Opublikowano 6 grudnia 20195 l Nie wiem co, ale wydaje mi się, że ITB nie jest tak popularne, jak wyżej wymienione, czy Cuphead, Hallow Knight, albo Stardew Valley. Nie wiem w jakiej ilości się gra rozeszła, ale wątpię, żeby w tak dużej, jak inne rozsławione indyki, a powinna. Edytowane 6 grudnia 20195 l przez zdrowywariat
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Into the Breach ma prawie 500 000 sprzedanych sztuk na steam a to tylko jedna platforma. Weź przestań siać propagandę. Jak można tą gierkę porównywać do Cupheada nad którym siedziała masa rysowników latami plus gierka miała kampanię reklamową od MS i była czymś zupełnie nowym o dużo większym budżecie. Zwyczajnie nie ma konkurencji. Tak samo Stardev Valley sprzedało się w kilku milionach bo jest najlepszą grą w swoim gatunku. ITB będzie żyło latami na PC tak samo jak FTL który sprzedaje się do dzisiaj. Takie indyki nie odchodzą w niepamięć. A, że gry logiczne tego typu to mały rynek to nie można oczekiwać milionowych sprzedaży. Gra jest na pewno sukcesem i już ma swoją społeczność.
Opublikowano 7 grudnia 20195 l To fajnie. Nie wiem o jakim sianiu propagandy mówisz? Więc się od ten tego. A no można tą gierkę porównywać do każdego indyka, nawet do Cupheada, nad którym siedziała masa rysowników. Nad ITB może nie siedziała masa rysowników, ale za to dwóch wspaniałych koderów. I z pewnością ilością linijek kodu przytłoczyłby Cupheada. Aczkolwiek nie ujmuję tej grze, bo jest równie wspaniała. Jednak mnie zawsze bardziej imponował kod.
Opublikowano 7 grudnia 20195 l 5 minut temu, zdrowywariat napisał: Jednak mnie zawsze bardziej imponował kod. To kup se Enigmę i pobaw się w niemiaszka
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Bo wstał lewą nogą i się do..bał. ITB też powstawało latami (5 bodajże), tylko że dwie osoby grę stworzyły, co imponuje. Jedyne z czym ma rację to z reklamą. I o to właśnie mi chodzi, że ITB powinno być bardziej znane, bo jest zaje..ste. Niczym ta gra nie ustępuje, tym którym wymieniłem, to taki sam sztos jak wymienione.
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Cytat Nie wiem Cytat wydaje mi się Cytat Nie wiem Cytat wątpię Sporo tutaj wątpliwości jak na twoją pewność, że gra w jakichś bliżej niesprecyzowanych kategoriach zasługuje na więcej.
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Wyraziłem tylko swoje zdanie :). A zostałem zaatakowany jakąś propagandą, heh. Niektórzy nie umieją normalnie, tylko agresor im się włącza :). Ukukuki napisał, jakby ITB było jakieś gorsze od Cupheada, no bo przecież rysowała go masa rysowników przez lata, a ITB zrobili w miesiąc? Kod to też część gry, i choć sterowanie w Cupheadzie jest bardzo spoko, a w Celeste genialne, to w ITB o wiele dłużej musieli nad kodem siedzieć. Tak mam wątpliwości, zawsze je mam, tylko głupiec nie ma wątpliwości. Szanuję tych dwóch ludzi od ITB, składam im pokłony, a grę reklamuję, bo jest warta każdej złotówki. Miłego dnia Edytowane 7 grudnia 20195 l przez zdrowywariat
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Stałeś im za ramieniem że wiesz ile "kodu" zostało napisane? Coś brałeś mocniejszego? Edytowane 7 grudnia 20195 l przez NemoKOF
Opublikowano 7 grudnia 20195 l 1 minutę temu, NemoKOF napisał: Stałem im za ramieniem że wiesz ile "kodu" zostało napisane? Coś brałeś mocniejszego? Kiedyś stworzyłem Connect Four w LBP2, z trzema poziomami trudności, 3 miesiące mi to zajęło, co prawda to nie to samo, ale jednak. W jedynce ktoś stworzył kółko i krzyżyk, wtedy jeszcze coś na zasadzie przekaźników, bo w dwójce już się tworzyło za pomocą bramek logicznych. A wiadomo, że Connect Four >>> kółko i krzyżyk. W takiej strategii, gdzie jest masa zależności kod musi być ogromny. Zresztą przy mojej grze dostałem komentarz na przykład, że logika przeraża, i w edytorze rzeczywiście przerażała. Tysiące bramek, połączeń, i cały zeszyt zapisany, zanim to stworzyłem. Tak, dobre AI zawsze będzie robić na mnie wrażenie.
