Skocz do zawartości

FIFA 17


Ryuk

Rekomendowane odpowiedzi

Moje trzy grosze, po rozegraniu około 10 meczów z kumplem obok, który w miarę FIFE ogarnia:

-widać, że tempo gry zwolniło, akcje buduje się, a raczej należy budować rozważniej, w czym duże znaczenie odgrywa zastawianie się, o czym dalej;

-zastawianie się, wyglądające inaczej niż w poprzednich FIFAch, ponieważ towarzyszy mu dedykowana animacja, łącznie z możliwością wybierania kierunku, który osłaniamy i przesuwania się z piłką, może być gamebreakerem w tej edycji. Nie miałem okazji próbować się przed nim bronić, ale sam trochę tego poużywałem i kumpel nie umiał sobie z tym radzić. Świetnie da się ochronić przed atakami obrońców futbolówkę, dzięki czemu dochodzi więcej wariantów rozegrania akcji kombinacyjnej. W połączeniu z dryblingiem R2+L2 może to być swietna broń, ale...;

-....ale nie wiem czy EA specjalnie na potrzeby dema nie wzmocniło zastawiania, by pokazać graczom jakiego to postępu nie dokonali. Chodzi o to, że jeśli zastawianie będzie tak mocarne, to ta gra...paradoksalnie może online stać się niegrywalna aż do pierwszego patcha. Chyba, że ktoś wyczaił już jak należy się przed tym bronić;

-Strzały z dystansu są spektakularne. Można uderzać piłkę z dystansu po ziemi, co też udało mi się uczynić. Kapitalnie wyglądał strzał Diego Costy z ponad 25 metrów, udało mi się wypuścić bombę lecącą 20 cm nad murawą, a bramkarz ledwie ją sparował. W ogóle strzały po ziemi zostały wzmocnione i bardzo dobrze, uderzenia po długim rogu dają dużo frajdy; zresztą strzelanie w 17 zapowiada się na bardzo przyjemne. Udało mi się zerwać pajęczynę Modriciem z około 25 metrów, było kilka słupków i poprzeczek, ale przede wszystkim da się strzelać z daleka sprintując, oddanie strzału Ibrą czy Balem to przyjemność, bo frunie z wręcz słyszalnym świstem powietrza;

-nie próbowałem za bardzo schematów z 16, ale wyeliminowali glitcha, dzięki któremu można było każdym zawodnikiem na boisku osiągąć maksymalną prędkość biegu (ball roll i szybko raz lub dwa L1 z kierunkiem biegu w stronę bramki)

-w środku pola jest mniej miejsca i trzeba w miarę rozsądnie podawać, mniej jest zje.banych podań, bo gracz podaje w przeciwnym kierunku niż biegnie. W 16 kończyło się to zawsze jakimś koślawym podaniem, ew. piłkarz kopał gałę na wysokości klaty kolegi i ten nie miał szans jej przyjąć. Teraz można podać w przeciwnym kierunku do biegu i nierzadko takie podanie dojdzie do adresata, choć wydaje mi się, że zwalnia to akcję (nie przyjrzałem się dokładnie)

 

Więcej będę pisał po rozegraniu kilku meczów ekstra, ale póki co jest nieźle. O grafice nie chce mi się pisać, zresztą, najważniejszy jest gameplay. 

Odnośnik do komentarza

Przyjęcie piłki też zacnie płynne, z odległości grafika aż takiego efektu wow nie robi ale z bliska przy powtórkach jest kozacko. Płynność gry jest rewelacyjna. Na razie jest bardzo dobrze, zwłaszcza po zmianie tempa na wolne, nie biegają tak jak robociki

 

dla mnie zapierdzielają jak robociki. Nie ma co się podniecać i gadać, że jest wolniej, bo się Wam tylko tak wydaje, bo podchodzicie z rezerwą i szanujecie piłkę. Poczekajcie na pierwszy mecz w sezonach to się po(pipi)ie z tym co się będzie działo na ekranie. 

