Skocz do zawartości

Dirt Rally (Forumkowa Liga PSX Extreme)


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie trzymajcie się "czarnego" ;) To Subaru prowadzi się całkiem łatwo, przynajmnie takie są moje odczucia po przesiadce z Forda Escorta MKII. Ten drugi bez asyst to straszny dzikus. Możecie przecież pojeździć trochę po Os-ach z eventu przed przystąpieniem do właściwej rywalizacji. Moja metoda jest taka. Obczajam sobie 2 pierwsze Os-y poczym zaliczam je w lidze, zapisuje i wychodzę. Obczajam 2 kolejne itd. Polecam :)

Odnośnik do komentarza

Można to traktować jako swego rodzaju rekonesans. Powiedz kierowcy rajdowenu aby przejechał OS w oparciu o opis zrobiony przez kogoś innego ;) Swoją drogą fajnie by było gdyby można było robić własny opis odcinków z opcją nagrywania swojego głosu. Tylko coś takiego miało by chyba sens w jakimś rajdowym MMO z losowo generowanymi odcinkami. Dobra rozmarzyłem się xD

Odnośnik do komentarza

Tych Os-ów nie jest wcale tak dużo. Grając karierę człowiek się ich siłą rzeczy uczy. Ja na przykład zacząłem 3 sezon na profesjonalnym poziomie w Subaru 1995 żeby w lidze było łatwiej. Bez nauki odcinków i samochodu nie ma co myśleć o zwycięstwie nawet na tym poziomie trudności. Ta gra jest tak skonstruowana, że zachęca cię do szlifowania skilla. Pokazuje ci, że można szybciej mimo tego, że wydaje ci się, że się nie da. I to jest właśnie fajne. A to ile czasu poświęca się na trening to indywidualna sprawa.

Odnośnik do komentarza

Jak gram karierę offline to również bez restartów. Dla mnie to ważny element "wczuwki" i poczucia realizmu. Jak zepsułem odcinek- trudno, trzeba się pogodzić z konsekwencjami i wyciągnąć wnioski na przyszłość. W ten sposób wolniej uczę się tras, ale za to lepiej się bawię, bo pozostaje element nieprzewidywalności, nie mówiąc o emocjach związanych z walką o lokaty na ostatnich odcinkach. Nie mógłbym powtarzać tego samego fragmentu drogi po kilka/ kilkanaście razy, nie widzę w tym funu. No, ale każdy bawi się jak lubi.

 

Generalnie fajny poziom trudności nam się wykształcił w lidze. Żeby walczyć o czołowe miejsca trzeba mieć niezłego skilla i pędzić na zasadzie "when in doubt, flat out". ;] Aby znaleźć się na pozycji punktowanej, zazwyczaj wystarczy jechać w miarę szybko i bezbłędnie. Dobre AI mamy :D

 

Jeszcze jedną ciekawą rzecz zauważyłem- tylko trzy osoby (ja, bananoluczo i M_Marek) jeżdżą na kierownicy i bez asyst. Nie mam pojęcia jak można wykręcać tak dobre czasy na padzie, respekt! :)

Odnośnik do komentarza

Poniżej podsumowanie:

 

Dzidek najrówniejszą jazdą po 2 etapach nadal plasuje się na pierwszym miejscu. Tomadeus, mimo tego, że jest to jego pierwszy ukończony etap ma szansę na podium. Zawdzięcza to między innymi równej walce o wysokie lokaty aż trzech zawodników 3. pawel_k, 4. Ex4cT_PL i 5. KrayziePL. Kolejność na mecie została odwrócona względem pierwszego etapu!

 

6.,7., i 8. miejsca (odpowiednio KamaczoPL, Sidrul oraz danielofifi) to kolejna grupa zawodników, których również dzieli niewielka różnica czasowa i może być ciekawie w walce o miejsca niedaleko podium, a może i o podium. Giesiek po słabym ostatnim występie został dogoniony przez KamaczoPL i traci 2 punkty do danielofifi.

 

Następnie grupa bananoluczo, Tobiqos i koczownik, a zaraz zanimi cała reszta, gdzie różnice są minimalne i zapewne wystarczy spokojne tempo bez dużej ilości przygód poza trasą i kilka oczek można podskoczyć.

 

YmM0nps.jpg

 

 

 

Klasyfikacja generalna po dwóch etapach:

 

z34ueRl.jpg

 

Do generalki wrzuciłem też tych, co jeszcze nie zdobyli się na chęci przejechania choć jednego etapu, mimo, że zapisali się do ligi. Może to ich zmotywuje. :)

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

No to rywalizacja nam się podzieliła. Jedni podglądają trasy i zachowanie auta przed udziałem w lidze - drudzy idą na żywioł.

 

Ciężko stwierdzić czy to dobrze czy źle. Ja idę na żywioł. Ale z drugiej strony, taki kierowca rajdowy zna trasę i ma rozpiskę, którą czyta pilot. Więc taka jazda na żywioł tez nie do końca oddaje namiastkę rajdów :)

 

Panowie, róbcie jak chcecie. Ja jako "admin" ligi nie mam na to wpływu i nie mogę w żaden sposób zablokować tego procederu. Odcinki w danym sezonie, auto, eventy itp. - wszystko jest jawne i publiczne, każdy może sobie z poziomu strony internetowej sprawdzić kiedy jest jaki odcinek, zatem może go sobie objechać offline i wyuczyć się lub zanotować sobie kiedy jak majechać. Na to nie mam wpływu :)

 

Ogólnie, najlepiej jakby była jakaś opcja treningowa przed każdym odcinkiem, zanim podejdziemy do niego na żywo. Taki próbny przejazd. Ale nie "shakedown", bo tam mamy tylko fragment - ale pełny odcinek. Raz jedziemy treningowo, a drugi raz już formalnie z liczeniem czasu.

 

Może Codies kiedyś dodadzą coś takiego. Na razie fajnie jakby zrobili archiwum wyników na stronie i w grze :)

Edytowane przez Emtebe
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...