Opublikowano 14 września14 wrz Będzie dobra gra, a że jest słabo reklamowana przez Nintendo to inna sprawa. Dread też był zwymyślany przed premierą, a wyszła zajebista gra.Jeszcze będzieta przepraszać, zobaczycie.
Opublikowano 14 września14 wrz 1 minutę temu, Daffy napisał(a):Myślałem że to era gamecubsa, ale jest gorzej niż myślałem. TO ERA POKEMONÓW Z S1
Opublikowano 14 września14 wrz Ten piasek w 4k w Metroidzie robi, widać każdy osobny kamyk nie to co w tych rozmazanych Star Warsach z lewej strony tego screena.
Opublikowano 22 września22 wrz W dniu 13.09.2025 o 15:35, Soban napisał(a):Prime 1 ma absolutnie zabójczy z perspektywy dzisiejszych gierek backtracking pod koniec gry. Kumpel ostatnio się wkręcił w switcha i nigdy nie grał w metroida to powiedział, że prime remaster mu się bardzo podobał do końcówki gdzie musiał szukać jakichś fragmentów do odblokowania finału(sam juz nie pamietam co to bylo bo gralem sto lat temu na gc) i stwierdził, że to pierdoli i gre sprzedał xd...artefakty Chozo...akurat jestem na czasie bo wczoraj skończyłem. Na początku myślałem że te artefakty to takie sekretne poboczne znajdzki. Jak bardzo się pomylilem kiedy stanalem na placu i okazało się ze mam tylko pięć z dwunastu. Już mi się nie chciało lizać ścian, szczególnie że wszędzie chodzisz z buta, więc skorzystałem z yt. To był najsłabszy element gry, to szukanie artefaktów ( a z tą wieża i zbiornikami to za wuja Wacława bym nie wpadł).Beyond wpada na 100%, Nintendo ma u mnie spory kredyt zaufania jeżeli chodzi o ich exy. Jeszcze chyba na żadnym się nie zawiodłem.
Opublikowano 22 września22 wrz Jakiś dziwny okres mieli wtedy. W Wind Wakerze było to samo. Nie wiem czemu tego nie zmienili jak w WW HD
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.