Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Schranz1985 napisał:

No ale tu zboczeńcy widza spadki z 30 na 28 xD.
Jak to dobrze być graczem starej daty, nie oglądałem trailerów,nie liczę klatek,nie czytam nawet recek.
From to nie sa ogórki, kredyt zaufania mają u mnie od dawna,gdzieś ktoś napisał ze średnią na poziomie 9/10 i ja nie mam wiecej pytań.

A tu mam wrażenie że ktoś wyskoczy za chwilę z pytaniem czy mu na athlonie x2 pójdzie na minimalnych :kurlaorany .

 

No to skoro takiej starej dary graczem jesteś to powinieneś wiedzieć ze dawniej 60fps było poza wyjątkami standardem na konsolach. Przez casuli standard obniżył się do 30. 

 

Po drugie, wymaganie od gierki stałych 30 klatek nie jest niczym bezczelnym czy infantylnym, raczej wymaganiem absolutnego minimum od towaru za który się płaci.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Schranz1985 napisał:

No ale tu zboczeńcy widza spadki z 30 na 28 xD.
Jak to dobrze być graczem starej daty, nie oglądałem trailerów,nie liczę klatek,nie czytam nawet recek.
From to nie sa ogórki, kredyt zaufania mają u mnie od dawna,gdzieś ktoś napisał ze średnią na poziomie 9/10 i ja nie mam wiecej pytań.

A tu mam wrażenie że ktoś wyskoczy za chwilę z pytaniem czy mu na athlonie x2 pójdzie na minimalnych :kurlaorany .

Spokojnie, ci sami ludzie nie widzą też efektu 3D na telewizorach i różnicy między 30, a 60 fps, ale widzą spadki klatek z 30 na 28 :pawel:

Odnośnik do komentarza

Analiza od DF pokazuje 37-50 fps na xoxie i ps4pro. Na ps4pro więcej klatek, ale szachownica plus gorsze cienie. Na xox natywne 1800p.

 

Wybrałem wersję PC natywne 4k i stałe 60 fps ;p. W takiej grze jak Sekiro akurat ilość klatek ma bardzo duże znaczenie (parowanie, uniki).

Odnośnik do komentarza

 

A ludzie dalej uważają, zd VRR w nowych tv + Xbox nie działała. 

Edit

dziala na każdym TV ze 120hz matryca. Wtedy efekt jest zbliżony do stałych 60 :o

 



Basically - when playing on a standard 60Hz display, the PS4 Pro version looks smoother due to the higher average frame-rate but if you can utilise 120Hz support on Xbox One, it appears visually smoother on that platform despite the lower frame-rate. Fascinating stuff.

Cytat

This is a twist to this story though - and it's tied to the Xbox One's support for 120Hz displays.It just so happens that Sekiro benefits greatly from this feature - more than I ever expected. This is the trump card that elevates the Xbox version above the Pro, if you have a 120Hz-capable display. The reason why is pretty straightforward - on an unlocked game running with v-sync enabled, new frames are delivered either at 16.7ms or 33.33ms intervals. It's a jarring difference, and makes the stuttering effect rather unfortunate.

Edytowane przez Starh
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Tomek P. napisał:

Hdr jest tylko na xox czy na pro też?

Tu i tu.

4 minuty temu, Masorz napisał:

Jeżeli byłem niemiły to przepraszam, ale kurde, ja bym tutaj chciał poczytać jakieś impresje z grania w gierkę a nie dziesiątki postów pokazujących minimalne różnice techniczne. 

Taki technobełkot nadaje się do CW lub może jakiegoś innego tematu.

Jak ktoś ma dwie konsole to pewnie chciałby wiedzieć, która wersja jest lepsza :shotgun:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Panie a ile klatek na Xbox One Fat? A ile na S? A ile na XOX? A ile na Pro? A n facie spadają? Ja rozumiem  że każdy chce wiedzieć ale brakuje tylko pececiarzy z pytaniami a ile na Radeonie X albo Geforce Y no bo w końcu multi kuli i też mają prawo wiedzieć. Tak trochę mało w tym wszystkim samej gry. :( 

No i jeszcze rozdziałki i efekty - nie zapomnijcie zapytać. (pipi) z gameplayem czy systemem.

:popcorn:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...