Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doom Eternal

Featured Replies

Opublikowano
4 godziny temu, Dr.Czekolada napisał:

Dobra tylko co tu remakować? (...) Poziomy? Ich mikroskopijny design dzisiaj jest w najlepszym razie karykaturalny i za murzynami. Duke 3d który wyszedł w podobnym czasie gniótł te szare korytarzyki.

 

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. A co do Duke Nukem 3D to bredzisz. Te "szare korytarzyki" były w pełnym 3D, podczas gdy Duke był grą, technicznie, dwuwymiarową i wcale nie były mniej złożone od poziomów DN3D. Na dodatek przed dokładnie tym samym problemem stanął Doom w 2018 roku, którego teraz stawiasz za wzór... W Doom-ie fabuła też praktycznie nie istnieje...

Edytowane przez Berion

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 134,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Przeszedłem. KÓR.VA, jak bardzo nie zgadzam się z opiniami że gra jest źle zaprojektowana, za trudna, za mało ammo,elementy platformowe po hoi, oooooo... Gra jest wyyebanym po stratosfere dziełem sztu

  • Online to zło. Jakiekolwiek, w jakiejkolwiek formie, na czymkolwiek. Online to zabawa tymczasowa, wyłączą serwery, pstryk i nie ma gry; wykruszy się ekipa, pstryk i też po grze. Poza tym patrząc po ga

  • Ok, parę słów ode mnie jakiś czas po przejściu   Doom 2016 był moim zdaniem jednym z najlepszych FPSów tej generacji, więc poprzeczka została postawiona wysoko.   Muszę przyznać od

Opublikowano
12 godzin temu, Berion napisał:

Oho, widzę że znowu dziatwę tyłek zabolał. Granie online to strata czasu i tego nic nie zmieni.

granie w gry to strata czasu ;)

Opublikowano

Pisanie na forum to też strata czasu :)

Opublikowano

@ASX Oczywiście, że nie. Rozwijają różne rodzaje inteligencji + te same sfery empatii/decyzyjne co np. literatura. Nie wspominając już nawet o aspektach artystycznych.

 

@_Be_ Z takimi jak Ty na pewno.

Edytowane przez Berion

Opublikowano

Dziękuje za komplement. 

Opublikowano

"Dziatwa"? Watch out, starzec alert

Opublikowano
  • Autor

Może nie miał kolegów żeby grać na splitscreenie czy coś i stąd ta nienawiść do gry z żywymi ludźmi 

Opublikowano

Strzelając cały dzień do ludzi na ekranie w powtarzalny sposób, żeby zbierać wirtualne punkciki, rozwijasz te same "sfery empatii/decyzyjne" co czytając Dostojewskiego. I w ogóle po zebraniu miliona fragów stajesz się nowym Picassem. I jak tu mówić, że czytanie tego forum to strata czasu, tyle się można dowiedzieć.

Edytowane przez ogqozo

Opublikowano

@Bzduras Widać po stylu pisania. Przejrzałem posty minusujących by wiedzieć komu w przyszłości nie pomagać. ;) W większości to właśnie nastolatki, 'którym obrażają grę'.

 

@ogqozo Z pewnością na rynku gier są tylko shootery...

Edytowane przez Berion

Opublikowano
1 minutę temu, Berion napisał:

@ASX Oczywiście, że nie. Rozwijają różne rodzaje inteligencji + to same sfery empatii/decyzyjne co np. literatura.

 

Wybacz, nie uwierze, że siadając do jakieś gry robisz to aby rozwijać różne rodzaje inteligencji i różne sfery empatii. Robisz to dla hedonistycznej i pustej rozrywki i nie ma w tym nic złego bo ludzie muszą odpoczywać. Być może przy okazji możesz się też rozwijać  w pewnych elementach.