Opublikowano 7 grudnia 20195 l A, trzeba było od razu mówić ze jesteś programista z doświadczeniem i potrafisz docenić kunszt programistyczny
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Takie gry jak ITB nie potrzebują niewiadomo jakiej grafiki. Jest skromnie i przejrzyście i o to chodzi. Tu robotę robi to jak gra działa, AI, masa zależności itp.. LBP dawało jakąś namiastkę programowania, były ładne platformowe levele, czy oryginalne pomysły, ale plansz ze sztuczną inteligencją było niewiele. W Connect Four musiałem przewidzieć wszystko, samych możliwości wygrania było bodajże po 128 na 1p i 2p, pionowo, poziomo i po skosach. AI nie mogło rzucić krążka w miejsce, które pozwalałoby wygrać graczowi, albo musiało być na tyle sprytne, żeby wykorzystać możliwość rzucenia tak, żeby stworzyć dwie możliwości wygranej, pozostawiając gracza bez możliwości obrony. Nie znam się na programowaniu, ale tam pewnie jest jeszcze trudniej, niż przy tworzeniu za pomocą bramek logicznych. Tak imponuje mi ITB. Kiedyś grupa studentów tworzyła AI w szachach, które mierzyło się z Kasparowem. ITB z pewnością należy do ścisłej czołówki najlepszych indyków. Edytowane 7 grudnia 20195 l przez zdrowywariat
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Czyli jak w Minecraftcie (swoją drogą grze zrobionej przez jednego człowieka, nie zapominajmy) zbudowałem dwupiętrową chatę z błota, to mogę mówić, że jestem trochę architektem?
Opublikowano 7 grudnia 20195 l 39 minut temu, zdrowywariat napisał: Ukukuki napisał, jakby ITB było jakieś gorsze od Cupheada Dobra typie koniec dyskusji bo widzę ostre zmyślanie.
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Jakie ostre zamyślenie? Chyba w twoim pierwszym komentarzu. Bo zamiast grzecznie odpowiedzieć to się spiąłeś, jakbyś nie wiem za kogo się uważał... typie.
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Gdyby zdrowy programował kalkulator, to dokładnie taki: https://github.com/AceLewis/my_first_calculator.py/blob/master/my_first_calculator.pyIle kodu
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Cytat print("Thanks for using this calculator, goodbye ") Gdyby po uśmieszku była kropka to by dopiero była historia :).
Opublikowano 7 grudnia 20195 l Napisałem aplikacje w 500 linijkach jako ćwiczenie w C#. Dałem znajomemu (programiście) do sprawdzenia. Zmniejszył to do 80 linijek. Według zdrowego to mnie się należy szacun. Dziękuję!
Opublikowano 9 grudnia 20195 l 16 minut temu, Basior napisał: Ktoś grał? Trochę kusi... Przyjemna gra, taka mieszanka przygodowki z zagadkami logicznymi które nie są trudne. Po uzbieraniu kasy można kupować bilety na nowe wyspy, dokupić ulepszenia dla bohatera np. Sprint, podwójny skok albo wydawać w automatach na minigierki. Wszystkie czynności są częścią zadań zlecanych przez npc. Wrażenie robi stabilne 60 fps i bardzo mała waga gry poniżej 300 Mb.
Opublikowano 9 grudnia 20195 l sa na switcha jeszcze jakieś samolociki w stylu sky force? Z coopem oczywiscie.
Opublikowano 9 grudnia 20195 l Autor Jutro kolejne Nindie: http://www.nintendolife.com/news/2019/12/nintendo_indie_world_presentation_announced_for_tuesday_10th_december
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.