Skocz do zawartości

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


Ma_niek

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę słabo - kupiłem remakea bo wkurzal mnie brak sterowania gałka, a tu sterowanie gałka jest hoia warte :(

 

no ale sprawdzałeś już sam? grałem w oryginalną 3 i nigdy na gałkę nie narzekałem, także imo pjerdolenie z przyzwyczajenia do oryginału jedynki

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza

No właśnie, jak gracie? Dpad czy gałka?:)

Ja w oryginał grałem d-padem, w obecne gry 2D rownież d-pad, a tutaj nie mogę sie zdecydować.

Robię dużo baboli związanych ze skokiem.

Czy tak mi skill spadł, czy po prostu złe wymierzam odległość skoku?:)

Przeszedłem właśnie ripper roo, na którym straciłem z 15 żyć. Uff, pad cały spocony jak w 1998 roku:)

Ps. Zauważyłem tez pewne ułatwienie związane z checkpointem. Gdy za dużo razy ginąłem w jednym miejscu, pojawiła sie dodatkowa skrzynia z checkpointem, ciut wczesniej od tej wlasciwej. Mi to w sumie pasuje.

Edytowane przez grzybiarz
Odnośnik do komentarza

"Road to Nowhere"..lol pamiętam ten poziom jeszcze z czasów PSX-a. Skakanie po deseczkach dziurawego mostu wywoływało ciary na plecach. Na swojego Crasha muszę poczekać do poniedziałku bo akurat teraz pracuję i dopiero w poniedziałek będzie "piąteczek piątunio" :yahoo:. A poza Crashem mam jeszcze zamiar kupić AC Syndicate bo podobno jest fajne oraz przygodówkę Back to the Future.

Odnośnik do komentarza
#Crash_1

 

Osobie odpowiedzialnej za interface należy się reprymenda: kto to wymyślił by save'a robić kwadratem, a loada wybierać krzyżykiem zamiast zostawić wybór w liście?

Edytowane przez Paolo de Vesir
Odnośnik do komentarza

Boże - Tyle lat czekaliśmy na Crasha, a gdy w końcu powrócił, pojawiły się narzekania. Ja wiem, że boli brak 60 klatek, ale Panowie kiedyś nam to nie przeszkadzało.

 

Mi przeszkadzalo, juz wtedy byly gry smigajace w 60 fps.

W Crashu nawet bardziej, bo on to w ogole wyglada jakby byl w technice poklatkowej zrobiony.

Odnośnik do komentarza

Oj platynować tego nie będę - zrobić Lost Ruins z pierwszego Crasha na wszystkie skrzynki (w tym dwa trudne bonusowe levele) bez straty życia, by dostać zielonego gema to ja nie podołam.

 

 

Jak to w końcu jest z tą jedynką? Trzeba przejść np. Lost Ruins bez skucia żeby otrzymać gem czy wyeliminowali to? W bonusowych levelach też nie można paść?

 

 

 

Jak to w końcu jest z tą jedynką? Trzeba przejść np. Lost Ruins bez skucia żeby otrzymać gem czy wyeliminowali to? W bonusowych levelach też nie można paść?

 

Trzeba przejść Lost Ruins bez skucia o czym pisałem stronę temu.

 

 

Ping, jestes pewien? Orginalnego CR1 masterowalem kilkanascie ladnych lat temu. Tam rzeczywiscie trzeba bylo przejsc caly poziom + 2 bonusy bez straty zycia. Z tego co pamietam wtedy jednak kazda skucha w bonusowym podpoziomie konczyla sie wyrzuceniem do poziomu glownego i brakiem mozliwosci powrotu do bonusowej rundy. Mozliwe, ze przy okazji tracilismy zycie. W remasterze smierc w bonusie nie ma zadnych negatywnych efektow. Tak sobie wiec gdybam, ze skuchy w bonusach, w przypadku remastera moga byc dopuszczalne. Nie sprawdzalem tego jeszcze empirycznie.

 

W kazdym badz razie z calej trylogii wyciagnelem wtedy maksymalne %. Teraz bede mogl przeprowadzic piekny eksperyment majacy na celu ustalenie: Czy gracze dojrzewaja jak dobre wino czy tez moze opoznienie reakcji postepujace wraz z naturalnym procesem starzenia nie jest kompensowane przez kolejne tysiace godzin growego doswiadczenia. I niedlugo e-wymrzemy, na e-arenach, jak mamuty.

Odnośnik do komentarza

 

Ping, jestes pewien? Orginalnego CR1 masterowalem kilkanascie ladnych lat temu. Tam rzeczywiscie trzeba bylo przejsc caly poziom + 2 bonusy bez straty zycia. Z tego co pamietam wtedy jednak kazda skucha w bonusowym podpoziomie konczyla sie wyrzuceniem do poziomu glownego i brakiem mozliwosci powrotu do bonusowej rundy. Mozliwe, ze przy okazji tracilismy zycie. W remasterze smierc w bonusie nie ma zadnych negatywnych efektow. Tak sobie wiec gdybam, ze skuchy w bonusach, w przypadku remastera moga byc dopuszczalne. Nie sprawdzalem tego jeszcze empirycznie.

 

W kazdym badz razie z calej trylogii wyciagnelem wtedy maksymalne %. Teraz bede mogl przeprowadzic piekny eksperyment majacy na celu ustalenie: Czy gracze dojrzewaja jak dobre wino czy tez moze opoznienie reakcji postepujace wraz z naturalnym procesem starzenia nie jest kompensowane przez kolejne tysiace godzin growego doswiadczenia. I niedlugo e-wymrzemy, na e-arenach, jak mamuty.

 

 

Jak to tam jest z tymi dodatkowymi niewidzialnymi spodkami, bo juz mnie pamieć zawodzi ?  Dochodzę do momentu bez skuchy, a one dalej sa puste. Co trzeba spełnić by je zmaterializować ???  Ogółem strasznie lamie. Juz nerwy nie te ;)

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza

O dziwo Ripper Roo padł po drugiej próbie, a jazda na dziku trzy próby, plus pierwszy złoty relic, za to bardzo namęczyłem się przy zdobywaniu zielonego gemu, trochę brakuje opcji restart, za każdym razem trzeba wrócić do wyboru planszy, i ponownie wybrać planszę, a loadingi nie są krótkie, mimo to świetnie się bawię :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...