Skocz do zawartości

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Featured Replies

Opublikowano

Szkoda, ze fanastyczna limitka nie ukazala sie poza wloskim sklepem. Przynajmniej Wiktor-Tomasz mogl zobaczyc i uwierzyc, ze takie smutne praktyki rynkowe rowniez sie zdarzaja.

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Wyświetleń 147,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dożyliśmy czasów gdy zwykła platformówka jest nie do przejścia dla przeciętnego gracza.    Zasługa gier typu assasin samograj oraz zanizonego poziomu trudnosci dla ludzi co o gierkach dowiedzieli si

  • Az musialem odkurzyc dzisiaj filipa  

  • Trójka prawie wyplatynowana. Jeszcze tylko kilka gemów i 14 time triali na złoto - definitywnie najprostsza część serii. Dwójkę może też oplatynię, ale do jedynki nie ma szans podejść - te levele są m

Opublikowano

Trochę słabo - kupiłem remakea bo wkurzal mnie brak sterowania gałka, a tu sterowanie gałka jest hoia warte :(

Opublikowano

Trochę słabo - kupiłem remakea bo wkurzal mnie brak sterowania gałka, a tu sterowanie gałka jest hoia warte :(

 

no ale sprawdzałeś już sam? grałem w oryginalną 3 i nigdy na gałkę nie narzekałem, także imo pjerdolenie z przyzwyczajenia do oryginału jedynki

Edytowane przez nobody

Opublikowano

dziwne, w The Warth of Cortex elegancko grało się na gałkach, rok temu ograłem z uśmiechem na twarzy

Opublikowano

No właśnie, jak gracie? Dpad czy gałka?:)

Ja w oryginał grałem d-padem, w obecne gry 2D rownież d-pad, a tutaj nie mogę sie zdecydować.

Robię dużo baboli związanych ze skokiem.

Czy tak mi skill spadł, czy po prostu złe wymierzam odległość skoku?:)

Przeszedłem właśnie ripper roo, na którym straciłem z 15 żyć. Uff, pad cały spocony jak w 1998 roku:)

Ps. Zauważyłem tez pewne ułatwienie związane z checkpointem. Gdy za dużo razy ginąłem w jednym miejscu, pojawiła sie dodatkowa skrzynia z checkpointem, ciut wczesniej od tej wlasciwej. Mi to w sumie pasuje.

Edytowane przez grzybiarz

Opublikowano

Ta dodatkowa skrzynia z C po wielu skuchach pojawiala sie tez w Warped, co do innych czesci to nie pamietam.

Edytowane przez Plugawy

Opublikowano

W orginalnych wersjach Crash po wiekszej liczbie zgonow przy danym checkpoincie spawnowal z maska aku. Nie pamietam dodatkowych "C".

Opublikowano

Na razie ogrywam pierwszą część, zaczynam drugą wyspę. Genialny powrót do przeszłości, ale nie wiedziałem, że aż tyle razy będę na krawędzi rozwalenia pada o podłogę :D 

Opublikowano

Dlatego ten auto save chomikuję, a w razie wypadku można skorzystać.

Próbowałem 'Road to nowhere' po paru piwkach ukończyć, ale poległem sakramencko :pawel:

Opublikowano

"Road to Nowhere"..lol pamiętam ten poziom jeszcze z czasów PSX-a. Skakanie po deseczkach dziurawego mostu wywoływało ciary na plecach. Na swojego Crasha muszę poczekać do poniedziałku bo akurat teraz pracuję i dopiero w poniedziałek będzie "piąteczek piątunio" :yahoo:. A poza Crashem mam jeszcze zamiar kupić AC Syndicate bo podobno jest fajne oraz przygodówkę Back to the Future.

Opublikowano

Ja tam jakoś daje radę na analogu. Co do dodatkowego C za zgony to nie uświadczyłem. Doszedłem do mostu, gierka robi jak kiedyś.

Opublikowano
#Crash_1

 

Osobie odpowiedzialnej za interface należy się reprymenda: kto to wymyślił by save'a robić kwadratem, a loada wybierać krzyżykiem zamiast zostawić wybór w liście?

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano

Boże - Tyle lat czekaliśmy na Crasha, a gdy w końcu powrócił, pojawiły się narzekania. Ja wiem, że boli brak 60 klatek, ale Panowie kiedyś nam to nie przeszkadzało.

 

Mi przeszkadzalo, juz wtedy byly gry smigajace w 60 fps.

W Crashu nawet bardziej, bo on to w ogole wyglada jakby byl w technice poklatkowej zrobiony.

