Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Walka z Razorem na hardzie, co za gnój :obama: pokonany dzięki combo: Second Heart, Microgenerator oraz Gorilla Arms, ale ile człowiek musiał się nakombinować z tymi wszczepami. Mechanika walki na gołe łapy jest w tej grze tragiczna - kamera nawet z auto-aimem nie wyrabia, a szczytem wszystkiego jest wrzucenie uniku pod ten sam przycisk co kucanie, przez co V bardzo często zamiast uniknąć śmiertelnego ciosu zgarnia go elegancko na ryj. Współczuję każdemu kto poszedł w ten build. Anyway 60 godzin na liczniku i w sumie to jedyna rzecz, jaka naprawdę mnie wkurzyła w tej grze, poza tym sztosik. 

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, Andżej napisał:

wczoraj odpalilem na chwile prolog w wersji pl z ciekawosci zeby sprawdzic

 

po czym wylaczylem i zmienilem w opcjach spowrotem na eng

 

hardkorowe przezycie, ktore pozostawi na mnie ryse.

 

Masz na myśli dubbing? Bo nawet napisy polskie potrafią być momentami irytujące jak bohaterzy po angielsku mówią coś kompletnie innego i kompletnie inaczej jest to przetłumaczone na nasz język. Jeżeli ktoś nie zna angola to nie będzie mu to przeszkadzać, ale jak ktoś trochę kuma bazę, to szybko zacznie wyłapywać różne kwiatki. 

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Andżej napisał:

tia, mowie o tym pl dubbingu, ktory jakims cudem z wiekszosci gier, niewazne, jakie by byly, robi seans na fox kids.

 

nie wspominam juz o tym, ze polski pasuje do klimatu futurystycznego los angeles jak majonez do czekolady.

 

 

MIERDA, WI, TRZYMAJ  INHALATOR !

Futurystyczne LA, biorąc pod uwagę przyrost naturalny to tylko język panów w sombrero wydaje się tutaj właściwy.

Odnośnik do komentarza

Hey jescze nie przeszedłem i na razie nie przejdę.... poczekam. Po 57 H jedna postacią i 15 H druga mam dość błędów mechanicznych które zabierają mi radość z gry typu wywala postać gdzie nie ma prawa żeby było albo uszkodził się crafting i nie nalicza mi expa za zrobione lub rozmontowane, ulepszone części. Gra ma potencjał i fabule ale niech ktoś to dopracuje (sic!). Jak w XXI wieku tak ma wyglądać gaming ze dostajemy my gracze pół produkt, bo musi wyjść w takim a nie innym terminie bo stock holderzy maja być zadowoleni to ja już więcej gry na premierę nie kupię i poczekam te pół roku lub dłużej jak to połatają......

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Powiem tak: historia Cyberpunka dowodzi na to, że ray tracing to ostatnia rzecz, jakiej tak naprawdę dziś gry potrzebują. 

Trwający od lat wyścig technologiczny był napędzany już przez różne impulsy, z których budowanie otwartych światów i rozszerzonej, sztucznej inteligencji miały jednak jakiś sens. 

Ale bajer, w którym cała gra się błyszczy - po co to komu?

Odnośnik do komentarza

Cały świat: RTX w Cyberpunku na PC wygląda mistrzowsko

Digital Foundry: CP z RTX to najładniejsza gra w 2020 roku

Brandon Lee z The Crow:

13 minut temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

Powiem tak: historia Cyberpunka dowodzi na to, że ray tracing to ostatnia rzecz, jakiej tak naprawdę dziś gry potrzebują. 

Trwający od lat wyścig technologiczny był napędzany już przez różne impulsy, z których budowanie otwartych światów i rozszerzonej, sztucznej inteligencji miały jednak jakiś sens. 

Ale bajer, w którym cała gra się błyszczy - po co to komu?

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Bzduras napisał:

Cały świat: RTX w Cyberpunku na PC wygląda mistrzowsko

Digital Foundry: CP z RTX to najładniejsza gra w 2020 roku

Brandon Lee z The Crow:

Cały świat: Cyberpunk jest zabugowany, AI idiotyczne, świat przedstawiony nie wykracza poza to, co widzimy za oknem. 

Polska: Cyberpunk grą roku. 

 

@Bzduras litości, napisałem po prostu, że RTX to zbędny bajer, przed którym ludzie klękają wyłącznie przez napędzaną przez media koniukturę. Wolałbym po prostu, żeby współczesne gry szły w fizykę, rozwój opowiadanych historii, nowe pomysły na rozgrywkę. Nie w "błyszczenie". 

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Tak, tak. To tak zbędny bajer, że w niektórych grach kompletnie zmienia art design (patrz choćby Control). Ja wiem, że u Ciebie dzień bez napisania czegoś negatywnego o Cyberpunku to dzień stracony, ale jak już jechać po tej grze to za coś, za co jej się należy (choćby to ai), a nie za coś, co robi dobrze, no kurwa xd

Odnośnik do komentarza

Napisałem po prostu, że zamiast pucować Cyberpunk 2077 na błyskotkę, ładną na pierwszy rzut oka, ale w środku wybrakowaną, mogli na początku odpuścić ray-tracing.

A w szerszej ogólności stwierdziłem, że napędzanie wyścigu technologicznego za pomocą gier video grom, samym w sobie, opłaca się coraz mniej.

Poza tym nie piszę źle o Cyberpunku tylko widzę w jego kontekście bardzo dużo pretekstów do dyskusji o patologiach branży. 

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

@Bzduras litości, napisałem po prostu, że RTX to zbędny bajer, przed którym ludzie klękają wyłącznie przez napędzaną przez media koniukturę. Wolałbym po prostu, żeby współczesne gry szły w fizykę, rozwój opowiadanych historii, nowe pomysły na rozgrywkę. Nie w "błyszczenie". 

Jak technologia RTX jest w grze dobrze zaimplementowana (patrz Control, CB2077) to robi to ogromne wrażenie w kwestii wizualnej i sprawia, że świat wygląda realistyczniej. Skończyłem całe Control z full RT i nie wyobrażam sobie powrót do grania bez w tej grze. Tak samo jak włączysz RT w CB2077 to miasto od razu wygląda zdecydowanie lepiej i ciężko wrócić do grania bez RT. Obstawiam, że to samo jest z Milesem Moralesem. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...