Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Preorder na limitkę złożony. Idealnie trafią nim ogram Uncharted 4 wzdłuż i wszerz. Nie mogę się doczekać. Zapowiada się kawał dobrego szpila. Ciekawe czy jak część wewnętrznych studiów od Sony wrzucą specjalnie przygotowany tryb dźwiękowy pod słuchawki od Sony (U4 i Horizon to cud miód malinka). 

Odnośnik do komentarza

Ja życzę sukcesu, bo piaskownica post-apo w zombie klimatach od zawsze była moim marzeniem (no OK - od ukończenia The Last of Us - myślałem sobie, ze fajnie by było dostać to samo, tylko z większym światem i swobodą) i choć namiastkę tego dostałem w Dying Light, które było absolutnie cudowne, to jednak wolę ujęcie TPP i większy nacisk na tło fabularne, więc Days Gone idealnie wypełni próżnię, którą do tej pory odczuwałem.

Odnośnik do komentarza

Ja bardzo życzę sukcesu. Porządnej gry z otwartym światem w post-apo w TPP - tak jak pisze Wredny - brakowało. To będzie ubi-gierka, ale jak pokazał Horizon: Zero Dawn, można to zrobić dobrze. Z resztą nowe asasyny to też kamień milowy pod tym względem.

 

Jasne, ostatnio mnóstwo gier open world, ale akurat Days Gone wypełni lukę. Trzymam kciuki mocno. Ostatnie zapowiedzi mocno podbudowały ten tytuł i mam nadzieję, że spędzę w nim mnóstwo godzin.

Odnośnik do komentarza

wyglada to jakby bylo bardzo duzo skrotow w mechanice, jak np. 2 rozne animacje biegu wieloosobowej hordy. jest tez ujecie jak sie hipster chowa przed gangiem motocyklistow i kazdy typ na motorze jedzie dokladnie ta sama linia nadajaca te sama animacje. wszystkie pokraki lyse itd. pewnie spiety budzet ktory sie mocno uszczuplil na niewypalonych pomyslach. moze to juz moje zje.banie, ale zawsze zastanawialo mnie, po co laski w post apo robia sobie makijaz, przeciez nie ma za rogiem rossmanna, zeby wrzucac tynk codziennie (czyli ze upiekrzanie postaci na sile dla niekumatych), zawsze mi to psulo naturalnosc ekstremalnych warunkow post apo.

Edytowane przez Najtmer
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

Wczoraj jak oglądałem ten zwiastun to dotarło do mnie coś na co wcześniej nie zwracałem uwagi. Skoro surowce będą ograniczone i będziemy musieli nawet szukać paliwa do motocykla to kompletnie mi nie pasują te momenty gdzie postać nawala z karabinu wystrzeliwując masę pocisków. Nagle amunicja będzie leżała na każdym rogu? Jakoś bardziej bym tutaj widział akcje rodem z TLOU czy State of Decay gdzie surowców jest mało i walka to już naprawdę ostateczność, a nie główny element gry w post apokalipsie. 

Odnośnik do komentarza

No mi też średnio widzi się ta Rambo-rozpierducha, bo kłóci się to z ogólnym feelingiem survivalu (no i to M249 w łapie - trochę przeginka), ale mam nadzieję, że wszystko ładnie będzie wyjaśnione, a takie momenty należeć będą do rzadkości.
Trailera nie oglądałem, bo zaraz całą grę poznam przed premierą, więc już nic nie odpalam.

Odnośnik do komentarza
W dniu 28.03.2019 o 22:21, Plugawy napisał:

W 2019 podkręcili kontrast i dodali grę świateł.

 

Nie tylko, widać tam, że dodali sporo dodatkowej roślinności a same modele tych przedmiotów są znacznie lepsze niż wcześniej (obczaj tego pluszaka czy to jak jadą na motocyklach ile masz roślinności w najnowszym buildzie i jak wygląda asfalt porośnięty chwastami).

 

@Wredny

Na Game Informerze czytałem, że takich sytuacji z ogromną hordą jest kilka, ponieważ na całą grę jest kilka takich gniazd no i do tego niektóre z nich (albo nawet tylko 1) będzie powiązany fabularnie. Stąd obstawiam, że ten M249 to element fabularny a nie typowy motyw napotykany w Days Gone na lewo i prawo. Co do surowców to gra toczy się ok. 2 lata od rozpoczęcia epidemii. Nie dziwota więc, że wszystkiego jest trochę więcej niż zwykle. Zwłaszcza, że taki TLoU dzieje się kilkanaście (dziesiąt?) lat od wybuchu epidemii a i tak w grze ja osobiście nie miałem problemu z amunicją czy surowcami.

