Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, Observer napisał:

 

Dokładnie, dlatego bardzo wątpię w nadzieje niektórych że to będzie polskie NMS, gdzie będą tę rozbudowywać przez lata aż w końcu dostaniemy to co zapowiedzieli. Oni oficjalnie powiedzieli że na PC gra zebrała same 9 i 10 i są z niej bardzo dumni, nic nie wspominał o brakujących tam mechanikach i placeholderach więc nic nie wskazuje że będą grę uzupełniać o coś więcej niż naprawa rzucających się w oczy bugów.

szczerze wątpię by wiele dodali. Może, MOŻE przy okazji next gen patcha dodaliby normalniesze AI policji czy przechodniów (raczej tylko policja) i mooooże jakieś podstawowe interakcje z gangami? No i fryzjera w jakimś DLC/patchu. To i poprawki do interfejsu/balansu gry (ale bez szału bo oni w to nie umieją jak i w W3) A poza tym to fabularne DLC w 2022 (zależy jak się sytuacja rozwinie, bo jak sprzedaż nie będzie rosła jak się udziałowcy spodziewają to podejrzewam że mogą uznać że nie ma co ciągnąć trupa)

 

Ogólnie nie oczekiwałbym żadnych cudów. 

 

A całe to wystąpienie z przeprosinami to se mogą w żopy wsadzić. Typowe korpo piedololo i damage control. Ta firma już wizerunku nie odbuduje w pełni.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, Observer napisał:

 

Dokładnie, dlatego bardzo wątpię w nadzieje niektórych że to będzie polskie NMS, gdzie będą tę rozbudowywać przez lata aż w końcu dostaniemy to co zapowiedzieli. Oni oficjalnie powiedzieli że na PC gra zebrała same 9 i 10 i są z niej bardzo dumni, nic nie wspominał o brakujących tam mechanikach i placeholderach więc nic nie wskazuje że będą grę uzupełniać o coś więcej niż naprawa rzucających się w oczy bugów.

 

No gadają, że PC to docelowa platforma, gdyby chociaż mógł zająknąć tą swoją zafajdaną mordą, że większość problemów to też sami gracze naprawiają grę, swoimi modami i inne cuda kija na wianku, żeby ta gra jakoś doszła do ludzkiego stanu używalności.

Odnośnik do komentarza

Taaa same 9 i 10 na PC. Gdy recenzenci musieli grę kończyć na wyścigi by wydać reckę jak najszybciej licząc, że przecież spoko customer friendly CDPR oczywiście załata wszystkie niedoróbki. Ogólnie takie zagrywki to yebany rak branży. Damy im kilka dni na ukończenie wielkiego tytułu by ocenili go gdy jeszcze są zajarani na maksa graficzką i pijani od tego hajpu który nakręcaliśmy latami. 

But wait! There's MORE! Jeszcze zabronimy im pokazać ich własny materiał wideo aby przypadkiem nie wyszło jaką chujnię odwaliliśmy. Jesteśmy  CDPR! zrobiliśmy Wiedźmina 3! Nam zaufają bo jesteśmy taaacy spoko goście! 

 

ha tfu! Jak oni mogą w lustro patrzeć... 

Edytowane przez qraq_pk
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Observer napisał:

 

Pięknie zebrane w całość. Można wklejać każdemu pajacowi który będzie kłamał że w czasie gry nie napotkał żadnego błędu. 

Niezdrowe jest jaranie się tym filmem wiedząc, że jedynym jego celem jest pozyskanie lików i subskrypcji. Dojeżdżanie CDP i gry jest widać nadal w modzie, na tyle że wzbudza ze śpiączki jakiegoś dawno nie widzianego pajaca. 

Ten materiał to ewidentne pół prawdy i każdy kto gra wie jak jest w rzeczywistości. 

Zgadza się, że obietnice twórców a rzeczywistość rozjechały się ewidentnie oraz że w takim stanie gra nie powinna się wogóle ukazać. 

Zgadza się również że AI policji, aut i przechodniów nie istnieje i wiele rzeczy powinno się poprawić/dodać. 