Opublikowano

sick, zapomnialem jak te sterowanie, podwojne skoki, dziwna perspektywa, uczenie sie na pamiec etapow ucieczkowych i tych na tygrysie bywa frustrujace

Opublikowano

Nie no, dla mnie etap z coco i purą w chińskim murze był bardzo łatwy. Na dopalaczu cała plansze przechodziłem popisowo przed siorami:)

Ciekawe jak bedzie dzisiaj...

Opublikowano

Jak ja nienawidzę tych dwóch leveli ustawionych po sobie...The High Road i Slippery Climb :(

Opublikowano

Ładny ten nowy motyw. Niestety nie widzę go w pss jeszcze :(

 

 

Opublikowano

Ja tam wolę klasyczny, czytelny motyw, chociaż przy hajpie ustawiłem coś z Crasha :)

Opublikowano

Oj platynować tego nie będę - zrobić Lost Ruins z pierwszego Crasha na wszystkie skrzynki (w tym dwa trudne bonusowe levele) bez straty życia, by dostać zielonego gema to ja nie podołam.

 

 

Jak to w końcu jest z tą jedynką? Trzeba przejść np. Lost Ruins bez skucia żeby otrzymać gem czy wyeliminowali to? W bonusowych levelach też nie można paść?

 

 

 

Jak to w końcu jest z tą jedynką? Trzeba przejść np. Lost Ruins bez skucia żeby otrzymać gem czy wyeliminowali to? W bonusowych levelach też nie można paść?

 

Trzeba przejść Lost Ruins bez skucia o czym pisałem stronę temu.

 

 

Ping, jestes pewien? Orginalnego CR1 masterowalem kilkanascie ladnych lat temu. Tam rzeczywiscie trzeba bylo przejsc caly poziom + 2 bonusy bez straty zycia. Z tego co pamietam wtedy jednak kazda skucha w bonusowym podpoziomie konczyla sie wyrzuceniem do poziomu glownego i brakiem mozliwosci powrotu do bonusowej rundy. Mozliwe, ze przy okazji tracilismy zycie. W remasterze smierc w bonusie nie ma zadnych negatywnych efektow. Tak sobie wiec gdybam, ze skuchy w bonusach, w przypadku remastera moga byc dopuszczalne. Nie sprawdzalem tego jeszcze empirycznie.

 

W kazdym badz razie z calej trylogii wyciagnelem wtedy maksymalne %. Teraz bede mogl przeprowadzic piekny eksperyment majacy na celu ustalenie: Czy gracze dojrzewaja jak dobre wino czy tez moze opoznienie reakcji postepujace wraz z naturalnym procesem starzenia nie jest kompensowane przez kolejne tysiace godzin growego doswiadczenia. I niedlugo e-wymrzemy, na e-arenach, jak mamuty.

Opublikowano

 

Ping, jestes pewien? Orginalnego CR1 masterowalem kilkanascie ladnych lat temu. Tam rzeczywiscie trzeba bylo przejsc caly poziom + 2 bonusy bez straty zycia. Z tego co pamietam wtedy jednak kazda skucha w bonusowym podpoziomie konczyla sie wyrzuceniem do poziomu glownego i brakiem mozliwosci powrotu do bonusowej rundy. Mozliwe, ze przy okazji tracilismy zycie. W remasterze smierc w bonusie nie ma zadnych negatywnych efektow. Tak sobie wiec gdybam, ze skuchy w bonusach, w przypadku remastera moga byc dopuszczalne. Nie sprawdzalem tego jeszcze empirycznie.

 

W kazdym badz razie z calej trylogii wyciagnelem wtedy maksymalne %. Teraz bede mogl przeprowadzic piekny eksperyment majacy na celu ustalenie: Czy gracze dojrzewaja jak dobre wino czy tez moze opoznienie reakcji postepujace wraz z naturalnym procesem starzenia nie jest kompensowane przez kolejne tysiace godzin growego doswiadczenia. I niedlugo e-wymrzemy, na e-arenach, jak mamuty.

 

 

Jak to tam jest z tymi dodatkowymi niewidzialnymi spodkami, bo juz mnie pamieć zawodzi ?  Dochodzę do momentu bez skuchy, a one dalej sa puste. Co trzeba spełnić by je zmaterializować ???  Ogółem strasznie lamie. Juz nerwy nie te ;)

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano

O dziwo Ripper Roo padł po drugiej próbie, a jazda na dziku trzy próby, plus pierwszy złoty relic, za to bardzo namęczyłem się przy zdobywaniu zielonego gemu, trochę brakuje opcji restart, za każdym razem trzeba wrócić do wyboru planszy, i ponownie wybrać planszę, a loadingi nie są krótkie, mimo to świetnie się bawię :)

Opublikowano

Ładny ten nowy motyw. Niestety nie widzę go w pss jeszcze :(

 

 

Bo tylko wczoraj byl do sciagniecia ?

Dzisiaj tez go nie widzialem..

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.