Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie to niepotrzebnie dodali tą tykwę z soczkiem leczniczym, bo yebie przez to mocno DS-em, a z zapowiedzi wynikało, że nie będzie leczenia tylko właśnie możliwość wskrzeszenia z miejsca śmierci i zaskoczenia niespodziewających się tego wrogów.

Jeśli chodzi zaś o linkę, to jej użycie wydaje mi się jednak trochę ograniczone. Nie lubię takich chwytów jak zapowiedź, że będzie można czepiać się dowolnej powierzchni, a później wychodzi z tego tylko podświetlony gzyms.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
6 godzin temu, Wredny napisał:

I to jest własnie super - jak już się oswoiłem z myślą, że to nie będą kolejne soulsy (bo i w sumie na co to komu?) to jaram się bardzo.

Dla mnie spoko jak to nie są kolejne soulsy (chociaż po części i tak są) ale to co zaprezentowali na filmach nie prezentuje tego wysokiego poziomu do jakiego przyzwyczaiło mnie From Software. Oglądając filmy z rozgrywki czuję się jakbym widział to samo co przy Dark Souls II - nijakość. :smutas: 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

U mnie po tym gameplayu trochę drgnął. System walki na pewno ciekawszy niż w Soulsach ale to normalne jakoś muszą urozmaicić bo przecież nie będzie statsów erpegowych. Jest nagroda za dobry evade w kierunku atakującego przeciwnika i jeszcze kilka bajerów, a więc gra będzie premiować ofensywny styl. Nawet przez chwilę nie zwątpiłem w From Software.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, McDrive napisał:

Jak rozumiem te paski ładujące się od środka, to jakiś postęp prowadzący do ataku specjalnego?

 

to poziom "zmęczenia" jak się zapełni to mob łapie staggera i możesz mu wsadzić criticala jak w soulsach. Tutaj się to chyba nazywa posture coś tam ale poza tym to większych zmian w tej mechanice w stosunku do souls bym się nie spodziewał 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
15 minut temu, messer88 napisał:

 

to poziom "zmęczenia" jak się zapełni to mob łapie staggera i możesz mu wsadzić criticala jak w soulsach. Tutaj się to chyba nazywa posture coś tam ale poza tym to większych zmian w tej mechanice w stosunku do souls bym się nie spodziewał 

Mhm, czyli brak staminy i zmęczenie przy blokowaniu ciosów. Fajna zmiana. Agresja będzie bardziej promowanym typem rozgrywki.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...