Jednak prezentowanie na filmiku wersji sprzed patchy czy miejsc gdzie twórcy po prostu nie przewidzieli, że gracz może wejść i gliczów z tym związanych jest moim zdaniem nadużyciem. 

Idealnym przykładem, że film jest stworzony pod tezę to pokazywanie że kończy się mapa i nie pozwala nam jechać dalej. Jeśli twórca oryginalnego CP na którym oparta jest gra nie wymyślił, że Night City leży na wyspie to wnioskuję że CDP był wierny pierwowzorowi i nie stworzył wzorem GTA wyspy otoczonej oceanem. 

Materiał pomija całkowicie to co w grze jest dobre lub doskonałe, w całości skupiając się tylko na złych cechach. Sugeruje jakoby cała gra była niegrywalny chodzącym bugiem a tak nie jest. 

Kreacja i feeling świata, architektura miasta, bardzo ładna grafika i porządne efekty graficzne, hipnotyzująca miejscami muzyka, wciągający główny wątek historii, nie tuzinkowe postacie, świetnie napisane dialogi, udźwiękowienie, mistrzowskie wątki poboczne, moim zdaniem bardzo dobre partie i mechanika strzelania, dziesiątki eastereggów i innych smaczków, wymodelowanie aut i ich wnętrz. Oraz wiele innych aspektów których nie będę już wymieniał. 

Wielu uczepiło się twierdzenia Open World i zapomniało, że to nie to samo co sandbox. Wiedźmin czy też na wychwalany Spiderman na Playstation też były osadzone w otwartym świecie a sandboxem nie były. 

Dla mnie osobiście grając na Xbox SX po 70h (nadal w trakcie) to moja ulubiona gra roku (choć obiektywnie dodam, że wiele to nie gram ostatnimi laty). 

Bawię się lepiej niż podczas zabawy w ukochanego przez masy Wiedźmina 3 gdzie odrzucała mnie walka (a AI swoją drogą npców czy strażników było na tym samym poziomie co w CP2077). 

Całe szczęście, że jestem człowiekiem który zaczynał swoją przygodę jeszcze z Atari 800XL więc moja tolerancja na pewne gier  nie dociągnięcia jest większa. ;-) 

 

 

 

 

  • Plusik 4
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

@SpideyPL

Tak, filmik jest nieco przerysowany. Ale czy on mówi nieprawdę? CDPR obiecywali masę rzeczy których nie dali rady zrobić. Materiał ten podsumowuje wszystkie kłamstwa i PRowe czary mary które CDPR nam sprzedawał porównując je z właściwą grą. Do tego jeszcze pokazuje że GTA3 sprzed DZIEWIĘTNASTU LAT miało bardziej dopracowane mechaniki. A ty tu coś faflunisz o tym że to nie sandbox więc jest ok?

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, qraq_pk napisał:

Taaa same 9 i 10 na PC. Gdy recenzenci musieli grę kończyć na wyścigi by wydać reckę jak najszybciej licząc, że przecież spoko customer friendly CDPR oczywiście załata wszystkie niedoróbki. Ogólnie takie zagrywki to yebany rak branży. Damy im kilka dni na ukończenie wielkiego tytułu by ocenili go gdy jeszcze są zajarani na maksa graficzką i pijani od tego hajpu który nakręcaliśmy latami. 

But wait! There's MORE! Jeszcze zabronimy im pokazać ich własny materiał wideo aby przypadkiem nie wyszło jaką chujnię odwaliliśmy. Jesteśmy  CDPR! zrobiliśmy Wiedźmina 3! Nam zaufają bo jesteśmy taaacy spoko goście! 

 

ha tfu! Jak oni mogą w lustro patrzeć... 

Jesteśmy tacy spoko goście, że zrobiliśmy grę która sprzedała się na premierę lepiej niż nasza poprzednia nasza produkcja. Bo taki jest fakt. 13 milionów sztuk w 10 dni po premierze!

