Opublikowano 5 maja 20177 l Dobrze sie to czyta, bo gra jest sztosem i wy tez to widzicie. Nie jestem jakimś samotnikiem któremu sie to wydaje. Arkane Studios jednym ze zdolniejszych w ostatnim pięcioleciu?
Opublikowano 5 maja 20177 l Informacje o dobrej optymalizacji na PC i ogólnie pozytywne przyjęcie gry jeszcze bardziej przybliżają mnie do zakupu. Cieszę się, że nie zawodzi.
Opublikowano 5 maja 20177 l Za scenariuszem stoi Pan którzy ma na koncie takie klasyki jak Planescape Torment czy Fallout New Vegas. No no, czyli w tym temacie można się spodziewać sporo dobrego ale i demo to sugerowało.
Opublikowano 5 maja 20177 l Z tego co czytałem Avellone pracował przy niektórych postaciach i sidequestach, pewnie też rzucił okiem na scenariusz i zaproponował jakieś zmiany, swoje pomysły.
Opublikowano 6 maja 20177 l Gra ma też nie głupie AI, wabiłem wczoraj kuszą dwa fantomy na pułapkę z granatów samemu będąc schowanym za rogiem. Jak (pipi)ło i pojawił się napis 150% critical sneak attack, 200 dmg itp stwierdziłem że jest już czysto, no i się przejechałem bo jeden został na jakimś ułamku hp i skitrał się w następnym pokoju, dostałem bułę od razu po otwarciu drzwi.
Opublikowano 6 maja 20177 l A ja lubię obydwie szkoły, jeśli jest to dobrze zrobione. Taki Wiedźmin 3, czy właśnie Horizon miały świetne fabuły, przedstawione za pomocą "TELL" i uwielbiam te gierki. Podobnie z Falloutami, Skyrimem, gdzie sposób zaznajomienia gracza z fabułą to zdecydowane "SHOW". Deus Ex, Dishonored czy właśnie PREY to takie coś pomiędzy - więcej "SHOW", ale też trochę "TELL" :) Edytowane 6 maja 20177 l przez Wredny
Opublikowano 6 maja 20177 l Zagrajcie w Nier: Automata cwaniaczki. Wywiną się wam mózgi na lewą stronę. Jak muzyka się spisuje? Mam na myśli kawałki sytuacyjne np. podróż pojazdem nad miastem w demie.
Opublikowano 6 maja 20177 l Wiedźmin storytelling też bardzo dużo SHOW, dzięki czemu świat jest tak kompletny i żywy ;) IMO nie ma dwóch szkół, pokazywania vs opowiadania. Obie te rzeczy są komplementarne i jedna nie może istnieć bez drugiej.
Opublikowano 6 maja 20177 l Widzę specjalista się wypowiada :vSerio, twitty randomów o sposobie storytellingu - nawet zabawne jak na ostatni poziom forum.
