, dodać jakiś sensowny tuning mechaniczny (niedoscigniony wzor to fm) o wizulanym nie wspominając i i dodac wkoncu normalna fizyke, tak zeby tym razem ztjuningowany skajlajn nie jezdził 800 km/h zresztą i tak ta seria z FM przegrała już dawno, ale ze nie mam xbąka, to zadowole się tym, co będzie.
Opublikowano 28 października 20159 l Te drzewa to troche te z GTAIV przypominają, może to ta sama technologia SpeedTree... Co by było na plus. W ogole to jest bez sensu, każdy dobrze wie, czego brakuje w Gran Turismo, ale chyba główni developerzy tej gry nie są tego świadomi i siedzą jeszcze w erze PSX .
Opublikowano 28 października 20159 l GT Sport to GT 7 wlasnie z tego co dzis pisalo na eurogamerze gt7 to nie gt sport gt sport to ma byc taki rozwiniety prologue, ma miec wiele trybow, ma byc jakby osobna duza gra ale sony dzis gada, ze to nie jest pelnoprana siodemka pod innym nazewnictwem sam sie zdziwilem bo wczoraj bylem pewny, ze to siodemka pod inna nazwa
Opublikowano 29 października 20159 l Ahaa. No to może być prawda skoro od GT3 wypuszczają przed pełną wersją Prolog. To całkiem możliwe że dadzą takie demko dla graczy żeby zamknąć im usta i dać kanapkę przed pełnoprawnym obiadem z zupą i drugim daniem oraz deserem w jednym.
Opublikowano 29 października 20159 l Prolog na początku następnego roku, pełna pod koniec - tak mi się to widzi. A za brak wsparcia dla starszych kierownic (G27) Sony nie plusuje. Szału nie ma, ale grunt, że coś się dzieje
Opublikowano 29 października 20159 l chuya bedzie z tego, to samo gunvo od lat, tyle ze z 20 dodatkowymi autami premium, podbitą rozdziałką i drzewami 3d. odkurzacz racing simulator przestal zachwycac w 2004, pozniej to juz eksperymentalne buildy tej samej gry i odcinanie kuponow typu "how much can we squeeze" jesli ten potworek ma miec jakiekolwiek szanse konkurencji z seria FM, to by musieli zrobic reboot serii i stworzyć wszystko od nowa. ale wątpie w to, bo uwazam ze swąd makijażowanego trupa gt4 będzie się za tą serią ciągnął aż do śmierci kazunoriego. Edytowane 29 października 20159 l przez Andżej
Opublikowano 30 października 20159 l Jest cień nadziei, że odkurzacz odejdzie w niepamięć, bo ponoć zatrudnili jakiegoś speca od dźwięku, który to wcześniej babrał się w FM O model jazdy bym się raczej nie martwił, bo przecie w 5ce i 6ce tragedii nie było. Jak na konsolowe standardy było bardzo przezwoicie moim zdaniem
Opublikowano 31 października 20159 l Mi też 5 i 6 dobrze się grało. Zwłaszcza w 5 jak w patchu 2.0 zmienili fizykę to gra nabrała rumieńców. Już chyba wtedy pracowali nad GT6 bo ma dokładnie taki sam model. Żeby nie było takich jak z autami jak standard i premium bo to będą dopiero jaja.
Opublikowano 1 listopada 20159 l Jest cień nadziei, że odkurzacz odejdzie w niepamięć, bo ponoć zatrudnili jakiegoś speca od dźwięku, który to wcześniej babrał się w FM Nie tyle co się babrał, tylko był wręcz jednym z kierowników SoundLaba(studio, które nadzoruje wszystkie gry MS) oraz Lead Audio Designer serii Forza (1-4). W spoilerze wszystkie jego osiągnięcia. Audio Production Director Microsoft 2011 – May 2014 (3 years)Microsoft Studios Audio Production Director at SoundLab, the central audio production resource for Microsoft Studios. SoundLab is a multi-room audio facility dedicated to providing Sound Design & Music for any 1st party game published by Microsoft Studios. Recent games worked on include: Forza Motorsport 5, Ryse: Son Of Rome, Halo 4, Fable:Journey, Forza Horizon, Forza Motorsport 4, Kinect Star Wars, Nike+ Kinect Training. Responsibilities include: - Sound Supervision and quality control for all audio content produced by Soundlab - Sound Supervision for individual titles - Soundlab staffing, facility design and maintenance - Sound Design - Dialog supervision (Scripting, Directing & Implementation) - Post-Production - Game Mixing - Music Mixing - Music Composition Audio Lead, Turn10 Studios Microsoft Game Studios October 2005 – 2011 (6 years)Redmond, WA Audio Lead at Turn 10 Studios, a division of Microsoft Game Studios. Provided audio for the Forza Motorsport franchise games, including Forza Motorsport 1,2,3 and 4. Audio Lead Sierra Entertainment 2000 – 2004 (4 years)Bellevue, WA Responsible for all audio creation and implementation for many Sierra games from 2000-2004
Opublikowano 1 listopada 20159 l Niom Także raczej nie mamy się czego obawiać jeśli o kwestię udźwiękowienia chodzi
Opublikowano 29 grudnia 20159 l https://www.gtplanet.net/leaked-gran-turismo-concept-art-reveals-new-cars-tracks-locations/?utm_content=buffer70e57&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer#comments
Opublikowano 2 lutego 20169 l Nie miala przypadkiem z początkiem roku wystartować beta? Edytowane 2 lutego 20169 l przez spizganygutek
Opublikowano 2 lutego 20169 l Czekaj cierpliwie, ale przygotuj się na niespodziewane problemy w konsekwencji których premiera zostanie przesunięta
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.