 

Zresztą to, że Joel i Ellie nie korzystali z takiego arsenału nie oznacza, że w ich świecie jego nie było.

Spoiler

Motyw z unikaniem wieżyczek strażniczych czy tam pojazdu z gutlingiem to rozumiem już bardziej przyziemne i jest ok? Czy to jak u brata Joela bronimy się przed napadem z zewnątrz w którym każdy przeciwnik ma broń palną. Jak na kilkanaście lat epidemii to magia, że praktycznie każdy przeciwnik posiada broń palną. NIe mówiąc o scence z opancerzonym pojazdem i działkiem na dachu, który ściga tam kilku uciekinierów i robi z tych npców sito. Nie dość, że problem z paliwem nie istnieje w tej grze to amunicji również nie brakuje.

 

 

Edytowane przez chrno-x
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

Akurat tutaj odpowiedz jest prosta, w USA na glowe przypada - legalnie, bo nielegalnie nie wiadomo- kilka sztuk broni i ponad kilogram naboi, zas konserwacja to banal, raz do roku się to robi bodajże. Poza tym co za problem obrobić pusty sklep z bronia, czy nawet komisariat czy magazyn wojskowy, zresztą, homemade guns tez sa coraz popularniejsze.

Grafika w najnowszym buildzie ofc na duzy plus, zrobili sobie wielki disservice tymi pokazami z 2016, do Kojimy im brakuje siedmiu mil, ale coz, male studio.

 

Odnośnik do komentarza

Ja się tylko boję, że Sony ich "spławi" po tej gierce. Jak to ostatnio ma w zwyczaju.

Sony ogólnie posiada coraz mniej studiów - Evolution do Kosza, Bend robi gre ch wie o czym, Ready at Dawn zwolnili a ziomkowie mogli ten Order 2 jednak udźwignąć i wypluć dużo lepszą grę. Quantic również wypuścili z rąk.

Ciekawe kto im będzie robił te gry na ps5. Zapowiada się kolejne ps3 i arogancja Sony.

 

Samo Days Gone mi się podoba, biorę na premierę.

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
15 minut temu, Starh napisał:

Ja się tylko boję, że Sony ich "spławi" po tej gierce. Jak to ostatnio ma w zwyczaju

Nic nie jest wyryte w kamieniu, ale biorac pod uwagę ze ostro zwiekszaja zatrudnienie raczej watpie. OFC później wszystko będzie zalezec od sprzedaży DG.

15 minut temu, Starh napisał:

Sony ogólnie posiada coraz mniej studiów - Evolution do Kosza, Bend robi gre ch wie o czym, Ready at Dawn zwolnili a ziomkowie mogli ten Order 2 jednak udźwignąć i wypluć dużo lepszą grę. Quantic również wypuścili z rąk.

Ale istniejące studia ostro się powiekszaja, bo Sony celuje w mniej, ale lepszych gier, poza tym Bend robi... Days Gone. Nowe studia powstaja, jak Kojima P, ale glowna polityka Sony to rozwój najlepszych. Biorac pod uwagę next geny takie spojrzenie jest imo słuszne.

The Order to najbardziej niewykorzystany potencjal tej generacji, szkoda. Multik ocalilby ta gre.

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Starh napisał:

Ja się tylko boję, że Sony ich "spławi" po tej gierce. Jak to ostatnio ma w zwyczaju.

Sony ogólnie posiada coraz mniej studiów - Evolution do Kosza, Bend robi gre ch wie o czym, Ready at Dawn zwolnili a ziomkowie mogli ten Order 2 jednak udźwignąć i wypluć dużo lepszą grę. Quantic również wypuścili z rąk.

Ciekawe kto im będzie robił te gry na ps5. Zapowiada się kolejne ps3 i arogancja Sony.

 

Samo Days Gone mi się podoba, biorę na premierę.

 

 

O to bym się nie martwił, mają jeszcze Guerilla Games, Santa Monica Studio, Sucker Punch, Naughty Dog, Polyphony Digital, Media Molecule, Bend Studio i trochę w odwrocie ostatnio Japan Studio. Do tego świetnie im idzie współpraca z zewnętrznymi studiami. Chociaż przydało by im się coś nowego. 

