Skocz do zawartości

Gears 5


Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

To spoko, ale singiel przykuwa na 10-12h i koniec. Twórcom zależy jednak na większym zaangażowaniu.

10-12h, potem drugie tyle z ziomeczkami w coopie, trzecie tyle na Insane i styka. ALE MA BYĆ WŁAŚNIE TAK!

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, ASX napisał:

Rod mówił że w tym miesiącu koncentrują się na promocji trybu Escape, w lipcu pokażą multi, w sierpniu horde a dopiero we wrześniu dopiero singla. Wydaje mi się że ta strategia to taki efekt uboczny gamepassa

Gra ma premierę 10 września a w early access 6 i oni dopiero SP chcą pokazać :facepalm:  chyba czytali wywiad z Kojimą. W sierpniu główne skupienie będzie na nowym trybie Arcade.

 

WeakRealisticJumpingbean-size_restricted

no nie powiem, ładnie to wygląda i klimacik miejscówki jak z obcego/the thing, nie podoba mi się tylko nowy sposób ukazywania obrażeń.

 

o której dziś ten trailer?

 

Odnośnik do komentarza

ten tryb i pokazany gameplay nic a nic mnie nie zrobił, w zasadzie nie widze w tym nic innego jak jakąś gorszą wariację hordy. Zapewne będzie też tylko jedna albo dwie mapy. Zamiast zaorać jakimś dobrym gameplayem z kampanii ukazujący nowości to pokazali coś co śmierdzi Judgmentem.

Odnośnik do komentarza

każdy kto ma game pass ultimate otrzyma Gears 5 Ultimate, czyli będzie można grę odpalić już 5 września

 

https://www.xbox.com/pl-PL/games/gears-5

 

Kontynuacja jednej z najbardziej popularnych sag gier, Gears jest teraz jeszcze atrakcyjniejsze niż kiedykolwiek, z pięcioma ekscytującymi trybami i najbardziej rozbudowaną w historii kampanią.

Tryb współpracy dla trzech graczy: Bitwa u boku przyjaciół w trójosobowym oddziale i współpraca online lub w trybie gry na podzielonym ekranie.

Tours of Duty: Awansuj ze świeżego rekruta na czterogwiazdkowego generała w Gears Tours of Duty. Podejmuj nowe i ekscytujące wyzwania, zdobywaj niesamowite nagrody i prezentuj Twój łup.

Boot Camp: Dopiero zaczynasz przygodę z Gears, czy zwyczajnie już od dawna nie grałeś? Boot Camp to zabawny sposób na naukę funkcjonowania gry, od podstaw po zaawansowane techniki walki.

Zagraj jako Jack: Graj jako Jack, Twój osobisty robot latający chroni sojuszników i niszczy wrogów - idealny dla nowych graczy w Gears.

Wizualny spektakl: Odtwarzaj każdy tryb w rozdzielczości 4K i HDR z płynną prędkością 60 klatek na sekundę na Xbox One X.

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza
W dniu 21.06.2019 o 22:40, MaZZeo napisał:

Jeszcze tylko wywalić łososiowe piły i może gra będzie uratowana

 

Chuya tam. Już zapowiedzieli sklep z skórkami oraz coś na zasadzie sezonów w Fortnite (lub zadań tygodniowych z Destiny i innych gaas) gdzie "będziemy wykonywać aktualizowane wyzwania, których odhaczenie zapewni nam darmowe zdobycie skórek"

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, _Be_ napisał:

 

Chuya tam. Już zapowiedzieli sklep z skórkami oraz coś na zasadzie sezonów w Fortnite (lub zadań tygodniowych z Destiny i innych gaas) gdzie "będziemy wykonywać aktualizowane wyzwania, których odhaczenie zapewni nam darmowe zdobycie skórek"

akurat te raidy w stylu destiny mogą być spoko, to ma być tryb arcade a największy rak gow4 w multi to niesłyszalne kroki przeciwnika za plecami.

 

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

Hunter wygląda wyjebanie  :banderas:

Edytowane przez Daddy
Odnośnik do komentarza

https://kotaku.com/gears-5-developer-says-it-s-riskier-than-the-last-one-1835802465

 

Kilka nowych informacji:

- na najprostszym poziomie trudności dostępne będzie autocelowanie

- z kampanii znikną hordowe elementy

- przeciwnicy będą mieć paski życia (można je wyłączyć)

- gra ma odejśc od korytarzowej budowy, lokacje mają być większe i oferować większą swobode

 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Daddy napisał:

akurat te raidy w stylu destiny

 

Pojawia się pytanie kto pisze o raidach? Mają być po prostu zadania dzienne/tygodniowe jak w każdej grze teraz. 

 

https://www.gears5.com/earning-content

 

Cytat

TL:DR: Gear Packs are gone. So is Season Pass. You can earn exclusive customization.

Earning content in Gears is something we know many of you care deeply about. You’ve asked and we’ve listened.

