Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

@Figuś
A jakie spoilery, tym bardziej, gdy masz poradniki w necie i na YT. To są tylko drobne uwagi odnośnie walki i tyle.
Żadnego wątku fabularnego nie zdradziłem. Ba nawet w internecie ludzie wypisują różne teorie odnośnie zakończeń:blink:

@messer88Ja akurat w normalną edycję i nie da rady.
A ci poza wątkiem fabularnym to tylko początek by wbić 1-2 gwiazdki i te paczki. Potem i tak się wleczą do 5 gwiazdki, jak każdy punkt. Jeden ośrodek wciąż mam 4 gwiazdki i 5 w okolicy 80%:blink: I ni c**a chce mi sie wbić do konca.

@PatrickoZależy co chcesz ulepszać. Moim zdaniem same Tyrolki to warto do 2 poziomu, 3 to ja rozbudowuje wyjątkowo i to też koło centrów lub w trudnych warunkach pogodowych. 2 poziom to nadal ma 80-90% po powrocie przeszło miesięcznej. Pewnie i tak ci co już kończą grę i zrobią 100% to zaprzestają grania i budowania i naprawiania, więc nie warto wszystkiego rozbudowywać. Niech też inni coś budują:P

Edit.

 

Powrót do pierwszej lokacji i wspaniala linia tyrolek na farme wiatrowa. Juz jedna zbedna do usuniecia po rozbudowie do 2 poziomu.

 

W tym siec do muzyka i prawie 5 gwiazdek u niego. Wystarczylo jedna paczka i skok o 3. Ktos po srodku postawil jedna do wywalenia zbyteczna na nic by dalej xD

6803899B-F716-4EA2-9F13-FB311E78A34A.jpeg

C2EBD4A6-8694-4DDE-8695-43696A5199CB.jpeg

Edytowane przez Soyokaze
Odnośnik do komentarza

Ukończyłem, 48h pękło nie wiem kiedy, trzymałem się raczej wątku głównego. Piękna gra, w każdym aspekcie, ostatnia scena sprawiła, że oczka się zeszkliły. Mam nadzieję, że w dwójce będzie lepiej rozwiązana walka i tempo rozgrywki będzie bardziej wyrównane, bo końcówka (trzeci akt) miało jakieś 80% "akcji" całej gry. Ostatnia "walka" trochę żałosna, no ale to jest do dopracowania w drugiej części. Mam pytanie do tych co ograli dodatkowe misje z DC - warto to zaliczyć, czy raczej słabizna? 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Shankor napisał:

Sprzęt mnie mało interesuje, nie mam zamiaru grać dalej w imię odbudowy Ameryki :thumbsup:.

No ale jeśli jest tam ciekawa fabuła lub coś nowego w rozgrywce to chętnie sprawdzę. 

sprzęt i ubranka, nawiązania fabularne do HL i CP są w formie tekstu, nie są długie ale nawiązania fajne

Odnośnik do komentarza

Obie platynki wbite, wspaniała to była przygoda. Kojimbo dostarczył i to grubo. Fabuła tak poyebana, że aż ciekawa, gameplay miodny i cholernie uzależniający, ciągły rozwój czegoś i wpływ na otaczający świat, no i jak to wygląda... Wersja DC ma sporo nowych rzeczy, jest kilka które poprawiają tzw. Quality of Life, szczególnie nowa droga przez góry.

Jedyny minus to jak już pisałem wcześniej, zachowanie pojazdów. To MUSI zostać poprawione w pierwszej kolejności. Obecny stan to parodia i nie wiem jak w ogóle przeszło fazę testów.

Nie mogę się doczekać na DS2.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

@Patricko

Czyli w wersji rezyserskiej jest dalszy etap drogi? To teraz rozumiem czemu u mnie brak. Ale to maly pikus.

 

Tak. Pojazdy sa fatalne. Nawkurwialem sie zawsze gdy pojazd spadal albo skalki byly i dziwnie skrecal.

 

Ja wbijam platyne. Zostaly mi tylko 2 punkty do 5 gwiazdek oraz nosniki danych.

