Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, SlimShady napisał:

Nic nie wycięli, wręcz dodali, ale masz dużo większe możliwości i jest łatwiej. Nie brałbym też howlong aż tak na poważnie. Coś tam sugeruje, ale odchyły mogą  być konkretne w zależności o stylu graczyków.

 No może właśnie przez, to że jest „łatwiej”. Wiem że nie ma co mocno brać do siebie tych czasów, ale jednak tutaj dość dużo odchylenie (ponad 10% krócej). 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
W dniu 17.11.2023 o 08:51, Schranz1985 napisał:

Stare jak stare.
Days gone wygląda i działa fenomenalnie na ps5, podobnie death stranding zwłaszcza Directors cut to nextgenowe doświadczenie.

 

Nazywanie DS czy DG grą starą to przesada. Ogólnie w tej generacji coś co nazywamy "picture quality" jest na dużo gorszym poziomie niż na PS4, gdzie graliśmy sobie w 30 fps bez RT i innych bubli, które na konsolach zabijają jakość obrazu. 

 

Mam nadzieję, że Kojima dobrze wykorzysta Decimę i 60 fps nie dostanie po dupie w jakości obrazu, jeżeli nie powrzuca tam za dużo ficzerow graficznych na siłę typu RT, processingi to będzie dobrze.

 

Obraz żyleta w 60 fps był w Forbidden West, ale potrzeba było patchy, oby tutaj się bardziej postarali. 

Odnośnik do komentarza
48 minut temu, mario10 napisał:

Starych mam na myśli te, które już ograłem jakiś czas temu :)

 

Początek DS za mną i parę misji. Kurde ale jest świetna muzyka w tej grze. Podczas przemierzania obszarów świetnie się to komponuje.

To jest wspaniała gra, a końcowe 10 godzin to już jazda bez trzymanki, najlepsze przed tobą A ok Ty już grasz 2gi raz :). Swoją drogą jak teraz wygląda community tej gry? Pewnie wszystko ładnie już pobudowane :)? 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
Teraz, Szermac napisał:

Przechodziłem ostatnio sobie też i w sumie nie. Rzeczy innych graczy pojawiają się niektóre i stopniowo i też chyba nie zawsze xD 

Właśnie nie wiem bo Ja grałem pewnie z 95% czasu blisko premiery, potem chwilę Director's Cut i było więcej dróg, albo przynajmniej tak mi się wydawało, pewnie są jakieś limity odnośnie dróg zbudowanych przez graczy online do twojego progressu. 

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Szermac napisał:

Też grałem za pierwszym razem na premierę i nie odczułem za bardzo właśnie różnicy z Director's Cutem, na bank jest jakieś bucketowanie po progressie itp:.

Ciekawe, czy Hideo pokusi się o jakieś smaczki, typu integracja DS2 z DS1 (nie wiem jakieś placówki, drogi, smaczki). Byłoby spoko. 

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

To jest wspaniała gra, a końcowe 10 godzin to już jazda bez trzymanki, najlepsze przed tobą A ok Ty już grasz 2gi raz :). Swoją drogą jak teraz wygląda community tej gry? Pewnie wszystko ładnie już pobudowane :)? 

Budowanie rzeczy i dróg jest odpowiednio dopasowywane do progresu gracza. Dopóki my nie zaczniemy dostarczać materiałów i kończyć segmentów np. trasy, to sama z siebie nie powstanie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...