Jump to content

Frantik

Sekiro: Shadows Die Twice

Recommended Posts

Po pierwszym bossie się wypowiem :lapka: 

 

A w zasadzie to po drugim #pdk

Share this post


Link to post


Posted (edited)

Upadki w przepaść nie powodują natychmiastowej śmierci, tylko zabierają trochę życia i przywracają nas w miejsce skąd spadliśmy. To jest bardzo dobre rozwiązanie, bo przy tych wygibasach, które Wolf wyczynia, takie zdychanie byłoby upierdliwe. 

 

Super te mapki są zaprojektowane, teraz bardziej wertykalnie. Soulsy połączone z Tenchu. Aż się nie mogę doczekać odblokowania większej ilości gadżetów do Protezy.

Edited by Rozi

Share this post


Link to post

Ależ tutaj movement jest CU-DO-WNY! Można skakać jak ninja za pomocą linki, odbijać się od ścian, atakować z góry, wow wow wow!

Share this post


Link to post

Klatkarz troche irytuje, ale... ten system walki, ten klimat, ta muzyka. No jest kurwa dobrze.

Share this post


Link to post

Ale mnie wqrwiacie - zanim odpalę to już połowa skończy :[

Share this post


Link to post

Jako ze mieszkam w kraju w ktorym szanuje sie embarga i zakazy sprzedazy w zwiazku z karami jakie moze Activision na sklepy gierki nie dostane do jutra. Wolal bym czasami mieszkac w Afryce :(

 

 

  • Sad 1

Share this post


Link to post

Szczerze mowiac to wolalbym dostac jutro bo juz nie moge wytrzymac i bede gral od polnocy a rano jeszcze trzeba do roboty isc bo team meeting.

Share this post


Link to post
10 minut temu, mozi napisał:

Ale mnie wqrwiacie - zanim odpalę to już połowa skończy :[

Ja nie z tych - powolutkie, sumienne granko codziennie. Tylko w niedzielę będzie całodniowe :lapka: 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Wyłączenie HUDa nie przeszkadza w rozgrywce? Nie ma jak w Assassinie, że po wyłączeniu nie wiadomo co robić?

 

Czy gra jest grą życia?

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Są tylko wyświetlane znaczniki miejsc do których się możesz przyciągnąć linką. A tak, to wszystko dynamicznie - nie walczysz = nie ma żadnego HUDu. Ale i tak jest on tak minimalny (mały pasek życia i okienko z aktywnym przedmiotem), że i w takiej formie nie przeszkadza. Można oczywiście wyłączyć kompletnie - ale po co?

 

Każda gra od FROM Software jest kandydatem na grę życia, ale póki co tylko Bloodborne jest w gronie Gier Życia Roziego. Zobaczymy, czy Sekiro podoła.

Edited by Rozi

Share this post


Link to post

Czy tylko ja mam wrażenie, że to parry jest jakieś mega łatwe? Zwykłe mobki to 5 sekund zabawy, nawet jak atakują w grupie.

Share this post


Link to post
7 minut temu, kendzior napisał:

Czy tylko ja mam wrażenie, że to parry jest jakieś mega łatwe? Zwykłe mobki to 5 sekund zabawy, nawet jak atakują w grupie.

 

Oezu nigdy nikomu nie dogodzisz. Ile grasz? Gdzie jestes? Na początku? 

 

Najlepiej jakby byl taki poziom trudności ze chipek na ciebie spojrzy i konsole wypyerdala w kosmos. Jedeb zerk i perma koniec gry :dafuq:

  • Upvote 1
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
4 minuty temu, II KoBik II napisał:

 

Oezu nigdy nikomu nie dogodzisz. Ile grasz? Gdzie jestes? Na początku? 

