Opublikowano 2 czerwca 20195 l Godzinę temu, ASX napisał: kojima opisał przebieg prac nad grą, zaczynając od samego początku. Tempo prac robi ogromne wrażenie, uwinąć się w niecałe 4 lata od zarejestrowania IP do wydania to coś rzadko spotykanego dzisiaj w branży. Zazwyczaj czas produkcji nowego IP dzisiaj to okolo 6 lat Ciekawe ile osób liczy Kojima Productions, uporalinsie szybko, ale mieli już gotowy silniki i pomoc od Sony.
Opublikowano 2 czerwca 20195 l Nieważne ile liczy, musieli mieć już przygotowany kod wcześniej, który pyknął na engine'e Decima. Tak jak kojima mówił, że szukali odpowiedniego silnika, czyli takiego, który będą mogli szybko ogarnąć (dokumentacja prawododobnie guerilla była bardzo dobra) i byli wstanie mieć cokolwiek w krotkim czasie. Co do budowania open worldu, to tutaj mogli outsoruce'wać swoj design świata i szybko również wyklepali świat, po ktorym będziemy się poruszać. Strzelam, że najwięsze mind faki będą właśnie przygotowane w lokacjach zamkniętych, przygotowane specjalnie przez Kojima Productions. Takie może luźne przemyślenia
Opublikowano 2 czerwca 20195 l 2 godziny temu, ASX napisał: kojima opisał przebieg prac nad grą, zaczynając od samego początku. Tempo prac robi ogromne wrażenie, uwinąć się w niecałe 4 lata od zarejestrowania IP do wydania to coś rzadko spotykanego dzisiaj w branży. Zazwyczaj czas produkcji nowego IP dzisiaj to okolo 6 lat
Opublikowano 2 czerwca 20195 l Autor 5 godzin temu, Wredny napisał: Podejrzana sprawa, zwłaszcza w przypadku Kojimy i tego, co się wydawało przy marketingu Death Stranding - że będzie mocno rozwleczony czas developingu. Ta data wydania na końcu trailera zaskoczyła mnie najmocniej. Pisałem o tym kilka stron temu, coś podejrzanie szybko zrobił gre open world nawet mając już silnik. Studio jak pamiętam miało docelowo liczyć do 150 osób? Może gra po prostu nie będzie obszerna
Opublikowano 2 czerwca 20195 l No raczej wszystko na to wskazuje, plus słowa Madsa do BB na końcu trailera, które pewnie tak naprawdę kieruje do gracza.
Opublikowano 2 czerwca 20195 l Godzinę temu, Voytec napisał: Skąd masz info o tym że to będzie open world? W każdym opisie gry jest wspomniane, że będzie otwarty świat. Edytowane 2 czerwca 20195 l przez Rozi
Opublikowano 3 czerwca 20195 l 22 godziny temu, ASX napisał: Tempo prac robi ogromne wrażenie, uwinąć się w niecałe 4 lata od zarejestrowania IP do wydania to coś rzadko spotykanego dzisiaj w branży. Zazwyczaj czas produkcji nowego IP dzisiaj to okolo 6 lat Póki gra nie wyjdzie to nie ma co ferowac wyroków czy takie niesamowite, może się okazać, że samej treści growej tam jest na 15-25h ( w tym 5-6h cinematiców) a gra jest po prostu pusta (lokacje trochę to sugerują). 20 godzin temu, oFi napisał: Nieważne ile liczy, musieli mieć już przygotowany kod wcześniej, który pyknął na engine'e Decima Dokładnie tak wygląda developing gier, Kojima siadł i napisał na kartce papieru kod a potem wrzucili to do silnika i wyszlo Death Stranding Edytowane 3 czerwca 20195 l przez _Be_
Opublikowano 3 czerwca 20195 l 7 minut temu, Mejm napisał: Snake Eater to tez mial byc otwarty swiat I dzięki Bogu nie był.
Opublikowano 3 czerwca 20195 l Jak dla mnie zle. Przynajmniej po trailerach. Wieje pustka bardziej niz z No Man's Sky. Wyglada mi to bardziej na mape z FF7, chodzisz sobie po zielonej lace i czasami wdepniesz na jakies APC albo czarnego ducha.
