Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, ASX napisał:

 

kojima opisał przebieg prac nad grą, zaczynając od samego początku.

 

Tempo prac robi ogromne wrażenie, uwinąć się w niecałe 4 lata od zarejestrowania IP do wydania to coś rzadko spotykanego dzisiaj w branży. Zazwyczaj czas produkcji nowego IP dzisiaj to okolo 6 lat

Ciekawe ile osób liczy Kojima Productions, uporalinsie szybko, ale mieli już gotowy silniki i pomoc od Sony. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Nieważne ile liczy, musieli mieć już przygotowany kod wcześniej, który pyknął na engine'e Decima. Tak jak kojima mówił, że szukali odpowiedniego silnika, czyli takiego, który będą mogli szybko ogarnąć (dokumentacja prawododobnie guerilla była bardzo dobra) i byli wstanie mieć cokolwiek w krotkim czasie. Co do budowania open worldu, to tutaj mogli outsoruce'wać swoj design świata i szybko również wyklepali świat, po ktorym będziemy się poruszać.

 

 

Strzelam, że najwięsze mind faki będą właśnie przygotowane w lokacjach zamkniętych, przygotowane specjalnie przez Kojima Productions.

 

Takie może luźne przemyślenia :lapka: 

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Wredny napisał:

Podejrzana sprawa, zwłaszcza w przypadku Kojimy i tego, co się wydawało przy marketingu Death Stranding - że będzie mocno rozwleczony czas developingu.
Ta data wydania na końcu trailera zaskoczyła mnie najmocniej.

 

Pisałem o tym kilka stron temu, coś podejrzanie szybko zrobił gre open world nawet mając już silnik.

Studio jak pamiętam miało docelowo liczyć do 150 osób?

Może gra po prostu nie będzie obszerna

Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, ASX napisał:

Tempo prac robi ogromne wrażenie, uwinąć się w niecałe 4 lata od zarejestrowania IP do wydania to coś rzadko spotykanego dzisiaj w branży. Zazwyczaj czas produkcji nowego IP dzisiaj to okolo 6 lat

 

Póki gra nie wyjdzie to nie ma co ferowac wyroków czy takie niesamowite, może się okazać, że samej treści growej tam jest na 15-25h ( w tym 5-6h cinematiców) a gra jest po prostu pusta (lokacje trochę to sugerują). 

 

20 godzin temu, oFi napisał:

Nieważne ile liczy, musieli mieć już przygotowany kod wcześniej, który pyknął na engine'e Decima

 

Dokładnie tak wygląda developing gier, Kojima siadł i napisał na kartce papieru kod a potem wrzucili to do silnika i wyszlo Death Stranding 

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Mejm napisał:

Jak dla mnie zle. Przynajmniej po trailerach. Wieje pustka bardziej niz z No Man's Sky. Wyglada mi to bardziej na mape z FF7, chodzisz sobie po zielonej lace i czasami wdepniesz na jakies APC albo czarnego ducha.

 

No ale te czarne duchy to chyba w innym wymiarze 53ef346458017da2062aca5c7955946b.svg 

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, milan napisał:

W grze będzie prawdopodobnie dodatkowo tylko kawałek lasu poza tym pustkowiem, jeden budynek, i wrak pojazdu i na oko 50 metrów bieżących okopu wskazuje to ten długi gameplay  z trailera.

Ale to tylko przykrywka bo pod ziemia:

m2reloaded-zion08.jpg

 

1 minutę temu, _Be_ napisał:

No ale te czarne duchy to chyba w innym wymiarze 53ef346458017da2062aca5c7955946b.svg 

Wydaje mi sie, ze one byly w lesie i wtedy tez czarne go.wno go wciagnelo do WW1.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem skąd Wy bierzecie ten motyw, że po śmierci przenosi się do WW1. Moim zdaniem nie ma to związku. Po śmierci przenosi nas do upside-down world - to np:. ten moment z wypranymi kolorami Reedusa, albo "podwodny" świat, gdzie rzeczy spadają "do góry" z poprzednich trailerów.
Do WWI (i innych równoległych rzeczywistości) będziemy się za pewne przenosić za pomocą  naszyjnika.

Edytowane przez cotek
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, cotek napisał:

Nie wiem skąd Wy bierzecie ten motyw, że po śmierci przenosi się do WW1. Moim zdaniem nie ma to związku. Po śmierci przenosi nas do upside-down world - to np:. ten moment z wypranymi kolorami Reedusa.

 

No de facto może to nie jest śmierć ale w trailerze masz motyw, że go porywają te dusze i jest zdanie those bound to hades a jak wiemy z mitologii Hades był bogiem  krainy zmarłych potem wpada zdanie those who cannot break the connection sugeruje, że Reedus trafił tam i żeby wydostac się musi walczyć ze na przykład zołnierzami z "I WŚ" którzy nie mogą się wydostać z tego "świata" i będą starali się go zatrzymać, po przebiciu się przez swoiste piekło Norman wydostaje się na powierzchnię i dalej gracz eksploruje te Islandie czy co to tam jest.

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...