Opublikowano 25 października 20186 l Teraz, Słupek napisał: @oni kwestia rozdzielenia singla i multi, że online to będzie usługa, beta, cieszynki i bolec w oko to pełna zgoda (chociaż może być spoko) no ale singiel to czyściutki aryjski koń no zgadzam się
Opublikowano 25 października 20186 l @Rozi No zobacz jak pada deszcz, to te takie "słupki" wody się przesuwają - dziwnie to wygląda - tak jakby co chwila mijał rynnę
Opublikowano 25 października 20186 l z lewej strony zapętlił się jeden strumień deszczu, może się coś zbugowało po prostu
Opublikowano 25 października 20186 l W następnej scence z deszczem jest to samo Ale przynajmniej było coś pustynnego dla Ciebie
Opublikowano 25 października 20186 l Rzeczywiście ten gościu z konewką mógłby lać też po srodku i na prawo
Opublikowano 25 października 20186 l W dniu 3.10.2018 o 14:27, kes napisał: Natywne 4k na konsolach Chyba jak będziesz patrzył tylko w niebo całą grę. W dniu 3.10.2018 o 14:58, kes napisał: Przez 5% czasu gry obraz będzie renderowany w 4k a wszyscy już pieją z zachwytu że gra działa w takiej rozdzielczości na koxie. xddd no, przyszedł czas te bajki ostatecznie zaorać, bo jest to co konsolomaniaki lubią najbardziej: liczenie rozdzielczości i klatek więc prostując już pojawiające się wcześniej wypowiedzi: natywne 4K na koksie jest przez cały czas, żadna niespodzianka pozdrawiam serdecznie, będzie grane w NATYWNYM 4K na XBOX ONE X A tak poza tym, to wszystkie konsole mają mniej więcej te same ustawienia grafiki. Konsole pseudo-4K i 4K używają tekstur 4K, chociaż to nie jest łatwo stwierdzić. X1: natywne 864p xD, pływające 25-30fps w bardziej wymagających momentach X1X: natywne 2160p, praktycznie betonowe 30fps PS4: natywne 1080p, pływające 25-30fps w bardziej wymagających momentach, porównywalne do podstawowego X1, czasami lepiej, ale czasami nawet gorzej PS4 Pro: rekonstruowane 2160p, używają jakiegoś swojego checkerboardingu który daje serio kiepskie rezultaty, TR czy Horizon mają lepszą jakość rekonstruowanego obrazu. Praktycznie betonowe 30fps, ale zdarza się dropnąć poniżej tego, co na X nie ma miejsca. No i tyle jeśli chodzi o ficusiowanie o płynności gry, to jest to "najpłynniejsza" premiera od R* na wszystkich czterech platformach. Mimo spadków jest bardzo dobrze ogólnie jak na grę od Rockstar, do tego na Xbox One X jest wyjątkowo dobrze jak na start takiej gry. Edytowane 25 października 20186 l przez raven_raven
Opublikowano 25 października 20186 l Czy to w 3:50 to Thieves' Landing??? Dałbym sobie łeb uciąć, że na tym moście bywałem już Edytowane 25 października 20186 l przez Wredny
Opublikowano 25 października 20186 l Teraz, Bzduras napisał: Gdzie Ty tam w 3:50 widzisz most? Na początku zalinkowałem pierwszą część analizy (poniżej) przez przypadek, Wredny musiał zacząć to oglądać.
Opublikowano 25 października 20186 l E tam, w pierwszym RDR na PS3 było jeszcze mniej, a widoki były zachwycające - za dużo ludzie rozkminiają rozdziałki i inne pierdoły - tu się liczy DUSZA @raven_raven - dokładnie tak Edytowane 25 października 20186 l przez Wredny
Opublikowano 25 października 20186 l 1 minutę temu, Słupek napisał: no ale piątka czy Maksik też były płynne i to na ps3. Było gorzej niż z RDR2 teraz, ale było to grywalne. Szczególnie V robiło wrażenie przy takim rozbudowaniu i jakości grafiki. Ot, to tylko (pipi)ety Ficusia i jakieś dziwne racjonalizowanie.
