Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, hav7n napisał:

 

Devi Sony po prostu nie umiaja za bardzo zrobic nic online, czy to pvp czy coop. Nie musisz sobie tego inaczej tlumaczyc.



Trochę prawda. Nie umieją, bo prawie żadne studio z SWS nie zatrudnia osób na stanowiska związane z trybami online, wyjątkami są San Diego (MLB podobno ma dobre multi, ale umówmy się, tutaj baseball totalnie nikogo nie obchodzi), Naughty Dog i Polyphony.

ND nie ocenię, bo nie lubię TPSów online, niezależnie czy to Gearsy, TLoU, Uncharted czy cokolwiek innego. GT: Sport ma specyficzne podejście do wyścigów online, które ja osobiście bardzo cenię, więc dla mnie wypadają najlepiej ze stajni Sony (ale to osobiste preferencje).

Reszta nie zatrudnia (a raczej nie zatrudniała). W przyszłej generacji spodziewam się większego nacisku na komponenty online. Guerilla ewidentnie buduje drugi team, a nie zatrudnia się game directora i lead designera multi RS: Siege, jedengo z najbardziej popularnych multi tej generacji, żeby robić grę nastawioną na SP.  Nowo budowany team w San Diego zatrudnia weteranów branży związanych głównie z grami online (CoD, Killer Instinct, multi TLoU/Uncharted) - informacje sugerują współpracę z innym studiem SWS, więc nie zdziwię się jak ich ew. gra będzie w już istniejącym uniwersum.

P.S
Jestem też zdania, że jeśli reżyser i projektant gry nie chcą komponentu online, to mają do tego pełne prawo, cała ta dyskusja w okół DG jest GŁUPIA, jeśli chodzi o multi :v  

Edytowane przez Hendrix
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

No dobra chłopaki... chcieliście gierki o zombi gdzie gra się w kooperacji z drugim graczem to wymieniłem. Chcielibyście aby TYPOWO singlową grę dało się skończyć w coopie jakby co druga gra miała taką opcje. Przecież takich gierek gdzie się przechodzi razem singla to na rynku ile jest...2 procent??  Multi z zoombiakami było dużo natomiast dużej gry singlowej AAA chyba nie było żadnej. 

Edytowane przez Szymek_PL_
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
13 godzin temu, hav7n napisał:

Byl tryb gry dla 4 graczy w coopie online i WWZ tez ma coopa na 4 graczy z milionem zombie :) 

Wszystko online, czyli meh.

10 godzin temu, _Be_ napisał:

 póki co ludzie, którzy grali w build na przykład na PAXie wypowiadali się, że gra nie sprawia przyjemności w zabijaniu hord, freakersy nie są wyzwaniem jeśli są pojedyncze a ich zabicie nie jest soczyste jak własnie chociażby w The Last of Us, jeden z youtuberów okreśił ich mianem 'cottoncandy zombies' bijesz ich pałką ale nie czujesz impetu, ciekawe czy przy okazji final buildu będzie to bardziej dopracowane. 

Coz, obejrzalem wywiady IGN z ludzmi ktorzy grali na PAX ( dwa demka story i horda ) i oto podsumowania https://www.ign.com/videos/2019/01/19/fans-play-days-gones-demo-and-live-to-talk-about-it-pax-south-2019

overwhelming

never have played survival zombie game like this, there's just no other

I will get my revenge on them.

 

Ponadto okazalo sie, ze gun blazing w demku Story nie daje rady, po prostu zombie sa z kazdej strony i stealth jest praktycznie wymuszony przez srodowisko. Goraco polecam obejrzec.

10 godzin temu, Hendrix napisał:

Jestem też zdania, że jeśli reżyser i projektant gry nie chcą komponentu online, to mają do tego pełne prawo, cała ta dyskusja w okół DG jest GŁUPIA, jeśli chodzi o multi :v  

Oczywiscie, brak trybu multiplayer ( ktory i tak notabene w wiekszosci przypadkow umiera w ok. 2 miesiace po premierze ) to nie jest zadna wada.

Odnośnik do komentarza
W dniu 6.02.2019 o 19:18, mate6 napisał:

Ludzie czasem mówią, że mają dość gier o zombie, ale wciąż nie było gry które spełniałaby wszystkie poniższe kryteria:

 

- 3d z wysokim budżetem

- Otwarty świat

- Ciężki klimat

- Współczesność

 

Od 10 lat czekam na taką gierę i chyba wreszcie się doczekałem. Ta jedna gra na Xboxa jest taka jakaś komiksowa, RDR:UN nie jest współczesne, a Project Zomboid, choć za(pipi)isty w innych aspektach, nie jest trójwymiarowy. Dlatego Days Gone chętnie ogram.

Mi przypadł do gustu Dying Light otwarty świat i sporo zabawy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

Swietny trailer, nie tylko nacisk na postacie i fabule oraz lore, rowniez animacje walk i chyba pierwszy material tylko z walk z ludzmi.

Bylem pewny ze dobrze robie zamawiajac limitke jak beton poczwornie zbrojony, teraz jestem jeszcze z 2x pewniejszy.

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

 

11 minut temu, Ficuś napisał:

mam nadzieje, ze w finale opowiesci sciagnie czapke

Kto wie moze dobrze zgadujesz, bo czapka ma sie ponoc jakos zmieniac wraz z fabula.

Jakby zdjal na koncu, to bylby piekny moment.

3 minuty temu, szejdj napisał:

nie wierze że oni to wydadzą

Pospiesz sie bo Ci sprzatna preordera na limitke sprzed nosa :) Dobrze schodzi, ceny juz podskoczyly.

Nawet Dave planuje robic siano, nie znalazl miejsca dla obnizki dla ukochanego bezbeka:(

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...