 

a jak już jesteśmy przy inteligencji to badania wykazały że gry multiplayer jako że zmuszają do konfrontacji z innymi ludźmi, angażują znacznie bardziej nasz mózg, niż z reguły przewidywalne, mniej angażujące i kreatywne gry singlowe, ale to taka dygresja na boku ;)

Opublikowano

@ASX Między innymi dla rozrywki. Dla mnie gra to podróż do świata z jakąś historią, inną fizyką, innymi zasadami, "innym designem".

 

Napisałem, że gry rozwijają różne rodzaje inteligencji, wszystkie bez wyjątku. Co nie stoi w sprzeczności z tym, że granie online uważam za stratę czasu.

Edytowane przez Berion

Opublikowano
3 minuty temu, Berion napisał:

Między innymi dla rozrywki. Dla mnie gra to podróż do świata z jakąś historią, inną fizyką, innymi zasadami, "innym designem".

 


To nie lepiej poczytać książkę?

Opublikowano

@_Be_ Zależy dla kogo. Ja książek czytać nienawidzę. Męczy mnie ten proces niesłychanie, a boty czytają nieludzko i też mnie to drażni. Audiobooki z kolei w większości trapi ten sam problem co polski dubbing w grach - teatralność, czego również zdzierżyć nie sposób. Poza tym pewne rodzaje inteligencji są z racji formy całkowicie poza zasięgiem książek.

Edytowane przez Berion

Opublikowano
5 godzin temu, Berion napisał:

 

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. A co do Duke Nukem 3D to bredzisz. Te "szare korytarzyki" były w pełnym 3D, podczas gdy Duke był grą, technicznie, dwuwymiarową i wcale nie były mniej złożone od poziomów DN3D. Na dodatek przed dokładnie tym samym problemem stanął Doom w 2018 roku, którego teraz stawiasz za wzór... W Doom-ie fabuła też praktycznie nie istnieje...

I co z tego, że były w pełnym 3D dzisiaj na nikim nie zrobi to wrażenia a wtedy robiły bo akceleracja 3d. Na tamte czasy to był swoisty Crysis i Ray tracing, gdzie nie każdy mógł sobie pozwolić to odpalić w pełni możliwości. Duke z kolei miał już levele przypominajace chociaż jakieś miasto, masa interakcji z otoczeniem. Quake MIAŁ mniej złożone poziomy od chociażby Dooma. 

 

Fabuła w Doomie fakt nieistota ale jednak nie była tylko spisana na instrukcji, masz jakiś tam lore podczas gry, masz npc w cutscenkach. W skrócie reboot Dooma spełnia wszystkie wymogi gry AAA.

Opublikowano

Q1 mial tak zawile labirynty, ze ciezko byloby powiedziec, ze mniej rozbudowane niz w doomie.

 

Fabula w D2016 nie ukrywam, ze nie jest dla mnie bardzo istotna, ale mimo wszystko jeat tam troche zbudowanej mitologii swiata, sa audiologi, przemowienia przy sarkofagach, enviroment storytelling, lore w opisach potworow, miejsc i broni, krociutkie cutscenki itp. W Eternalu bedzie tego chyba w (pipi). 

Opublikowano

 

:obama:

Edytowane przez Nyu

Opublikowano

czuje ze polece po giere day fucking one :banderas:

Opublikowano

No rozkręca się to już nie tylko Doom gdzieś czytałem że planują zrobić całe doom uniwerse no i trailer w sumie w stylu Quake1.

Opublikowano
19 godzin temu, Wredny napisał:

Poebauo? DHL Stranding wtedy będzie. Znów podwójny zakup się szykuje... 

Uber Eats Stranding :D

Opublikowano

Zawartość:

- DOOM Eternal w wersji Deluxe
- Steelbook
- Litografię
- Ścieżkę dźwiękową z DOOM (2016) i DOOM Eternal na kasiecie magnetofonowej, kod do pobrania jej wersji cyfrowej
- Księgę wiedzy DOOM 
- Hełm Doom Slayera w skali 1:1

5e148d8149dc7.jpg

Edytowane przez Ryo-San

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.