Opublikowano 25 października 20186 l To nie Thieves Landing, bo teren jest bardziej górzysty. Thieves Landing leżało nad wodą, na bagnach.
Opublikowano 25 października 20186 l 1 minutę temu, raven_raven napisał: Było gorzej niż z RDR2 teraz, ale było to grywalne. Szczególnie V robiło wrażenie przy takim rozbudowaniu i jakości grafiki. Ot, to tylko (pipi)ety Ficusia i jakieś dziwne racjonalizowanie. tym bardziej na bestii ps3 i porównując jak na nich chodziły czwórka czy rdr Ficenbauer żyje jeszcze tamtymi czasami albo ps2.
Opublikowano 25 października 20186 l 2 minuty temu, Rozi napisał: To nie Thieves Landing, bo teren jest bardziej górzysty. Thieves Landing leżało nad wodą, na bagnach. kk... bo tak mi się skojarzyło, ale oczywiście masz rację - brak tu tych trzcin i mokradeł, faktycznie
Opublikowano 25 października 20186 l Ale spokojnie, Thieves Landing jest w grze. Jezu, już chcę zobaczyć ranczo MacFarlane'ów
Opublikowano 25 października 20186 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Teraz, Moldar napisał: Granie w to na X One to chyba kara boska. Dlaczego? Nie wygląda to nic gorzej niż do czego podstawowa wersja konsoli przyzwyczaiła. Wciąż imponujące jest to, że LoD czy jakoś grafiki są praktycznie takie same jak na wszystkich innych wersjach konsoli. Do tego płynność na poziomie 25-30 *w wymagających momentach* jak na grę od Rockstar to naprawdę dobry wynik. Ot, obraz jest "miękki", ale znowu, to już coś, do czego posiadacze tej wersji raczej się przyzwyczaili. Jeśli miałbym być zawiedziony, to tą rekonstrukcją na PS4 Pro. Obraz jest wyraźnie gorszy od wersji na X, gorszy niż nawet wynikałoby to z teoretycznej różnicy między konsolami i różnicami jakie widzieliśmy między innymi multiplatformami. Coś z tym pokiełbasili moim zdaniem, bo na tej konsoli da się osiągnąć naprawdę fajne rezultaty z tą rekonstrukcją obrazu, co pokazywał już chociażby Horizon Zero Dawn sprzed ponad roku. Coś czuję w moczu, że jeszcze ta sytuacja się zmieni z kolejnymi patchami i te pierwsze analizy się przedawnią szybko. Przy czym znowu powtórzę, wygląda to wszystko bardzo, bardzo dobrze. Spójrzcie jak ta gra wygląda, kosmos. Open worldy od R* potrafiły napier,dalać w 15fps jak GTA IV, a teraz naszymi zmartwieniami są spadki w okolice 26-28 klatek.
Opublikowano 25 października 20186 l Jest tryb foto?? Tak jak Kruk pisze...kto grał w Horizon wie jak naprawde fajnie może się prezentować ta cała szachownica Sony i oby to jakoś naprawili. Gierka na dysku no ale lecąc klasykiem to najpierw trzeba skończyć Assassina Edit...to zart taki..widocznie mi nie wyszlo Blant kiedys pisal cos takiego przy jakiejs premierze i mi sie tak przypomnialo Edytowane 25 października 20186 l przez Szymek_PL_
Opublikowano 25 października 20186 l 3 minuty temu, Szymek_PL_ napisał: no ale lecąc klasykiem to najpierw trzeba skończyć Assassina Co racja to racja - ja kiedyś zagrałem w RDR przed ACII i do dziś nie rozumiem, co ludzie widzieli w tych przygodach Ezio Gry Rockstar potrafią obrzydzić inne sandboxy.
Opublikowano 25 października 20186 l Ale to trzeba mieć zayebiście silną psychike żeby grać w asasyna jak rdr2 czeka na dysku
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.