In Gears 5, our goal is to create a player-first experience when it comes to in-game content, and it starts with this:

No Season Pass
No Gear Packs
DLC Maps are free for matchmaking and Private Play
Exclusive earnable content in the all-new Tour of Duty system
All store purchases are direct, no RNG so you always know what you will get
We have many exciting new features for Gears 5 coming up that we’ll talk about in detail soon.

However, we felt it was important to let you know how we’re handling in-game content now rather than waiting until we talk about those features.

Read on for a breakdown of how you’ll collect content in Gears 5.

TOUR OF DUTY – EARNABLE CONTENT
We’ve committed to delivering more earnable content than ever before through an extensive new system called Tour of Duty. You take on Daily Challenges and seasonal Medals to rank up and earn customization content (including character skins).

The path to each piece of content earnable is clear – you will know what you need to do to earn each specific customization item. In addition, there is no ‘Premium’ pay-only content for Tour Of Duty.

Tour of Duty will also run in a seasonal format, delivering brand new content and challenges to chase every season.

In addition to Tour of Duty, you’ll also directly earn rewards in other ways, such as leaderboard placements in Escape or Versus.

SUPPLY – FREE CONTENT FOR PLAYING
With Supply Drops, every minute you play (across every multiplayer mode) contributes towards a random item drop from a unique pool of content we call Supply.

If you draw a duplicate card, we’ll automatically turn it into Scrap. Scrap can be spent on crafting Supply items you don’t have or character skills you want to upgrade.

Supply Drops and Supply Drop Content cannot be purchased with real-world money.

PURCHASABLE EXCLUSIVE CONTENT
Exclusive customization content can be bought with a premium in-game currency called Iron. Iron is purchased with real world currency.

You will also be able to earn a limited amount of Iron through each Tour of Duty to spend in content in the Store.

Content found in the store is direct purchase, meaning what you see is what you get. No Gear Packs, no randomness.

We are committed to ensuring we preserve a fair competitive environment across our modes, so there will be no items in the store that provide a competitive advantage for real-money purchasers, i.e. no pay to win.

BOOST
Boost is a new optional purchasable in Gears 5 that provides accelerated progression for a period of real-world time (e.g. 1 Day, 7 Days, etc.).

Boost offers the following benefits:

Double Multiplayer XP
Double Character XP for Escape & Horde
Double speed Supply Drop Progression
Boost is not required to earn or unlock any content.

We know you probably have lots more questions but don’t worry we have much more information to share in the future before Gears 5 comes out. Stay tuned!

 

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Podobają mi się te wszystkie zapowiedzi zmian, zwłaszcza jeżeli chodzi o kampanie, a z drugiej strony oglądając gameplaye z trybu escape wciąż widzę te stare dobrze mi znane od wielu lat gearsy z tymi samymi lub podobnymi animacjami. 

 

Mam wrażenie że Gearsy (podobnie jak Halo swoją drogą) stały się zakładnikiem swojego gameplayu, wierni fani lubią stary gameplay i nie chcą jakichkolwiek większych zmian, Przez co Coalition trzymane jest trochę w szachu bo patrząc na historie, odwrócenie się od swoich najwierniejszych graczy nie kończy się zbyt dobrze. Ale ja jako casual chciałbym kiedyś zobaczyć próbę zamieszania w tej formule i jakieś odważniejsze zmiany w sposobie gry. 

Odnośnik do komentarza

Its not a bug, its a feature xd

 

Wallbouncig to dobry przykład tego o czym pisałem, czyli tego że Gearsy są zakładnikiem swojego gameplayu.

 

Pierwotnie multik gearsów był projektowany jako kolejny (nudny?) taktyczny shooter, ale gdy gracze wzieli gre w swoje ręce szybko okazało się że najefektywniejsze jest skakanie na boki, walenie z gnashera z biodra i "exploity"  w stylu wallbouncingu. Niestety albo na szczęście dla Epic gracze pokochali ten gameplay i multi zdobyło wielką popularność.

 

Nie był to pierwszy raz kiedy multiplayer wyglądał zupełnie inaczej niż zaplanowali sobie twórcy, wystarczy wspomnieć rocketjumpy w Quake'u, magnum w Halo:CE czy przeładowanie w Halo 2. 

 

Gdy już gracze polubili ten gameplay, to twórcy bylo zmuszenii zaadaptować te mechanike jako coś skillowego. I oto jesteśmy w roku 2019 gdzie w seria wciąż opiera się na przypadkowej glupio wyglądajacej mechanice sprzed 13 lat i twórcy nic nie mogą z nią za bardzo zrobić bo gracze, scena esportowa nie potrafi już grać inaczej

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Może gdyby tworzyli jakiś spin off to by próbowali zmian w gameplayu. Tu raczej wszystko będzie po staremu + ten niby największy świat w całej serii. 

Prawda jest taka, że zbyt duża ilość zmian mogłaby też źle wpłynąć na odbiór gry bo "eee to już nie gearsy". 

 

Zwykłe dodanie opcji biegania i strzelania w Re6, było dla mnie błędem bo jednak w Re4, był to ważny element, stajesz żeby strzelić. Odrazu wiedziałem że to Resident. 

 

Pięknie by było taką mroczną kampanię jak w pierwszej części.. 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...