Opublikowano 7 maja 20177 l Hejka, nspiszcie proszę obiektywnie o tej grze, bo już jechałem poń do skl. ale coś mnie natknęło i oblookałem oceny i opinie. O ile te pierwsze są wysokie, tak komentarze mówią, a że to nudna rozgrywka, primo po drugie dziwne, oporne sterowanie... Nie chcę przejechać się, jak na tej jepanej andromedzie, gdzie 8 dych do tyłu jestem, bo nikt tego nie chciał kupić. Z góry dzięki. Edytowane 7 maja 20177 l przez MAJOCHEY_PL
Opublikowano 7 maja 20177 l Widzę specjalista się wypowiada :v Serio, twitty randomów o sposobie storytellingu - nawet zabawne jak na ostatni poziom forum. Jakie ma znaczenie fakt, iż to twitt randoma, skoro wypowiedział się rzeczowo, celnie konstruując opinie? Gdybym zamieścił to jako własne zdanie mój post byłby lepszy? Czy na tym forum można jeszcze normalnie porozmawiać o gierkach? Jeżeli się mylę w pojmowaniu zasad narracji to chętnie wysłucham, ale jeżeli masz pisać to odpuść bo nic nie wnoszą do dyskusji
Opublikowano 7 maja 20177 l Hejka, nspiszcie proszę obiektywnie o tej grze, bo już jechałem poń do skl. ale coś mnie natknęło i oblookałem oceny i opinie. O ile te pierwsze są wysokie, tak komentarze mówią, a że to nudna rozgrywka, primo po drugie dziwne, oporne sterowanie... Poczytaj sobie parę stron wstecz w temacie, wszystko zależy od tego czy lubisz taki typ gry. Ze sterowaniem to borykało się demko, w fullu postać jest bardziej żwawa plus są jeszcze skille typu chłopek porusza się 25% szybciej. Jak cenisz sobie powolną eksplorację, odkrywanie różnych tajemnic i poznawanie ocb w grze poprzez czytanie maili itp przeplatane starciami w których masz pełno kombinacji to gra Ci siądzie, jak oczekujesz coda w kosmosie to Prey nie jest taką grą. U mnie już 11h i coraz większy w fpsa z takim klimatem jeszcze nie grałem na tej generacji. Edytowane 7 maja 20177 l przez messer88
Opublikowano 7 maja 20177 l Widzę specjalista się wypowiada :v Serio, twitty randomów o sposobie storytellingu - nawet zabawne jak na ostatni poziom forum. Jakie ma znaczenie fakt, iż to twitt randoma, skoro wypowiedział się rzeczowo, celnie konstruując opinie? Gdybym zamieścił to jako własne zdanie mój post byłby lepszy? Czy na tym forum można jeszcze normalnie porozmawiać o gierkach? Jeżeli się mylę w pojmowaniu zasad narracji to chętnie wysłucham, ale jeżeli masz pisać to odpuść bo nic nie wnoszą do dyskusji Naprawdę chcesz dyskutować z tym bufonem? Przecież on jest gorszy od ogqozo.
Opublikowano 7 maja 20177 l Widzę specjalista się wypowiada :v Serio, twitty randomów o sposobie storytellingu - nawet zabawne jak na ostatni poziom forum. Jakie ma znaczenie fakt, iż to twitt randoma, skoro wypowiedział się rzeczowo, celnie konstruując opinie? Gdybym zamieścił to jako własne zdanie mój post byłby lepszy? Czy na tym forum można jeszcze normalnie porozmawiać o gierkach? Jeżeli się mylę w pojmowaniu zasad narracji to chętnie wysłucham, ale jeżeli masz pisać to odpuść bo nic nie wnoszą do dyskusji "Celnie konstruując opinię" - ale co w tym celnego? Metod prowadzenia narracji jest mnóstwo, od bardzo klasycznych mających swoje źródła w starożytności, po zabiegi wzięte z nowoczesnej literatury, sztuk wizualnych i filmów. W medium jakim są gry mieszają się wszystkie wymienione i dochodzą nowe, dostępne tylko dla tego medium. Jakakolwiek próba stwierdzenia, która metoda (kombinacja metod etc.) jest zła/dobra, jest po prostu głupie, przekazywanie tej informacji tutaj specjalnie też do tematu nic nie wnosi - porównanie dwóch różnych gier z całkowicie innymi celami narracyjnymi jest dziwne, ot tyle. A czy można porozmawiać o gierkach? Shitposting w wiadomym temacie chyba nie zalicza się do tego, więc no... zacznij od siebie? W sumie tylko dlatego zwróciłem uwagę, bo takie posty zazwyczaj pomijam. @Ludwes I tak późno przyszło to porównanie, ale pewnie kiedyś musiało nadejść :|
Opublikowano 7 maja 20177 l No klimat obama. Kilka godzin za mną, a ledwo wszedłem do nowej lokacji, odwiedzam każdą dziurę, zaglądam wszędzie. Chyba długa gra się zapowiada. Do grających, na początku są takie pomieszczenia zablokowane, gdzieś był podany kod do tych pokoi? Wydawał mi się ze shotguna dostaje się zaraz przy przejściu do Talos1? Jest tam taki jeden płonący phantom i bez shotguna nie idzie mi go ubić, 3 podejścia i za każdym razem zgon
Opublikowano 7 maja 20177 l Ponad 20 godzin i gra mnie zassała dosłownie a to jeszcze nie koniec :) Dla tych co się nie mogą zdecydować naprawdę polecam nie jest to gra na 5h nie ma tu nudy. Co możecie jeszcze polecić od nich bo widzę że chłopaki znają się na swojej robocie. No klimat obama. Kilka godzin za mną, a ledwo wszedłem do nowej lokacji, odwiedzam każdą dziurę, zaglądam wszędzie. Chyba długa gra się zapowiada. Do grających, na początku są takie pomieszczenia zablokowane, gdzieś był podany kod do tych pokoi? Wydawał mi się ze shotguna dostaje się zaraz przy przejściu do Talos1? Jest tam taki jeden płonący phantom i bez shotguna nie idzie mi go ubić, 3 podejścia i za każdym razem zgon No chyba jeszcze bym się nie pchał tam bo i shotgun nie pomoże.
