Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice

Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

55 minut temu, ragus napisał:

Wspaniałe, klimat NIOH, ale tym razem nie od wyrobników, a od mistrzów. Czekam.

Dokładnie. Nioh mnie totalnie zawiódł, a tutaj mamy do czynienia z twórcami najlepszej gry tej generacji :fsg: Jak ten Ziomek lata na lince i jest walka z bossem na koniu to ciary over milion weszły. Wyczuwam sporo nowej, świetnej mechaniki. 

jakis czas temu odswiezylem sobie ninja gaiden black na pierwszego klocka. i tak oczywiscie dostawalem wklepy w pare sekund od pierwszego bossa, to zmotywowalem sie zeby go rozklepac, nawet serowo, ale sie udalo. dzieki tutorialom, dzieki ktorym zobaczylem ze potem juz nie ma w ogole klimatu, ze sami wrogowie z karabinami, potforki jakies dinozaury... meh. fajnie gdyby w Sekiro dalo sie zalozyc jakis czarny kapturek. pier.dolony asasyn predzej wyladuje na smartfony i pachinko niz zawedruje do japonii i poskaczesz po dachach ubrany w modna czern. :/

32 minuty temu, Pacquiao napisał:

Obejrzałem jeszcze raz trailer. No niesamowicie się to prezentuje i to niby początek 2019 r. Oby tylko było 60 fps na Koksie, bo granie w 30 fps w takie gry to mordęga.

Jak będzie betonowe 30 klatek na koxie to będzie imo bardzo dobrze. Oni nie potrafia w grafikę ani animacje, 60 klatek to może w remasterze na kolejnej generacji.

System walki w Nioh był lepszy niż w grach od From Software. Niestety trochę słabowała fabuła i monotonne lokacje. Szczerze mówiąc mam na dłuższy czas dosyć "średniowiecznej Japonii" stąd nie cieszę się zbytnio z Sekiro. Oczywiście i tak kupię :) ale bez napinki.

PS

Mam nadzieję, iż tak jak drugi zespół robił Bloodborne gdy pierwszy rzeźbił DS3 tak teraz też trzymają coś strawniejszego w zanadrzu. Może B2...?

Edytowane przez friedrich

Hi guys, just found an interview with Miyazaki on the internet, presumably from a gated magazine.posting it here, with translations:

Grappling Hook can take you over dead end paths, or places you cant normally reach.

The prosthetic hand has a number of tricks to it

There are prosthetic weapons to attach, shuriken, axes, etc.

• The subtitle should read: you’re going to die a lot too this time around.

• Activision has been helping us (From) out with things we’re not very good with: ease of play, making it comfortable, etc.

• The Japanese kanji effects seen in the video will have subtitles above them

• There are multiple endings

• Similar to Dark Souls, the feeling of overcoming challenges is most important

• Hopes users will enjoy using the hook and other methods to explore the map vertically and horizontally

• Save for a few exception, the maps are seamless and connected

• The revive system (reviving as soon as you die) was tuned to not impede the pace of the game. There are limited used, and they are adjusting the penalties to dying.

• There is no co-op play (multi-play). The game features a fixed character with a fixed skillsets class, so they decided against it (nothing regarding character customization though)

Źródło:

http://ryokutya2089.com/archives/11119#more-11119

Here you go. I know it looks iffy, but stuff from magazines due out the next day, are usually leaked like this in Japan. I'm assuming this is a leak from tomorrow's Famitsu (digital version is out zero hour Thursday, out on stands in Japan on Thursday

Ło koorva, jeszcze jeden obowiazek wobec siebie i rodziny musze spelnic, a DS 2 i 3 wciaz dopiero w planach. 

Co moze byc blizsze doznaniu orgazmatycznemu niz gierka od Miyazaki’ego? Kolejna gierka od niego. Alez to sie rusza i jak miodnie zachecili mnie do tego, zeby zyc radosnie wiedzac, ze dostaniemy w lapska takie cudo.