Wszelkie niedoróbki i głosy krytyki zamilkną gdy wyjdą odpowiednie poprawki. W planach mamy dwa dodatki i wersję kompletną pod koniec roku 2021. Nie rozumiem skąd się biorą te głosy niezadowolenia? Tłum przemówił portfelami.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
20 minut temu, SpideyPL napisał:

Dojeżdżanie CDP i gry jest widać nadal w modzie

Czasami mam wrażenie, że siedzę na forum dla gimbów.

 

CDP NIE RUSZ NAJLEPSI SOM TY TY TY HEJTERZU

 

Szkoda, że w tym niesamowitym RPG (czy to jednak jest action adventure, bo na Twitterze zmienili), nie możesz kupić pierdolonego szaszłyka od chłopa na ulicy. Naprawią grę pod względem technicznym? Spoko, niech dodadzą inne mechaniki, które sprawią, że gra nie będzie plastikową wydmuszką z zerową interakcją ze światem.

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Texz napisał:

Jesteśmy tacy spoko goście, że zrobiliśmy grę która sprzedała się na premierę lepiej niż nasza poprzednia nasza produkcja. Bo taki jest fakt. 13 milionów sztuk w 10 dni po premierze!

Wszelkie niedoróbki i głosy krytyki zamilkną gdy wyjdą odpowiednie poprawki. W planach mamy dwa dodatki i wersję kompletną pod koniec roku 2021. Nie rozumiem skąd się biorą te głosy niezadowolenia? Tłum przemówił portfelami.

No, bo ten tytuł miał największy hajp w historii. Kolejny taki szał czeka nas dopiero na GTA6, co do którego możemy śmiało oczekiwać że nawet jak będzie online only to będzie to co najmniej bardzo dobra i dopracowana gra. Coś czego oczekiwaliśmy po Cp2077 bo to cały czas zapewniali. Mówili o rewolucyjnych mechanikach (tak, rewolucyjnych) a dali coś na poziomie shovelware asset swap ze steama. Nie piję tu bezpośrednio do ciebie, kumam sarkazm, ale wkurwiają mnie typy jak spidey. "Nie jest tak źle", cośtam działa. No, ale miało wszystko działać. Ich targetem podobno były xbox i ps4. Tak mówili. Teraz narracja się zmienia że targetem ZAWSZE był PC. Jakby zapomnieli że mają siebie nagrane jak zapewniają coś innego. 

Zrobili przepiękne miasto, napisali super postacie, super questy, zrobili masę super muzyki. I wszystko to oblali gónwem w postaci setek bugów, kompletnym brakiem optymalizacji na starych konsolach, core gameplayem zrobionym na kolanie i wydmuszkami zamiast mechanik. A tu wychodzi prezes z przeprosinami i cośtam kręci że przecież gra ma tak wiele zazębiających się mechanik i systemów. No i że w testach błędy im nie wyszły. No kurde. Jakie systemy? Chyba graficzne na PC. 

 

Kurde no wpieniłem się znowu a miałem o tym rozczarowaniu zapomnieć. 

 

Tam gdzieś jest naprawdę dobra gra. Widać jej szkielet i gdyby to wydali pod koniec 2021 to może byłby to tytuł na 9. 

 

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
32 minuty temu, SpideyPL napisał:

Niezdrowe jest jaranie się tym filmem wiedząc, że jedynym jego celem jest pozyskanie lików i subskrypcji.

 

 

Niezdrowe jest jaranie się tą grą wiedząc, że jedynym jej celem jest pozyskanie pieniędzy.

 

Co za głupi argument, zwłaszcza w kierunku kanału który poprzedni filmik wstawił w 2019.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Observer napisał:

 

Niezdrowe jest jaranie się tą grą wiedząc, że jedynym jej celem jest pozyskanie pieniędzy.

 

Co za głupi argument, zwłaszcza w kierunku kanału który poprzedni filmik wstawił w 2019.