Opublikowano 7 maja 20177 l Dishonored 2 też mialo być za(pipi)iste a były flaki z olejem. Więc warto poczekać albo na spadek podniecenia albo ceny Edytowane 7 maja 20177 l przez da$io
Opublikowano 7 maja 20177 l Dishonored 2 było przeza(pipi)iste ale również BARDZO wymagające grając stealth. Przy ogromnych i fajnie pokombinowanych levelach misje trwały wiele h, stąd też wrażenie że gra się ciągnie jak flakiz olejem. 35h singiel zrobiony stealth bez wykrycia ale i sporo frustracji bo gra nie wybacza błędów co skutkuje jak pisałem częstym load/save. Co do PREY to demko mi się bardzo podobało i pełniaka napewno wcześniej czy później ogram .
Opublikowano 7 maja 20177 l No klimat obama. Kilka godzin za mną, a ledwo wszedłem do nowej lokacji, odwiedzam każdą dziurę, zaglądam wszędzie. Chyba długa gra się zapowiada. Do grających, na początku są takie pomieszczenia zablokowane, gdzieś był podany kod do tych pokoi? Wydawał mi się ze shotguna dostaje się zaraz przy przejściu do Talos1? Jest tam taki jeden płonący phantom i bez shotguna nie idzie mi go ubić, 3 podejścia i za każdym razem zgon Passy i kody są rozsiane po całej stacji, jak w obecnie zwiedzanym segmencie nic nie znajdziesz to raczej nie przegapiłeś nic tylko np. znajdziesz kod po drugiej stronie talos. Poza tym da się dostać do niektórych pomieszczeń na różne sposoby, zdarzyło mi się znaleźć karty do pokoi które już wcześniej wyczyściłem. A do fantoma to gloo gun + łom też robi robotę, plus jest pełno elementów otoczenia które możesz wykorzystać w walce.
Opublikowano 7 maja 20177 l Dishonored 2 też mialo być za(pipi)iste a były flaki z olejem. Więc warto poczekać albo na spadek podniecenia albo cenyDishonored 2 było kapitalne z jednymi z najlepiej zaprojektowanymi poziomami od wielu lat. Gra ciagle namawiała do eksploracji i szukania nowych dróg. Ja nie nudziłem sie tam ani minuty.
Opublikowano 7 maja 20177 l Dishonored 2 też mialo być za(pipi)iste a były flaki z olejem. Więc warto poczekać albo na spadek podniecenia albo cenyDishonored 2 było kapitalne z jednymi z najlepiej zaprojektowanymi poziomami od wielu lat. Gra ciagle namawiała do eksploracji i szukania nowych dróg. Ja nie nudziłem sie tam ani minuty. Potwierdzam. Najlepsza gra w jaką grałem w tym roku.
Opublikowano 7 maja 20177 l 5 h pograłem przez weekend (ładna pogoda była to i grać nie chciałem). Gra rozwala klimatem. Odkrywanie tego świata mogę chyba tylko porównać do pierwszego bioshocka. Jak ktoś lubi takie gierki nastawione na czytanie wszystkiego i odkrywanie historii to marsz do sklepu!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.