Jump to content

Dirt Rally (Forumkowa Liga PSX Extreme)


Recommended Posts

Liga FWD zakończona dyskwalifikacją - uparłem się że wyjadę sam na drogę zamiast trójkątem żeby zaoszczędzić kilka sekund (bo na poprzednim os straciłem minute więc trzeba było szukać każdej sekundy), nie zauważyłem że odliczanie za wrong way właśnie się kończy :/

 

A w drugiej lidze zrobiłem przed startem eksperyment - przejechałem po kilka razy shakedown pierwszego odcinka rajdu Niemiec, raz dopakowanym R4, drugi raz gołym Focusem 2007 - na krótkim odcinku różnica 4s na korzyść foki. Każdemu kto jedzie R4 radzę zrobić to samo.

 

Sam rajd przejechany, fajerwerków nie było. niestety na każdym odcinku miałem przynajmniej raz (a najczęściej dwa razy) cofanie bo za szeroko wychodziłem i zatrzymywałem się na kamieniach - jakoś do samego końca rajdu nie mogłem się przyzwyczaić że ten Focus jest aż tak podsterowny :/ następny rajd będzie w citroenie c4 :)

Edited by gtfan
Link to post

Dobra panowie, 8 osób już ukończyło aktualny event... A teraz przyznać się, kto ma jak dopasione auto. Jaki macie upgrade?

 

 

Jeśli chodzi o poprzedni sezon z Subaru Imprezą '95, to miałem upgrade 4/4, bo w karierze tez jeździłem tym samym autem. Teraz karierę również jadę tym samym autem (Impreza '95), zatem samochody zarówno z grupy 2000s jak i R4 mam z upgrade 0.

 

Z opisu upgradeów jasno wnika, że auta z ulepszeniami 0 a 4/4 to istna przepaść. Przy wyborze auta można dać chyba kwadrat i wyskakuje opis ulepszeń. Zobaczcie sobie jak prezentują się statystyki seryjnego samochodu a jak takiego z 4/4. Przynajmniej na dzień dobry dochodzi nam z 150-300HP mocy więcej :)

 

W tej kwestii niestety wielki kij w szprychy dla Codies, że pomimo WYŁĄCZENIA ulepszeń w Lidze, one i tak są brane pod uwagę - jeśli karierę jeździmy tym samym samochodem co ligę. Niestety przez ten bug rywalizacja trochę na tym traci. Jeśli o mnie chodzi to różnicy nie ma, bo ja nawet mając ulepszenia 4/4 i tak walczę o przedostatnie miejsce, ale zapewne są tacy, co umieją porządnie wykorzystać te dodatkowe 300HP czy lepsze prowadzenie auta :)

 

No cóż, ścigamy się dalej mając nadzieję, że Codies naprawi ten bug. Ewentualnie przy kolejnym sezonie możemy zrobić tak, że auto, którym będziemy się ścigać to będzie niespodzianka. O wyborze samochodu dowiecie się w dniu rozpoczęcia Ligii - tak by nie było czasu na jego ulepszenie w karierze. No bo jak inaczej można rozwiązać ten problem? :)

Link to post

ja jechałem pierwszy event Imprezą R4 z full upgrade, i nie pomogło to za bardzo bo nawet jedyny os w Grecji który znam na pamięć i jechałem pełnym ogniem straciłem z pół minuty.

 

teraz pojechałem Focusem z klasy 2000s bez upgradów bo nie stać mnie na to auto - jak na razie mam 3 miejsce, a jechałem mega spokojnie i zachowawczo (na prawdę, nie ryzykowałem prawie wcale, chociaż przez jego podsterowność kilka razy musiałem cofać bo zatrzymywałem się na kamieniach po ciasnych nawrotach - strat w aucie nie było, tylko strata czasowa). i jak pisałem parę postów wcześniej - w porównaniu do tamtej imprezy na samym shakedown pierwszego odcinka rajdu Niemiec zyskiwałem 3-4s. więc albo przepaść między gołym 2000s a full upgrade R4 jest tak ogromny (aż boję się pomyśleć jak musi jechać ten Focus na levelu 4/4), albo jedziemy wszyscy gołymi autami (lub z full upgrade), nie ważne co mamy w garażu... Chociaż ja to sprawdzałem w custom event więc tu można być jeszcze inaczej...