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, aphromo napisał:

Nic nie jest wyryte w kamieniu, ale biorac pod uwagę ze ostro zwiekszaja zatrudnienie raczej watpie. OFC później wszystko będzie zalezec od sprzedaży DG.

Ale istniejące studia ostro się powiekszaja, bo Sony celuje w mniej, ale lepszych gier, poza tym Bend robi... Days Gone. Nowe studia powstaja, jak Kojima P, ale glowna polityka Sony to rozwój najlepszych. Biorac pod uwagę next geny takie spojrzenie jest imo słuszne.

The Order to najbardziej niewykorzystany potencjal tej generacji, szkoda. Multik ocalilby ta gre.

Miałem na myśli media mole, nie bend. Przejęzyczenie 

Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
1 minutę temu, Starh napisał:

Miałem na myśli media mole

Media Molecule zwieksza zatrudnienie, pracuje nad Dreams. 

Otwarta beta już niedługo, tryb VR to dla mnie gamechanger.

Zreszta, oni zawsze robili " dziwne" projekty, nie mainstreamowe blockbustery.

Odnośnik do komentarza
28 minut temu, Starh napisał:

Ja się tylko boję, że Sony ich "spławi" po tej gierce. Jak to ostatnio ma w zwyczaju.

Sony ogólnie posiada coraz mniej studiów - Evolution do Kosza, Bend robi gre ch wie o czym, Ready at Dawn zwolnili a ziomkowie mogli ten Order 2 jednak udźwignąć i wypluć dużo lepszą grę. Quantic również wypuścili z rąk.

Ciekawe kto im będzie robił te gry na ps5. Zapowiada się kolejne ps3 i arogancja Sony.

 

Samo Days Gone mi się podoba, biorę na premierę.

 

Może Evolution poszło do kosza ale skoro gra miała wyjść jako Launch Title a skończyła z tak wielkim opóźnieniem no to mnie osobiście nie dziwi brak zaufania do studia.

 

Ready at Dawn nigdy nie było studiem first-party. Podchodzili pod studio second party czyli studio niezależne wykorzystujące IP od Sony, gdzie tworzyli dla nich exy. Zresztą zespół również wybił się na tle gier z PSP (Daxter, dwie odsłony God of War). Z drugiej strony odpowiadali za chociażby port Okami na Wii. Obecnie RaD tworzy gry na Oculus Rift. Zresztą nie jestem pewien ale The Order jako IP chyba należy do Sony, więc jeżeli będą chcieli to markę przywrócą za pomocą innego studia.

 

Quantic Dream również był studiem second party, które od czasu PS3 upodobało sobie Sony (Fahrenheit był przecież grą multiplatformową). Teraz kupili ich Chińczycy to i dostaniemy ich tytuły na inne platformy. Sony na tym za wiele nie straci bo i tak QD będzie tworzyć swoje niszowe produkcje na przyszłe generacje konsol od niebieskich ale za to nie stracą na wydawaniu ich gier.

 

Sony ma to do siebie, że choć taki Insomniac przestał tworzyć gry wyłącznie dla nich, tak dalej są otwarci na duże projekty (vide: Spider-Man). Wielu studiom bardziej się to opłaca, bo firmy mają wtedy większy rozgłos (o ile dobrze to zaplanują a nie pójdą na ilość a nie jakość jak swego czasu Platinum Games łapiące się za wszystko co popadnie). No i podobnie jak Microsoft nie jest powiedziane, że nie stworzą nowe studia lub nie kupią jakichś istniejących. Od jakiegoś czasu chodzą słuchy o całkowicie nowym zespole, który przejmie serie Uncharted od Naughty Dog i jak widać po Twitterze to zbierają śmietankę z całego świata.

 

Bend od czasów PSP był ich kartą przetargową jeżeli chodzi o dobre gry handheldowe.. Uncharted Golden Abyss to ich dzieło. Gdyby Sony stwierdziło, że nie opłaca im się trzymać to studio to Days Gone wyszedłby znacznie wcześniej lub wcale. W końcu między ich ostatnim dużym projektem jakim był Uncharted a Days Gone to aż 8 lat różnicy. Mało która firma matka pozwala jakiemuś wewnętrznemu studiu na taki odstęp w wypuszczaniu gier (aczkolwiek pracę nad Days Gone rozpoczęły się w 2015r.). Osobiście obstawiam, że Bend służy też Sony jako studio wspierające inne teamy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...