Odnośnik do komentarza

No demo takie jakiego oczekiwalem - nowe zycie, wszystkiego trzeba uczyc sie od nowa, animacje, zachowanie pilkarzy jeszcze lepsze niz w porzednich odslonach. Do poki nie pogram z zywym przeciwnikiem troche sie boje wydawac jakis osad, zwlaszcza, ze prostopadle pily wchodza bardzo gladko. Gorne jak w 15tce, napastnicy znowu maja sporoa przewage nad obroncami - widac, ze gra znowu bedzie stawiac mocno na atak. Podoba mi sie nowa kamera, auty, rzuty wolne - jedynie rozne wywoluja poki co mieszane odczucia. Niby mamy w kocu kontrole, ale jakos poki co nie czuje tego celowania, przepychania sie w miedzy czasie i ustawiania wysokosci galy za pomoca paska.  Nie ma co robic tez matury z dema, bo wyjdzie ful z 2 patchami i znowu bedzie gralo sie ciut inaczej, z innym tempem rozgrywki, ale przynajmniej wiem, ze i w tym roku nie ma co sie zastanawiac nad PESem - potencjal jest OGROMNY.

Edytowane przez easye
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

pograłem kilka spotkań, no jednak miałem nadzieje, że będzie jeszcze bardziej świeżo pod względem gameplayu w tym roku. Na pewno fifa wyładniała, jest płynna, mamy więcej swobody w konstruowaniu akcji. W końcu zawodnik którym steruje w naszej drużynie konsola podłącza się do akcji, szkoda, że nie jak w PES-ach bo to jedyna rzecz która w konkurencji mi się podoba od paru lat. Na pewno jest mniej łyżwiarsko niż w PES. Ale mimo wszystko obie gry zbliżają się do siebie wyglądem i gameplayem, chociaż fifa nadal ma więcej do zaoferowania dla mnie. Zobaczymy przy fullu, jak będzie grało się online, wtedy zobaczymy co wkurza najbardziej. 

Odnośnik do komentarza

Witam. Mam takie pytanie. 

 

Z tego co mi wiadomo, osoby które kupiły cyfrową wersję FIFA 17, mogą już zacząć pobierać tą grę na dyski twarde swoich konsol (w moim przypadku to XONE). Po wykupieniu EA ACCESS, posiadacze konsoli XONE , będą mieli dostęp do gry FIFA 17 już od 19.09 - ale tylko przez 10h. 

 

Moje pytanie brzmi : Czy w przypadku kiedy rozegram już te 10h i będzie to miało miejsce około 24-25.09 to czy wersja cyfrowa którą zakupiłem będzie zablokowana aż do 29.09 ??? Zmierzam do tego że niektóre sieci sklepów (EMPIK, EURORTVAGD) sprzedają FIFE 3-4 dni przed premierą. Bez sensu jest więc kupować wtedy wersję cyfrową, skoro mogę mieć wersję pudełkową - 3-4 dni przed premierą. 

 

FIFE 15 i 16 - miałem w wersji pudełkowej dokładnie 4 dni wcześniej. Wersji cyfrowych nigdy nie kupowałem. 

 

Jeżeli ktoś ma doświadczenie w tym temacie to proszę o odpowiedź. 

 

Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza

Pograłem kilka meczów i nie jestem do końca przekonany do gameplayu. Jest sporo fajnych zmian i plusów. Szczególnie podobają mi się stałe fragmenty gry. Rzuty karne, wolne, auty i rożne, choć te ostatnie na razie są dla mnie bardzo trudne.

Sama rozgrywka. Fajnie zawodnicy podłączają się do akcji, ale mam wrażenie, że bardzo trudno gra się w obronie. Trochę w ataku piłka za mocno chodzi jak po sznurku, a zastawianie w piłki, mając ją przy nodze jest (chyba) za mocno podkręcone na potrzeby tego dema. Absolutnie nie czuję, aby spadło tempo jakoś rozgrywki. Za dobrze wychodzą prostopadłe podania. Na razie trudno ocenić mi jak się gra, bo granie z AI to nie to samo, a druga sprawa, że zmian ejst naprawdę sporo, ciekawych, jednak jak to wyjdzie w praniu? Oczywiście "karne totalnie z d..." nadal są, ale wczoraj to samo mieliśmy  w LM, jak sędziował arbiter z Anglii (chyba Atkinson)... więc jest realistycznie :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...