 

Dokładnie. A co do pozyskiwania pięniędzy to można to samo zarzucić Redom bo wzięli 30mln dotacji rządowej na stworzenie żyjącego świata 

 

Przechwytywanie.PNG

 

Cytat

W 2016 roku w ramach opisanego powyżej projektu Narodowe Centrum Badań i Rozwoju dofinansowało 38 projektów polskich twórców gier. Łącznie przeznaczono na ten cel 116 milionów złotych. Najwięcej pieniędzy – bo 28 milionów złotych – otrzymał wówczas właśnie CD Projekt RED, który miał za nie zrealizować 4 projekty: City Creation – technologia ta miała umożliwiać kreowanie „żywych” i grywalnych światów w oparciu o technologię sztucznej inteligencji. W zakresie tego projektu firma miała także opracować „innowacyjne procesy i narzędzia wspierające tworzenie najwyższej jakości gier z otwartym światem”. Na ten cel CD Projekt RED otrzymał prawie 10 milionów złotych. Był to najdroższy projekt, który dostał wówczas dofinansowanie;

 

Seamless Multiplayer – w ramach tego projektu miała powstać technologia do tworzenia rozgrywek multiplayer. Na ten cel przyznano ponad 6,5 miliona złotych;

 

Cinematic Feel – dzięki opracowaniu tej technologii gracze mieli doświadczyć „filmowej jakości w grach RPG”. Na jej rozwój przyznano dotację w wysokości prawie 5 milionów złotych;

 

Animation Excellence – technologia ta miała poprawić jakość animacji ciała i twarzy w grach. Na ten cel przyznano prawie 6,5 miliona złotych.
 

 

No i gdzie są te rzeczy? To działajace miasto to są NPCe chodzące od lewej do prawej 

 

Cytat

No NPC Day/Night cycle. NPCs spawn and despawn outside of the player's view.

If an NPC is doing an action, they will do that action forever until the player moves.

NPCs that are not story/side quest related have one dialog reply.

If one NPC is assaulted, every other NPC in a large circle around the player will crouch to the floor in the same animation, even if they did not see the original assault.

NPCs in a car will follow a specific route. If the route is even slightly interupted, for example by your car, they will cease to move forever until you remove the obstruction.

NPCs in a car will not attempt to move or exit their vehicle if you assault them with bullets/another vehicle.

NPCs will not acknowledge the player if they run the player over with their car.

NPCs will not attempt to steal their vehicle back if you steal it from them.

NPCs will not attack you or defend themselves in any way or form, even if engaged upon with just fists.

Police spawn around the player's vision when the player is wanted, forever, until they attempt to hide or drive away.

Police to not attempt to question, warn, or arrest the player for even the smallest crime commited, for example if you bump into them or accidently enter a private area.

Police are incapable of driving cars and chasing the player if they drive away.

Police will not attack hostile targets like Gangs if they are not already doing so in an activity.

Police will know if the player has attacked an NPC in the middle of the badlands and spawn next to the player, without vehicles.

NPCs will rarely thank or acknowledge the player if they are helped by the player.

Scripted NPCs that have dialog will say their dialog then proceed to stand there forever. They will also repeat the same dialog if the player leaves the area and visits again later.

 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, qraq_pk napisał:

@SpideyPL

Tak, filmik jest nieco przerysowany. Ale czy on mówi nieprawdę? CDPR obiecywali masę rzeczy których nie dali rady zrobić. Materiał ten podsumowuje wszystkie kłamstwa i PRowe czary mary które CDPR nam sprzedawał porównując je z właściwą grą. Do tego jeszcze pokazuje że GTA3 sprzed DZIEWIĘTNASTU LAT miało bardziej dopracowane mechaniki. A ty tu coś faflunisz o tym że to nie sandbox więc jest ok?

Po co te personalne ataki?! 

Jakbyś uważnie przeczytał mój post zauważyłbyś, że sam potwierdzam że CDP nie spełnił obietnic i za to ich nie bronię. 

Stwierdzam jedynie że teraz każdy szanujący twórca kontent gajmingowego musi zrobić pojazd po producentach i grze bo to się sprzedaje i dobrze klika. 

Szanuje na przykład takiego Quaza który wskazuję i pokazuje błędy i niedociągnięcia a zaraz docenia aspekty gry które zagrały i warto je pokazać. 

Twierdzenie że gra to nie grywalne gówno które nic w sobie nie ma to wierutne kłamstwo tu na forum zresztą powielane z lubością. 