• Dzięki 1

Informacje z PC Gamera:

Cytat
"There are no stats to level up and no armor or weapons to collect and equip. There are no classes to choose from. There is no multiplayer of any kind. You'll have no souls to reclaim after dying, and—from the looks of it—no checkpoint bonfires to kindle."
"Instead of restarting at a checkpoint, when you die you can revive yourself and immediately jump back into combat. The crazy part: as soon as you die your enemies will lose interest in you and go back to what they were doing. This turns death "into an opportunity" to surprise enemies by reviving when they don't expect it and getting in a few instakills."
"I already mentioned that there will be no traditional equipment system in Sekiro. Instead, new Shinobi Prosthetic attachments are found by exploring the world. I did ask if there was any kind of currency system like souls or blood echoes, and was told that there was, but it was different.
Cytat

While Kitao was unwilling to give too many specifics on combat systems, I can safely say that Sekiro is unlike anything we've seen in other From Software games. Instead of hacking away at an enemy's health bar, Kitao says famed director Hidetaka Miyazaki wanted to capture the feel of "swords clashing."

While there's still HP, combat revolves around 'posture.' When you attack an enemy, they'll easily block your attack but will lose posture each time. Once lowered enough, they'll be open to a gory finishing move, but the same goes for you. As enemies attack, blocking lowers your posture unless you block perfectly (similar to parrying in Dark Souls). With a perfect block you'll actually throw the enemy off balance and lower their posture instead.

In this way, combat in Sekiro feels more authentic to a sword duel: A battle of attrition as each tries desperately to create an opening to deliver a fatal strike.

Edit: dołożyłem drugi cytat z PC Gamera.

Edit2: jest też wyjaśnienie kanji, które pojawiają się na ekranie:

Cytat

With the bigger bosses you get Japanese symbols pop up warning you of danger - of the moves that you can't parry and will have to leap over instead.

link: https://www.pcgamer.com/embargoed-1...erything-weve-come-to-expect-from-dark-souls/

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1

Mi się podoba że bez multi i tylko jedna postać od razu do wyboru. Może dzięki temu będzie jeszcze bardziej dopracowany system walki i klimat bez podpowiedzi czy jolly co op. Nie zrozumcie mnie źle uwielbiam jako sun bro coopa ale czasem aż za tłoczno było. Teraz w remasterze non stop dzwon bił  i troszkę to wybijało z rytmu. A i brak podpowidzi i granie bez poradników będzie ciekawie :)

Nic madrego chyba nie napisze. Czekam jak na malo co. 

#fromsoft

#miyazaki

#zachwyt trailerem

.......spekulowano nad tym, czy gra bedzie bloodbornem, czy tenchu. Okazala sie chyba jednym i drugim, idealne rozwiazanie. 

Brak multi moze wskazywac na znaczna zmiane struktury gry wzgledem bloodborne. Troche niepoic moze activision jako wydawca i brak statusu exa (koniecznosc optymalizacji). Ale tylko troche, in miyazaki we trust.

@Blantman 

Klasy postaci nie mialy zadnego przelozenia na system walki w ds\bb. Po prostu cyfry definiujace kierunek rozwoju punktow.

Nie wiem skąd ten typ tego leaka wytrzasnął, ale przeczytałem chyba wszystkie dostępne info na necie i nigdzie nie ma nic o żadnym multi czy innym pvp. Plus obejrzałem ten materiał na yt i typ nie daje źródła swoich informacji więc jak na razie wole to potraktować jako fake. Ogólnie wisi mi to ale po co wprowadza ludzi w błąd.

Plus Sekiro to gra action advanture. Każdy kto oczekuje souli niech idzie do domu. To kompletnie inna gra bo Miyazaki taką chciał zrobić, soule mu się znudziły w (pipi).

Edytowane przez Xantu

http://blog.bagoum.com/article/06-13-18-sekiro

Najnowszy wywiad z famitsu. Sory za wielkie litery wklejam z telefonu.

Miyazaki: That's right. There are many reasons for the decision. We wanted to remove the restrictions surrounding multiplayer and focus entirely on the single-player experience in this work. Something like that. Then there's also the fixed main character, which is most appropriate to this work and gives it a unique play feel.

"There are no stats to level up and no armor or weapons to collect and equip. There are no classes to choose from. There is no multiplayer of any kind. You'll have no souls to reclaim after dying, and—from the looks of it—no checkpoint bonfires to kindle."

Nie wiem czy potwierdzone ale tak mi to wygląda.