 

Najlepiej jakby byl taki poziom trudności ze chipek na ciebie spojrzy i konsole wypyerdala w kosmos. Jedeb zerk i perma koniec gry :dafuq:

 

Jezu, nie przeżywaj, widzisz tam marudzenie czy raczej pytanie o wrażenia? 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Protokół "zakaz hejtu mesjasza" został włączony :shotgun:

Share this post


Link to post

Ocenianie poziomu trudności po godzinie gry? Już bywały podobne przypadki na forum.

Share this post


Link to post

Na forumku niektórzy potrafią oceniać gierki po gifach i skrinach, także ten...

Share this post


Link to post

W Darks Souls i BB parowanie, to było coś czego w ogóle nie ogarniałem, tutaj wychodzi, stąd pytanie.

 

I mówimy o zwykłych ziutkach, a nie mocniejszych przeciwnikach, więc serio ogarnijcie czytanie ze zrozumieniem zamiast pitolić od rzeczy.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Spokojnie, moby z pierwszych etapów to trochę podkokszone wojaki z pierwszych 30 minut. A później to dopiero :obama:

 

Jestem po 6 godzinach, jest zdecydowanie trudniej niż w poprzednich grach from, bez ironii 

 

Ale fakt, że ten poziom inaczej się rozkłada w tej grze 

Edited by Zebra
.

Share this post


Link to post
55 minut temu, kendzior napisał:

W Darks Souls i BB parowanie, to było coś czego w ogóle nie ogarniałem, tutaj wychodzi, stąd pytanie.

 

I mówimy o zwykłych ziutkach, a nie mocniejszych przeciwnikach, więc serio ogarnijcie czytanie ze zrozumieniem zamiast pitolić od rzeczy.

 

W dark souls nie musiales ogarniac (bylo opcjonalne i wymagalo timingu) , w bloodborne powinienes (bylo kluczowe i latwiejsze - okna wielkie jak stodola ale i gra byla szybsza)  a w sekiro raczej bedziesz musial. 

 

Tak gra bedzie trudna, oddzieli noobow od graczy. Nie nie bedzie defaultowo hardcoreowa bo jest robiona na rynek masowy. 

Share this post


Link to post

Ta wersja w ogóle jest dostępna w Polsce? 

 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

@YETI przecież to zwykła kolekcjonerka. Była dostępna u nas w preorderach w cenie 450-470(Ultima, Muve, CDP itd), teraz tylko Janusze na Allegro z przebitką ponad 100%

Edited by Ryo-San

Share this post


Link to post
Posted (edited)

U mnie na XO już działa. 

 

Boże, 10 sekund z grą pełne:

-charakterystycznego poruszania się w grach From

-nierównego framepacingu

-komunikatów po drodze

 

I już wiem że jestem w domu :banderas:

 

yk9bLRDr.jpg

 

Z miejsca 9/10 zobaczymy jak dalej

Edited by ragus

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Prawie 7 godzin za mną, a miałem odpalić tylko na chwilkę. W sumie samo to wystarczy za rekomendacje. Wciąga jak diabli.

 

Początek miałem dość okrutny - zginąłem parę razy w samym tutorialu. :reggie: Tak to jest jak się zbytnio nie zwracało uwagi na parowanie w Soulsach i BB. Potem już lepiej i nawet kilku mini-bossów padło, ale jeszcze żaden z głównych (aktualnie męczę się z pierwszym, ale cóż to za walka - niesamowicie szybkie tempo, świetna sceneria, prawdziwy taniec z przeciwnikiem :banderas:)

Muzyka, grafika, klimat, level design - wszystko tip top. Do tego tak jak pisał Rozi, movement postaci gniecie wszystko.

Na plus też, co jest dla mnie zaskoczeniem, dużo dialogów i ogólnie jeszcze większy nacisk na samą historię/narrację.

 

Póki co jestem oczarowany. Szykuje się długi weekend z Sekiro.

 

 

3mjTQAa.gif

(gif od SunhiLegend)

 

edit: Ale karny kutas za ciągłe wyskakiwanie tych samych okienek tutorialowych.

Edited by Bigby
  • Upvote 3

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.