 

dziwne to wszystko... Codies powinno wyjaśnić jak jest

Edited by gtfan
Link to post

A może to jest tak, że wizualnie pokazuje nam niby upgrade 4/4... Czy jakikolwiek inny... A fizycznie mimo wszystko startujemy z zerowym ulepszeniem (bo ulepszenia w lidze są wyłączone)?

 

Może ten upgrade w lidze, to efekt placebo? :)

 

 

Przeglądałem forum Codies, ale albo jestem ślepy albo nikt tam jeszcze nie poruszył tego tematu.

 

Tak czy inaczej jest jakiś bug, bo przy wyborze aut w lidze pokazuje nam stopień ulepszeń. Teraz tylko kwestia tego, czy te ulepszenia działają czy to tylko puste info.

 

 

EDIT: bardzo bym się skłaniał ku tezie, że mimo pokazywania nam przy wyborze auta ulepszeń - to i tak w lidze one nie działają. A ulepszenia pokazuje, bo i w karierze je pokazuje jak wybieramy auto. Komuś może nie chciało się kasować kilku linijek kodu, by w lidze nie pokazywało ulepszeń z kariery ;)

Edited by Emtebe
Link to post

Emtebe wystarczy teraz jakie będzie kolejne auto lub klasa i w wolnej chwili można je ulepszyć. Można też połączyć ligi w jedna lige 2000s r4 fwd i inne, na koniec podsumowanie sezonu. Teraz są dwie ligi fwd i 2000s, R4

Link to post

Jak przy poprzednim evencie trudno było wyczuć różnicę w upgrade'ach Subaru 1995, tak teraz na swoim dopasionym Focusie 2007 (5/5) czuję ją wyraźnie. Upgrade'y działają w lidze na 200%.

Tak jak pisze tnk, wybrać już teraz auto/klasę do następnego sezonu aby był czas na upgrade'y i po problemie.

Link to post

no to decydujmy czy zostaniemy przy 2000 czy przeskakujemy na 2010 (bo chyba innych opcji nie bierzemy pod uwagę?) do jednego i drugiego brakuje mi paręset tysięcy więc już bym może coś zaczął ciułać kasę żeby móc powalczyć w przyszłym sezonie (tym bardziej że na ten sezon wypada mi urlop więc przynajmniej 2-3 eventy mi odpadną) ;)

 

ja bym był za tym żeby następny sezon też przejechać ponownie w 2000. albo ograniczyć się do R4. 2010 dopiero w kolejnych odsłonach ligi.

Edited by gtfan
Link to post

szkoda że teraz nie jedziemy tylko R4 a potem 2000, dobrze by to się układało w cykl przeskakiwania do kolejnych klas... w każdym razie jazda R4 w obecnej lidze nie ma sensu, więc ja bym tą klasę mimo wszystko zaliczył w przyszłej lidze... a potem wrócił do 2000 lub przeskoczył od razu do 2010...

Edited by gtfan
Link to post

Niby macie racje, można już ustalić kolejną klasę. Ale są pewne problemy.

 

Ja teraz robię karierę na professional i na jej początku wybrałem klasę A. W związku z czym muszę ukończyć całą karierę na tym poziomie by dopiero móc zmienić klasę na inną. Po każdym rajdzie mogę zmienić tylko samochód w obrębie danej klasy - ale wybrać inna klasę będę mógł po zakończeniu wszystkich rajdów. A cała kariera na poziomie professional to 6 rajdów i każdy po 10 OSów. Więc zajmuje to trochę czasu.

 

Poza tym jak już ukończę i zmienię klasę, to jeszcze trzeba trochę pojeździć by wpadły wszystkie ulepszenia. Czasu więc potrzeba sporo :)

Link to post

Ale fajne emocje w Niemczech. Przed ostatnim OS'em walczę o trzecie miejsce, mam przewagę 583 setnych sekundy (!) nad Mareczkiem83. Z nerwów popełniam kilka głupich błędów na ostatnim odcinku, patrzę na leaderboard, uff, udało się. Ale jest niespodzianka- paweł_k odrobił w imponującym stylu straty i kończy rajd 2 sekundy przed Mareczkiem. To się nazywa rywalizacja! :D 

 

A na czele tnk.pl i Tomadeus walczą niczym Colin McRae z Richardem Burnsem, zostawiając resztę stawki daleko w tyle. Nie ma żartów, panowie. ;]

Link to post

heh, a już myślałem że pod nieobecność KrayziePL utrzymam trzecie miejsce, a tu taka niespodzianka :) trzeba będzie mocniej potrenować (tak właściwie to cokolwiek potrenować ;) ) przed następnym eventem ;)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.