Opublikowano 30 czerwca 20177 l Szkoda, ze fanastyczna limitka nie ukazala sie poza wloskim sklepem. Przynajmniej Wiktor-Tomasz mogl zobaczyc i uwierzyc, ze takie smutne praktyki rynkowe rowniez sie zdarzaja.
Opublikowano 30 czerwca 20177 l Trochę słabo - kupiłem remakea bo wkurzal mnie brak sterowania gałka, a tu sterowanie gałka jest hoia warte :(
Opublikowano 30 czerwca 20177 l Trochę słabo - kupiłem remakea bo wkurzal mnie brak sterowania gałka, a tu sterowanie gałka jest hoia warte :( no ale sprawdzałeś już sam? grałem w oryginalną 3 i nigdy na gałkę nie narzekałem, także imo pjerdolenie z przyzwyczajenia do oryginału jedynki Edytowane 30 czerwca 20177 l przez nobody
Opublikowano 30 czerwca 20177 l dziwne, w The Warth of Cortex elegancko grało się na gałkach, rok temu ograłem z uśmiechem na twarzy
Opublikowano 30 czerwca 20177 l No właśnie, jak gracie? Dpad czy gałka?:) Ja w oryginał grałem d-padem, w obecne gry 2D rownież d-pad, a tutaj nie mogę sie zdecydować. Robię dużo baboli związanych ze skokiem. Czy tak mi skill spadł, czy po prostu złe wymierzam odległość skoku?:) Przeszedłem właśnie ripper roo, na którym straciłem z 15 żyć. Uff, pad cały spocony jak w 1998 roku:) Ps. Zauważyłem tez pewne ułatwienie związane z checkpointem. Gdy za dużo razy ginąłem w jednym miejscu, pojawiła sie dodatkowa skrzynia z checkpointem, ciut wczesniej od tej wlasciwej. Mi to w sumie pasuje. Edytowane 30 czerwca 20177 l przez grzybiarz
Opublikowano 30 czerwca 20177 l Ta dodatkowa skrzynia z C po wielu skuchach pojawiala sie tez w Warped, co do innych czesci to nie pamietam. Edytowane 30 czerwca 20177 l przez Plugawy
Opublikowano 30 czerwca 20177 l W orginalnych wersjach Crash po wiekszej liczbie zgonow przy danym checkpoincie spawnowal z maska aku. Nie pamietam dodatkowych "C".
Opublikowano 30 czerwca 20177 l Na razie ogrywam pierwszą część, zaczynam drugą wyspę. Genialny powrót do przeszłości, ale nie wiedziałem, że aż tyle razy będę na krawędzi rozwalenia pada o podłogę :D
Opublikowano 30 czerwca 20177 l Najlepsze i tak jest wylaczenia auto-save'a i po kilku godzinach gry wybrac load zamiast save :)
Opublikowano 1 lipca 20177 l Dlatego ten auto save chomikuję, a w razie wypadku można skorzystać. Próbowałem 'Road to nowhere' po paru piwkach ukończyć, ale poległem sakramencko
Opublikowano 1 lipca 20177 l "Road to Nowhere"..lol pamiętam ten poziom jeszcze z czasów PSX-a. Skakanie po deseczkach dziurawego mostu wywoływało ciary na plecach. Na swojego Crasha muszę poczekać do poniedziałku bo akurat teraz pracuję i dopiero w poniedziałek będzie "piąteczek piątunio" . A poza Crashem mam jeszcze zamiar kupić AC Syndicate bo podobno jest fajne oraz przygodówkę Back to the Future.
Opublikowano 1 lipca 20177 l Ja tam jakoś daje radę na analogu. Co do dodatkowego C za zgony to nie uświadczyłem. Doszedłem do mostu, gierka robi jak kiedyś.
Opublikowano 1 lipca 20177 l Na tych mostach to można na line wskoczyć a i na nietoperzach się ładnie nabija życia.
Opublikowano 1 lipca 20177 l #Crash_1 Osobie odpowiedzialnej za interface należy się reprymenda: kto to wymyślił by save'a robić kwadratem, a loada wybierać krzyżykiem zamiast zostawić wybór w liście? Edytowane 1 lipca 20177 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 1 lipca 20177 l Boże - Tyle lat czekaliśmy na Crasha, a gdy w końcu powrócił, pojawiły się narzekania. Ja wiem, że boli brak 60 klatek, ale Panowie kiedyś nam to nie przeszkadzało. Mi przeszkadzalo, juz wtedy byly gry smigajace w 60 fps. W Crashu nawet bardziej, bo on to w ogole wyglada jakby byl w technice poklatkowej zrobiony.
