Skocz do zawartości

AGD małe, duże i średnie


WisnieR

Rekomendowane odpowiedzi

Temat zmywarkowy - plastikowe smigiełko sufitowe spryskujace sztućce spadało mi po każdym myciu. Plastik ten wsadzalem z powrotem na gwint, ale zlatywał i tak. 

 

Nie mogłem znaleźć samej części do tego egzemplarza zmywary, ale nawet jeśli, to bardziej zużyty gwint podejrzewałem niż zepsuty spryskiwacz.

 

Poczytałem, przegladnalem multum części zamiennych i znalazłem takie coś - całą zintegrowaną rurkę i poszła wymianka łatwo.

 

image.png.93a25283847e259adba8274165d4aa73.png

 

Jakby ktoś miał podobny problem po paru latach używania to dziele się hintem :geek:

Odnośnik do komentarza

Jeszcze mam piekarnik i indukcję bosia, też po 6 lat więc może lada chwila jebną.

 

BTW Ty wzywałes serwis do LG bo cewki pierdzialy, a ja, gdyż moim zdaniem wołanie co 3-4 cykle o czyszczenie filtra to za często. Reklamy mówiły o max co 20 :nosacz: No ale facet przyjechał, wymienił filtr, sprawdził diagnostykę czujnika przepływu powietrza i jest w normie.

 

Okazało się, że większość naszych ubrań ma na metce zakaz suszarek, nawet jebane bawełniane 100% koszulki jak i szmaty dzieciaków. A takowe kłaczą się niemiłosiernie i zapychają go. Faktycznie co 3 suszenia robi sie kożuch na filtrze.

 

Zaraz wyjdzie, że nie mam ubrań, które powinienem suszyć w maszynie :sapek:

 

PS

spytałem typa czy awaria z powodu zapychania się wymiennika ciepła (to co grawitacyjnie się czyści u mnie, a u Ciebie dyszami) jest jebliwe i często to naprawia. Twierdzi że bywa w starszych seriach (i faktycznie trzeba rozbierać całą budę), a te autoclean serie 8+ niby nie robił u nikogo jeszcze bo nie dochodzi do zatykania. Albo ściemnia, albo jest szansa że sprzęt pożyje parę lat.

Odnośnik do komentarza

Kurna, czytasz co Ci pisze. Nie chce mi się już rywalizować, tylko normalnie dziele się spostrzeżeniem, że od jakiegoś czasu często trzeba czyścić, bo po prostu nałożyło się że większość ciuchow letnich była o jakości nienadajacej się do suszarki (wg metki), stąd tak paproszą. Gównociuszki z Pepco, jakieś t-shirty z HMu. Latem nakupowalem tego pełno do silki, biegania itp.

 

Na początku w maju dopiero po 12 razach wołal, z tego co widzę w historii notyfikacji.

 

Nie bronie materiałów marketingowych i te "max co 20 suszen" też mnie trochę wkurwilo bo pewnie jest to jak z podawaniem spalania paliwa w autach. Warunki laboratoryjne, 100 gramów jedwabiu suszone na cykl itp. Tu kutas dla nich.

Odnośnik do komentarza
W dniu 25.08.2022 o 08:43, Banny napisał:

 

Wczoraj przyszła paczka, spontaniczne testowanie  zakonczyło sie z oceną bardzo dobrą :)

W sumie to mogę polecić jesli chodzi o design, wszystko jest na swoim miejscu, ekran czytelny, opcje łatwe do odnalezienia. 

Front bardzo estetyczny oraz jakość wykonania wysoka. 

 

Zobaczymy za rok czy parę lat ;)

 

U mnie Nivona  katowana od prawię 5 lat. Bardzo dobry sprzęt. Ale ja raz na 2-3 (czasem 4) tygodnie myje pod prysznicem blok zaparząjący, używam tabletek do czyszczenia, odkamieniam i myje spieniacz przy użyciu płynów do tego. Raz miałem akcje jak długo nie czyściłem i spieniacz się zakamienił ale wtedy gęstszy roztwór i znowu wrócił do stanu właściwego. Dodatkowo po wyjęciu bloku zaparzającego to pod bieżącą wodą płuczę miejsce przepływu zmielonej kawy bo się mocno zapycha (tip od gościa co handluje Nivoną). 

 

Ja mam ten ale myśle że konstrukcja z grubsza jest podobna:

 

i-nivona-caferomatica-838.jpg

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dzięki.

 

Ja tylko napiszę, że nasz po tygodniu zaczął raz robić kawę, raz nie, kawa leciała do pojemnika na syf a nie przez podajnik z przodu, dzwoniłem na infolinie kazali przeczyścić zaparzacz, tak też poczyniłem i raz na 4 kawy robił, potem robiłem całą procedurę czyszczenia i też nie pomogło, po paru dniach takiej "męki" złożyłem reklamacje.

Ekspres w serwisie, czekam na decyzje.

 

W mejlu napisali:

 

"w przypadku odmowy naprawy gwarancyjnej będzie do zapłaty 249 netto za ekspertyzę, wysylke i coś tam coś tam" 

więc os strzała mogą sobie wymyśleć, że nie wina to ekspresu tylko moja i skasować hajsy.

 

Jestem wkurwiony, bo nie po to dałem prawie 3k za ekspres by się rozklekotał po kilkunastu kawach, jeszcze rozumiem jakby chiński badziew za 1k się rozwalił to trudno, ale tu specjalnie dopłaciłem by miec coś lepszego.. No nic, będę informować jak to dalej pójdzie.

