Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

12 hours ago, ASX said:

Artstyle wygląda tak jakby grę robiło robiło Bungie za złotych czasów Halo 3, a nie 343

 

a jak czytam takie teksty,

że cała gra jest inpirowana moją ulubioną misją z całej serii to michałek aż podryguje :banderas:

 

Przeczytalem Silent Cartographer i od razu pomyslalem ze to misja na plazy, chyba moja ulubiona w H1 a jak przeczytalem reszte to mi az ciarki przeszly :banderas:

Edytowane przez Sven Froost
Odnośnik do komentarza
Gość lpcl
5 godzin temu, devilbot napisał:

Na dzień dzisiejszy wygląda na to że gra będzie mega porażka i rozczarowaniem. Chciałbym się mylić ale wszystko na to wskazuje.

Nie wiem jak można się tym jarać na podstawie tego co wiemy o tej grze w jakich trudnościach powstaje i że robi ją 343i. 

Padaka to pewnie będzie na xbox one coś jak cyberpunk, tylko może z lepszym frame ratem. Na xsx gierka powinna dobrze śmigać. W sumie i tak najważniejszy jest mp, więc zobaczymy w becie jak to się rusza. 

Zresztą ostatnia kampania to było mocne 7/10 więc jakoś tutaj raczej gorzej nie będzie. Halo 4 też jakoś nie specjalnie zapadło mi kampanią. 

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, A_Bogush napisał:


Halo 5 śmigało w 1080p/60fps, wątpię, że bedą chcieli z tego zrezygnować przy Infinite (no może ewentualnie obetną rozdzielczość).

 

5 to jest bardzo ciekawy przykład, sama gierka w 60 klatkach ale przeciwnicy byli w 30 klatkach. Tylko nie pamiętam czy nie było to zależne od odległości. Co do rozdzielczości tak jak kolega wyżej wspomniał była to dynamiczna rozdzielczość. 

Odnośnik do komentarza

wczoraj/dzisiaj odbył się stream z devami, gdzie odpowiadali na pytania fanów, więc pojawiło się kilka nowych informacji:

- 343 potwierdziło dynamiczną pogodę, mgłę i wiatr

- burze i zamiecie śnieżne prawdopodobnie zostaną dodane po premierze

- nie będzie można nosić dwóch broni jednocześnie

- nie będzie grywalnych elit

- głównym środowiskiem w grze będzie biom inspirowany wybrzeżem północno-zachodnim amerki północnej, ale w grze będą też inne, mniejsze biomy

- misje będzie można przechodzić na różne sposoby, pieszo, w pojazdach latających i jeżdżących, po cichu lub normalnie, w dzień lub w nocy. Gra i spotkania z przeciwnikami będą się automatycznie dostosowywać do sposobu w jaki gramy

- poprawili wizualnie filary które tak raziły na nna pierwszym gameplayu

- w nocy będziemy mogli spotkać więcej wrogich patroli i phantomy ze szperaczami. Ale oczywiście grunty mają tendencje do zasypiania

- krążące po niebie ptaki mogą zaprowadzić do ciekawych lokacji

- niektóre gatunki fauny będzie świecić w ciemności

 

 

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...