 

Wszystkie inne juz wczoraj wbilem. Zarabista gierka, ale magia tylko wychodzi online. Samemu jest upierdliwym żmudnym graniem, tylko z innymi graczami pokazuje magie:banderas:

Odnośnik do komentarza

Ukończyłem Death Stranding.

I co tu dużo pisać, zabierałem się za tą grę bardzo długo i podszedłem do niej z ciekawości, a nie dlatego żeby jakoś szczególnie mnie pociągała. Ale jak już zacząłem w nią grać to historia Sama wciąga jak bagno. Rozbudowa świata plus ciekawa i zakręcona fabuła działa w tej grze jak magnes. Każdą możliwą chwilę starałem się robić dostawy i rozbudowywać sprzęty w świecie gry.

Wszystko mi tej grze zagrało pięknie wykreowany świat, głównie bohaterowie Sam, Cliff, Lou,Amelie, Heartman, Deadman, Natalie. Die Hardman, Mama/Lockne. Co mi się podoba to jak myślisz DS to od razu te postaci przychodzą do głowy bo są wyraźne i charakterystyczne.
 

Przebieg historii jest trochę nierówny bo pierwsze 9 rozdziałów można przegrać 100 godzin, a ostatnie 5 szybko leci  ale historia mimo, że zakręcona to przykuwa uwagę i chce się poznać jej wszystkie tajniki.

Mechanika gry jest świetnie pomyślana i daje duże możliwości jeden może wszędzie biegać z buta, inny na tyrolka, a jeszcze inny pojazdami. Dla każdego coś dobrego.
Walka mimo iż nie ma jej dużo, świetna. Dużo przyjemności dawało mi czyszczenie obozów mułów i okradanie ich skrzynek.
Jedyny zarzut to jak większość sterowanie pojazdami, a konkretnie ciężarówkami fatalnie się nimi jeździ i frustruje to bardzo i jeśli nie było konieczności to nie korzystałem z nich.

To jedna z tych gier, którą jak się skończy to jest pewien smutek, że już koniec.

  • Plusik 1
  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dobra odpaliłem Pana Kuriera i szybkie pytania:

Czy da się wejść do obozów MUŁów bez aktywowania tych ich obesranych wykrywaczy? Zanim znajdę jakąś kępkę trawy to już mnie tłuką.

Poziom Hard przydaje się tylko do zleceń premium by zgarnąć ocenę SS? Bez infrastruktury lepiej się za nie nie zabierać ze względu na czasówki?

Opady temporalne są randomowe czy tylko w konkretnych miejscach?

Przy budowlach skupiać się na początek na tyrolkach, c'nie?

Jeszcze jakieś poważne rady? :gigabeta:

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, Farmer napisał:

Czy da się wejść do obozów MUŁów bez aktywowania tych ich obesranych wykrywaczy?

 

Da się, będzie do tego specjalne narzędzie które chyba się odblokuje wraz z fabułą z tego co pamiętam. Można wtedy zhakować "ogrodzenie" z tych słupków a jest też opcja która zniweluje wykrycie przez ten pomarańczowy "puls" 

 

Jak jesteś na początku to olej tam teraz budowę i rób tylko co tam masz po drodze z ekstra zleceń i leć fabularnie, w 2gim regionie skup się na drogach wstępnie bo dużo ułatwią. I tak dostawy premium z dużymi gabarytami to już później trzeba mieć sieć dróg i tyrolek. Ale jest też sporo takich które obskoczysz na motorku po trawie na S. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
40 minut temu, Farmer napisał:

 

Czy da się wejść do obozów MUŁów bez aktywowania tych ich obesranych wykrywaczy? Zanim znajdę jakąś kępkę trawy to już mnie tłuką.

Poziom Hard przydaje się tylko do zleceń premium by zgarnąć ocenę SS? Bez infrastruktury lepiej się za nie nie zabierać ze względu na czasówki?

Opady temporalne są randomowe czy tylko w konkretnych miejscach?

Przy budowlach skupiać się na początek na tyrolkach, c'nie?

Jeszcze jakieś poważne rady? :gigabeta:

Da się wejść niezauważonym, troszkę później dostajesz ulepszenie skanera, które pozwoli Ci dezaktywować w odpowiednim momecie sygnał wroga, co faktycznie się przydaje.