Szczytem bezczelności jest, że przez niektórych przychlastów z tego tematu osoby którym gra się spodobała i ją chwalą, są wyzywane i wyśmiewane.

Jak wspomnialem wcześniej grałem w gry gdy pewnie większość użytkowników forumki była jeszcze w jajkach tatusia więc mój pogląd na jakość produkcji nie jest mainstreamowy. 

Dla mnie gra nadal pozostaje tylko grą i jedyne co mam to się przy niej dobrze bawić. Ja się przy Cyberpunk 2077 bawię świetnie i nie muszę nikomu udowadniać że jest inaczej. 

 

Edytowane przez SpideyPL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Skrajne opinie nie są nigdy prawdziwe, bo owszem: Cyberpunk2077 ma wiele mocnych stron, które widać NAWET pod morzem niedoróbek. 

Niemniej uważam, że firma, która tak bardzo poszła w naginanie rzeczywistości i bezsensownie naraziła pracowników na, nie tylko nadludzki wysiłek, ale idącą z nim w parze kompromitację - taka firma zasługuje na potępienie. Bo jednak crunch przy innych produkcjach na ogół ostatecznie przynosi prestiż. Tutaj jednak ci ludzie do końca życia będą wypytywani "serio? kodziłeś przy cyberpunku? testowałeś cyberpunka? dlaczego wypuściliście takie gówno?".

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, SpideyPL napisał:

Szanuje na przykład takiego Quaza który wskazuję i pokazuje błędy i niedociągnięcia a zaraz docenia aspekty gry które zagrały i warto je pokazać. 

 

A czasem tak szanowany przez ciebie Quaz nie powiedział coś w stylu omijajcie z daleka wersję na PS4 i One xD?

Odnośnik do komentarza

No ale cyperpunia to trzeba szanować jednak bo to dobra gra tylko troszeczkę niedopracowana i trzeba o tym mówić że przecież dobrze chcieli i ma wiele zalet. No ma, sam je wymieniałem. Co z tego? Na ps4 wiesza się totalnie losowo jakbym grał na PC. Jadąc samochodem nie mogłem jechać za szybko bo wyprzedzałęm ładowanie mapy i wpadałem a to w ścianę, a to pod mapę. Npc się blokują i krzaczą co chwilę. Skrypty w misjach też. Poważne sceny są totalnie rujnowane głupimi błędami/crashami. Ale spoko, "ja grałem w gry w 1991 to wiem co to bugi". No nie wiem, jakoś ostatnią tak spie.rd.oloną dobrą grą jaką pamiętam to były stalkery na pc. Ale tam to robiło to stosunkowo małe studio i wiadomo było że grać należy dopiero jak moderzy połatali wszystko od skryptów po balans i grafę. No i grało się spoko wiedząc że zaraz się wysypie ale nikt nie obiecywał tam cudów na kiju. Kurde, te stalkery to były lepsze erpegi od cyberpunka nawet bez modów.

Będąc starym graczem powinieneś właśnie wymagać chociaż minimum jakości od dnia premiery a nie tłumaczyć ich z wydawania takiego bubla. 

 

Edit:to jak chwalić się że masz małe wymagania i łatwo się zadowolić. Całe życie się żarło rozmoknięte burgery z mikrofali na dworcu więc jak Pascal czy inny Amaro ogłosił ze zrobi super knajpę na poziomie Michelin, a otworzy budę z h.ujowym kebsem ale fajna z wyglądu i miłą obsługa to będę zadowolony bo czemu nie.

Edytowane przez qraq_pk
Odnośnik do komentarza

Ich kolejna gra, którą zapewne będzie W4 też dadzą nieźle w palnik marketingiem. Oprócz grafiką i fabułą, to będzie pewnie dalej kalka W3. Już udowodnili dwukrotnie, że potrafią tylko w bardzo dobre historie i grafika trzyma poziom. Świat przedstawiony i bohaterowie także klasa. Jednak cała mechanika gry i potymalizacja  to średnio im wychodzi.

Edytowane przez Donatello1991
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...