Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

 

9 minut temu, Kron997 napisał:

 

Tak sobie przetłumaczyłem tytuł :D a jak to będzie po naszemu?

Zwiastun z polskimi napisami, zgadnij jak przetłumaczono tytuł.

 

 

 

 

Co do multiplayera.

Help other travellers without ever crossing paths via asynchronous online gameplay. Send supplies, share safe houses and walk in the footsteps of fellow couriers to reunite civilisation.

 

Odnośnik do komentarza

Hype'u nie miałem, w sumie nadal nie mam, bo... zupełnie nie kumam, co to ma być, ale jednocześnie jest to dla mnie ogromnym plusem.
Kojima to jednak geniusz, jeśli chodzi o robienie szumu i zwodzenie gracza przed premierą - szkoda, że więcej twórców nie robi tego w ten sposób - tu zabawa jest jeszcze na długo przed zagraniem samym w sobie.

Graficznie super (tak, widziałem dropy animacji), klimacik intrygujący, fajni aktorzy, motorek, kombinowanie z pokonywaniem terenowych przeszkód, stealth, trochę strzelania...
Szkoda, że pokazali ten fragment z I WŚ, bo takie rzeczy byłyby fajniejsze, jakby je odkrywać samemu, ale mam wręcz pewność, że jeszcze masa szokerów stanie się moim udziałem, więc wybaczam.
Premiera w listopadzie oznacza, że TLoU Part II zostanie przesunięte na początek 2020, prawdopodobnie luty, ale kij z tym, mimo że na grę ND miałem zdecydowanie większy hajp - tak jak już ktoś tu pisał - tam to wiadomo, czego się spodziewać, a DS jest zayebiście intrygującą niewiadomą.
Więcej nic nie oglądam, oczywiście że biorę na premierę i sam będę odkrywał, czy mi te chore wizje Kojimy pasują, czy tez nie :)

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Kron997 napisał:

Na rewersie okładki Martwego Pasma powinna być okładka Shinkawy. Rewelacyjny styl. 

 

Mordo stranding to polozenie w niebezpiecznej sytuacji, uwiazanie, wahanie sie. W luznym tlumaczeniu mozesz sobie parafrazowac jako skazany na smierc, sidla smierci, wiez ze smiercia lub uciec przed smiercia. Nie wiem skad ty tam pasmo wziales.

Odnośnik do komentarza
Teraz, Kokejba Hetero napisał:

 

Mordo stranding to polozenie w niebezpiecznej sytuacji, uwiazanie, wahanie sie. W luznym tlumaczeniu mozesz sobie parafrazowac jako skazany na smierc, sidla smierci, wiez ze smiercia lub uciec przed smiercia. Nie wiem skad ty tam pasmo wziales.

 

No w końcu! Dzięki :D wpisałem „strand” w translate, pasmo najbardziej mi pasowało jako sygnał - nawiązuje do wszechobecnego „connect”, ”isolated”, ”ludzie nie są stworzeni do życia w samotności”. Taka tam moja luźna i pokraczna interpretacja :P

Odnośnik do komentarza

Przespałem się i ta kolekcjonerka to jest sztos. Gameplay wygląda na drewno trochę, ale wierzę, że poprawią to w kolejnym buildzie.

 

Niestety podjarki troszkę brakuje, ale jest to nowa marka i myślę, że ta gra to jedna wielka niewiadoma jak kiedyś MGS1 był swego czasu. Martwi mnie otwarty świat, który jak wiemy zawsze rozwleka fabułę zamiast trzymać za mor*dę od początku do końca jak w poprzednich mgsach przed piątką. Liczę, że kojima doda od siebie zupełnie nowe elementy gameplayowe, których duże firmy się boją (pamiętną walka z the end na różne sposoby, walka z metal gearów z czwórki, no można wymieniać). 

 

Tak jak ktoś tam napisał, więcej zabawy z fizyką przedmiotów, mniej w obesraną graficzkę i można ulepić mesjasza na miarę naszych czasów. Kojima nie jest tyranem (i hope) w pracy i mam nadzieje, że dużo ludzi z jego firmy podpowiedziało co można by dorzucić do gameplayu, żeby zaszokować gracza, który jest przyzwyczajony do ubi gierek i otwartych światów cinematic experience z masą znajdziek i innych śmieci. 

 

dla TL;DR

 

Gra ma szokować i zmieniać przyzwyczajenia typowego gracza, wyznaczając nowe, ciekawsze standardy oraz doyebać taką fabułą, żeby zwykły kowalski zastanowił się nad tym co przed chwlą zobaczył. 

Odnośnik do komentarza

Fajny klimat. Szkoda tylko, tego pieprzenia o połączeniach między ludźmi. Jakbym anime oglądał.

Gameplay drewno.

Zobaczymy.

 

PS: Czy tylko ja mam wrażenie, że jak Hanibal mówi "I'll show you the real thing soon, I promise" to tak naprawdę Kojima kieruje te słowa do gracza podpowiadając, że to co zaprezentował to jedna wielka ściema? ;) 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, estel napisał:

Fajny klimat. Szkoda tylko, tego pieprzenia o połączeniach między ludźmi. Jakbym anime oglądał.

Gameplay drewno.

Zobaczymy.

 

PS: Czy tylko ja mam wrażenie, że jak Hanibal mówi "I'll show you the real thing soon, I promise" to tak naprawdę Kojima kieruje te słowa do gracza podpowiadając, że to co zaprezentował to jedna wielka ściema? ;) 

 

Od razu zwróciłem na to uwagę, nie wiadomo czy przełamanie 4. ściany, dwuznaczność czy zwyczajnie mówi tylko do okejkującego bombelka. Just Kojima things. 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Wredny napisał:

Dla mnie to na bank łamanie czwartej ściany - typowy Kojima - wspominał też o księżycu, więc mapa może być większa, niż nam się wydaje :)

 

Oho, weźmiemy udział w programie Apollo, brzmi super. Skoro przeniesiemy sie do czasów Wielkiej Wojny to dlaczego nie do czasów lądowań na księżycu. 

 

Im dłużej wymyślam tym bardziej nie moge sie doczekać listopada 

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

Ta gra to jest jakiś trolling Kojimy. Pierwszy pokaz zapowiadał coś naprawdę znakomitego, a przede wszystkim coś z pomysłem i może faktycznie tak będzie o ile Kojima nie pogubił się w scenariuszu przez cykanie zbyt dużo zdjęć z gwiazdami w restauracjach. Tylko co z tego skoro rozgrywka wypada tak słabo na tle innych elementów? 

 

Na obecną chwilę zapowiada się na to, że dostaniemy symulator chodzenia po pustych przestrzeniach i rozkładanie drabin w celu przedostania się na druga stronę przepaści. A nie, można jeszcze zaczepiać linkę i sikać na żądanie. :) 

No od takich osób jak Kojima, który dał nam serię MGS (a szczególnie przełomową pierwszą część), oczekuję znacznie więcej zwłaszcza w projekcie rozgrywki. Ja rozumiem, że on lubi filmy i scenki przerywnikowe są naprawdę świetne tylko po co w takim razie męczy się w gierkowie i tworzy takie coś zamiast po prostu zacząć robić filmy? 

 

Na stan dzisiejszy w ogóle nie mam zamiaru w to grać bo wiem, że się zwyczajnie zanudzę przez robienie ciągle tych samych, schematycznych, aktywności mimo, że fabuła może być najjaśniejszym punktem produktu (powtarzam - może). No i ta walka..... matko boska, aż Metinem 2 zaleciało. 

 

Panie Kojima, chyba czas najwyższy ze sceny zejść.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...