Opublikowano 3 czerwca 20195 l W grze będzie prawdopodobnie dodatkowo tylko kawałek lasu poza tym pustkowiem, jeden budynek, i wrak pojazdu i na oko 50 metrów bieżących okopu wskazuje to ten długi gameplay z trailera.
Opublikowano 3 czerwca 20195 l 12 minut temu, Mejm napisał: Jak dla mnie zle. Przynajmniej po trailerach. Wieje pustka bardziej niz z No Man's Sky. Wyglada mi to bardziej na mape z FF7, chodzisz sobie po zielonej lace i czasami wdepniesz na jakies APC albo czarnego ducha. No ale te czarne duchy to chyba w innym wymiarze
Opublikowano 3 czerwca 20195 l 3 minuty temu, milan napisał: W grze będzie prawdopodobnie dodatkowo tylko kawałek lasu poza tym pustkowiem, jeden budynek, i wrak pojazdu i na oko 50 metrów bieżących okopu wskazuje to ten długi gameplay z trailera. Ale to tylko przykrywka bo pod ziemia: 1 minutę temu, _Be_ napisał: No ale te czarne duchy to chyba w innym wymiarze Wydaje mi sie, ze one byly w lesie i wtedy tez czarne go.wno go wciagnelo do WW1.
Opublikowano 3 czerwca 20195 l W jednym swiecie są te postacie niewidoczne na kablach i jak zauważą Cie to chyba powodują ze czarna maź z 1 wojny zaczyna Cię wciągać do siebie na kawkę. Edytowane 3 czerwca 20195 l przez milan
Opublikowano 3 czerwca 20195 l Nie wiem skąd Wy bierzecie ten motyw, że po śmierci przenosi się do WW1. Moim zdaniem nie ma to związku. Po śmierci przenosi nas do upside-down world - to np:. ten moment z wypranymi kolorami Reedusa, albo "podwodny" świat, gdzie rzeczy spadają "do góry" z poprzednich trailerów. Do WWI (i innych równoległych rzeczywistości) będziemy się za pewne przenosić za pomocą naszyjnika. Edytowane 3 czerwca 20195 l przez cotek
Opublikowano 3 czerwca 20195 l 3 godziny temu, cotek napisał: Nie wiem skąd Wy bierzecie ten motyw, że po śmierci przenosi się do WW1. Moim zdaniem nie ma to związku. Po śmierci przenosi nas do upside-down world - to np:. ten moment z wypranymi kolorami Reedusa. No de facto może to nie jest śmierć ale w trailerze masz motyw, że go porywają te dusze i jest zdanie those bound to hades a jak wiemy z mitologii Hades był bogiem krainy zmarłych potem wpada zdanie those who cannot break the connection sugeruje, że Reedus trafił tam i żeby wydostac się musi walczyć ze na przykład zołnierzami z "I WŚ" którzy nie mogą się wydostać z tego "świata" i będą starali się go zatrzymać, po przebiciu się przez swoiste piekło Norman wydostaje się na powierzchnię i dalej gracz eksploruje te Islandie czy co to tam jest. Edytowane 3 czerwca 20195 l przez _Be_
Opublikowano 3 czerwca 20195 l a tak ogólnie to trzeba pamiętać że Kojima is going Kojima i połowe scenek może mieć pozamienianych aktórów i pokazał nam dokładnie tylko to co chciał żebyśmy widzieli i tak jak chciał żebyśmy to widzieli.
Opublikowano 3 czerwca 20195 l Autor Czas produkcji mniej niż 3 lata, czuje że gra nie będzie za długa, ale to dobrze https://gearnuke.com/death-strandings-development-than-two-years/ Edytowane 3 czerwca 20195 l przez Fanek
Opublikowano 3 czerwca 20195 l Też mam nadzieję, że nie przesadzą z długością i akurat skończę ją w weekend. Edytowane 3 czerwca 20195 l przez Paolo de Vesir
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.