Poziom hard jest konieczny, aby w zleceniach premium otrzymać ocenę "Legend of Legends" i jest to wtedy ocena S :nosacz3:

Na hardzie możesz poza tym śmiało normalnie grać. Najbardziej jest odczuwalny jak ludzcy przeciwnicy zaczną do Ciebie strzelać :kaz:

Na zlecenia na czas dobrze jest rozbudować tyrolki, ale to trochę później. W 1 regionie da się obejść bez nich.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Skup się na gromadzeniu surowców pod autostrady (metal, ceramika oraz te kryształy). To jest tak naprawdę najważniejsze. Tyrolki używałem tylko w górach i na pierwszej mapie w paru miejscach, więc jakoś specjalnie bym sobie nimi głowy nie zawracał, ale oczywiście można. Gra daje pełną swobodę, więc sam decydujesz co lepiej używać. Ale autostrady dla mnie #1, a wersji Directors Cut dodali całkowicie nową nitkę przez góry, co już zupełnie ułatwia dowóz paczek.

Warto też odkryć od razu najlepszą wersję ciężarówki, ta z dużym zasięgiem. Bodajże w Distribution Center South of Lake Knot City na drugiej mapie trzeba było robić zlecenia (zlecenie #35). W miarę szybko to można było zrobić, więc warto tam posiedzieć. Osobiście używałem jej do chyba 90% rzeczy w grze. Dopiero jak dotrzesz do gór to trzeba zmienić nawyki, ale tylko tam na szczęście.

Na drugiej mapie odkryjesz te, Engineera, Junk Dealera oraz Roboticist. Jak będziesz wbijać u nich gwiazdki, to będą dawać Ci coraz lepsze egzoszkielety, dzięki którym będziesz mógł nosić znacznie więcej i szybciej biegać.

Co do mułów to nie baw się w jakieś skradanie, bo to bez sensu i strata czasu. Na początku ogarnij sobie broń Bolas (od Craftsmana) i celuj im w głowy, od razu ich ogłuszysz. Jak nie trafisz, to podbiegnij i kopnij typa. Potem będziesz miał karabiny na gumowe pociski, który wymiata. Pamiętaj, żeby pod żadnym pozorem ich nie zabijać, bo będziesz musiał zasuwać spalić ich zwłoki, a jak tego nie zrobisz to pojawi ci się tam strefa BT. Na drugiej mapie, w każdym ich obozowisku jest ciężarówka. Ma słaby zasięg, ale na początku sporo pomaga przy zleceniach, więc warto ją ukraść.

Odnośnie pogody, wyciągnij sobie Weather Station na drugiej mapie do 5 gwiazdek i dostaniesz wisiorek, który ogranicza opady (poza miejscami, gdzie są z góry oskryptowane). Ta stacja znajduje się właśnie na zachód od Distribution, o którym wspominałem wyżej. Poza wisiorkiem, dostaniesz też wózek, który podpinasz i możesz ciągnąć sporą ilość paczek za sobą.

Ustaw od razu Hard, bo gra nie jest trudna, a warto robić zlecenia na poziom SS, żeby nie tracić czasu potem. Miej na uwadze, że masz też różne rodzaje zleceń (ikonka obok) i każdy taki rodzaj trzeba bodajże zrobić 20 razy na poziom SS. Warto sobie to na koniec zostawić, jak już wszystko masz odkryte i zbudowane drogi, bo wtedy lecisz z tematem bez większego problemu.

Czyli w skrócie co polecam robić najpierw:
- Skupić się na budowaniu dróg (najwięcej materiałów znajdziesz w obozach mułów),
- Odkryć schemat na ciężarówkę poziomu 3 w Distribution na drugiej mapie,
- Dorwać broń na Bolasy,
- Podciągnąć Weather Station na drugiej mapie do 5 gwiazdek, aby dostać wisiorek i wózek,
- Nieco później dorwać karabin szturmowy na gumowe pociski (Mountain Knot City).

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Na jeden typ materiału jest fajne i szybkie powtarzalne zadanie w bazie na początku drugiej mapki, można sobie szybko tam dozbierać i potem wozić ciężarówką. Momentami to tutaj jak w euro truck Simulator trasy będziesz robić między centrami jak się wyciągniesz w rozbudowę. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...