Opublikowano 1 lipca 20177 l sick, zapomnialem jak te sterowanie, podwojne skoki, dziwna perspektywa, uczenie sie na pamiec etapow ucieczkowych i tych na tygrysie bywa frustrujace
Opublikowano 1 lipca 20177 l Nie no, dla mnie etap z coco i purą w chińskim murze był bardzo łatwy. Na dopalaczu cała plansze przechodziłem popisowo przed siorami:) Ciekawe jak bedzie dzisiaj...
Opublikowano 1 lipca 20177 l Jak ja nienawidzę tych dwóch leveli ustawionych po sobie...The High Road i Slippery Climb :(
Opublikowano 1 lipca 20177 l Ja tam wolę klasyczny, czytelny motyw, chociaż przy hajpie ustawiłem coś z Crasha :)
Opublikowano 1 lipca 20177 l Oj platynować tego nie będę - zrobić Lost Ruins z pierwszego Crasha na wszystkie skrzynki (w tym dwa trudne bonusowe levele) bez straty życia, by dostać zielonego gema to ja nie podołam. Jak to w końcu jest z tą jedynką? Trzeba przejść np. Lost Ruins bez skucia żeby otrzymać gem czy wyeliminowali to? W bonusowych levelach też nie można paść? Jak to w końcu jest z tą jedynką? Trzeba przejść np. Lost Ruins bez skucia żeby otrzymać gem czy wyeliminowali to? W bonusowych levelach też nie można paść? Trzeba przejść Lost Ruins bez skucia o czym pisałem stronę temu. Ping, jestes pewien? Orginalnego CR1 masterowalem kilkanascie ladnych lat temu. Tam rzeczywiscie trzeba bylo przejsc caly poziom + 2 bonusy bez straty zycia. Z tego co pamietam wtedy jednak kazda skucha w bonusowym podpoziomie konczyla sie wyrzuceniem do poziomu glownego i brakiem mozliwosci powrotu do bonusowej rundy. Mozliwe, ze przy okazji tracilismy zycie. W remasterze smierc w bonusie nie ma zadnych negatywnych efektow. Tak sobie wiec gdybam, ze skuchy w bonusach, w przypadku remastera moga byc dopuszczalne. Nie sprawdzalem tego jeszcze empirycznie. W kazdym badz razie z calej trylogii wyciagnelem wtedy maksymalne %. Teraz bede mogl przeprowadzic piekny eksperyment majacy na celu ustalenie: Czy gracze dojrzewaja jak dobre wino czy tez moze opoznienie reakcji postepujace wraz z naturalnym procesem starzenia nie jest kompensowane przez kolejne tysiace godzin growego doswiadczenia. I niedlugo e-wymrzemy, na e-arenach, jak mamuty.
Opublikowano 1 lipca 20177 l Ping, jestes pewien? Orginalnego CR1 masterowalem kilkanascie ladnych lat temu. Tam rzeczywiscie trzeba bylo przejsc caly poziom + 2 bonusy bez straty zycia. Z tego co pamietam wtedy jednak kazda skucha w bonusowym podpoziomie konczyla sie wyrzuceniem do poziomu glownego i brakiem mozliwosci powrotu do bonusowej rundy. Mozliwe, ze przy okazji tracilismy zycie. W remasterze smierc w bonusie nie ma zadnych negatywnych efektow. Tak sobie wiec gdybam, ze skuchy w bonusach, w przypadku remastera moga byc dopuszczalne. Nie sprawdzalem tego jeszcze empirycznie. W kazdym badz razie z calej trylogii wyciagnelem wtedy maksymalne %. Teraz bede mogl przeprowadzic piekny eksperyment majacy na celu ustalenie: Czy gracze dojrzewaja jak dobre wino czy tez moze opoznienie reakcji postepujace wraz z naturalnym procesem starzenia nie jest kompensowane przez kolejne tysiace godzin growego doswiadczenia. I niedlugo e-wymrzemy, na e-arenach, jak mamuty. Jak to tam jest z tymi dodatkowymi niewidzialnymi spodkami, bo juz mnie pamieć zawodzi ? Dochodzę do momentu bez skuchy, a one dalej sa puste. Co trzeba spełnić by je zmaterializować ??? Ogółem strasznie lamie. Juz nerwy nie te ;) Edytowane 1 lipca 20177 l przez MEVEK
Opublikowano 1 lipca 20177 l O dziwo Ripper Roo padł po drugiej próbie, a jazda na dziku trzy próby, plus pierwszy złoty relic, za to bardzo namęczyłem się przy zdobywaniu zielonego gemu, trochę brakuje opcji restart, za każdym razem trzeba wrócić do wyboru planszy, i ponownie wybrać planszę, a loadingi nie są krótkie, mimo to świetnie się bawię :)
Opublikowano 1 lipca 20177 l Ładny ten nowy motyw. Niestety nie widzę go w pss jeszcze :( Bo tylko wczoraj byl do sciagniecia ? Dzisiaj tez go nie widzialem..
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.