  • Smutny 4
Odnośnik do komentarza

Ale lipa. Mam DeLonghi w budżecie ok 2300 zł, chodzi co najmniej 5 razy dziennie od 1.5 roku i nic nie spadło jakościowo, a nawet nie odkamieniam tak często jak włącza się alert. Niefart coś z tym Twoim :(

 

Pojebane, że chcą kasę za ekspertyzę w ramach gwarancji. Ty widzisz, że nie działa więc zgłaszasz - i to jeszcze po tygodniu to co mogłeś zjebac sam? xd Jak typ z serwisu wpadł obadac suszarkę, ale finalnie nie było defektu, to jeszcze dał filtr zapasowy, pouczył o wpływie pylących ubrań na zapychanie sitka i nic serwis nie wziął za niepotrzebna wizytę.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Mój Saeco ma 10,5 roku. Nie używam dyszy do spieniania, a tam jest czujka, więc nawet nie sygnalizuje odkamieniania. Robię to jak mi się przypomni, pewnie raz w roku.  Rodzice w tym czasie mają już trzeciego Siemensa.

 

W chuj mnie triggerują takie sytuacje jak u Bannego, bo to nowy sprzęt i w dodatku za spore pieniądze.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
27 minut temu, Banny napisał:

Dzięki.

 

Ja tylko napiszę, że nasz po tygodniu zaczął raz robić kawę, raz nie, kawa leciała do pojemnika na syf a nie przez podajnik z przodu, dzwoniłem na infolinie kazali przeczyścić zaparzacz, tak też poczyniłem i raz na 4 kawy robił, potem robiłem całą procedurę czyszczenia i też nie pomogło, po paru dniach takiej "męki" złożyłem reklamacje.

Ekspres w serwisie, czekam na decyzje.

 

W mejlu napisali:

 

"w przypadku odmowy naprawy gwarancyjnej będzie do zapłaty 249 netto za ekspertyzę, wysylke i coś tam coś tam" 

więc os strzała mogą sobie wymyśleć, że nie wina to ekspresu tylko moja i skasować hajsy.

 

Jestem wkurwiony, bo nie po to dałem prawie 3k za ekspres by się rozklekotał po kilkunastu kawach, jeszcze rozumiem jakby chiński badziew za 1k się rozwalił to trudno, ale tu specjalnie dopłaciłem by miec coś lepszego.. No nic, będę informować jak to dalej pójdzie.

 

Nic im nie płać i nie przyjmuj sprzętu jak go nie naprawią. Od razu rzecznik konsumentów wtedy. Ekspres ma zapisane ile zrobił kaw i jeśli to nowy sprzęt to sobie w dupe mogą tłumaczenie złego użytkowania wsadzić bo nawet nie dobiłeś pewnie do pierwszego serwisu.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Banny napisał:

Dzięki.

 

Ja tylko napiszę, że nasz po tygodniu zaczął raz robić kawę, raz nie, kawa leciała do pojemnika na syf a nie przez podajnik z przodu, dzwoniłem na infolinie kazali przeczyścić zaparzacz, tak też poczyniłem i raz na 4 kawy robił, potem robiłem całą procedurę czyszczenia i też nie pomogło, po paru dniach takiej "męki" złożyłem reklamacje.

Ekspres w serwisie, czekam na decyzje.

 

W mejlu napisali:

 

"w przypadku odmowy naprawy gwarancyjnej będzie do zapłaty 249 netto za ekspertyzę, wysylke i coś tam coś tam" 

więc os strzała mogą sobie wymyśleć, że nie wina to ekspresu tylko moja i skasować hajsy.

 

Jestem wkurwiony, bo nie po to dałem prawie 3k za ekspres by się rozklekotał po kilkunastu kawach, jeszcze rozumiem jakby chiński badziew za 1k się rozwalił to trudno, ale tu specjalnie dopłaciłem by miec coś lepszego.. No nic, będę informować jak to dalej pójdzie.

 

No to lipa. I lipa że polecam a tu nagle masz akcje:balon: Natomiasy ja kupiłem bo tez ktoś polecił i jesteśmy happy. Życzę żeby się dobrze skończyło. 

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, _Red_ napisał:

Pojebane, że chcą kasę za ekspertyzę w ramach gwarancji. 

Ja pamiętam jak zybała się zmywarka beko (yebać ten badziew 2 lata wytrzymał i padł zaraz po gwarancji) to przyjechał Pan serwisant. Zaczął coś pierdolić że ryżem ludzie zapychajo odpływy i jak bedzie zapchane to 300 pln piekny kawalerze. Oczywiście pompa padła i gość musiał wymienić na gwarnacji. Wkrwiony był na maksa bo zobaczył że kitu nie wciśnie. 

  • Lubię! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Dzięki chłopaki, sytuacja pod kontrolą, w domu ktoś jest co wie co i jak w takich sytuacjach robić, niech tylko spróbują wyłudzić ekstra hajsy za usługi... :kratoswoke:

 

Najgorzej ,że człowiek się przyzwyczaił do tej smacznej kawusi, a teraz trzeba wrócić do sypano-rozpuszczalnych eliksirów. 

@_Red_

 

image.png.f5073ebaf91418d0732784b93ba30b8d.png

 

Pruszków, to juz wiadomo o co chodzi xD

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...