Opublikowano 27 stycznia 20205 l Piszą, że będzie większy niż jedynka, mam tylko nadzieję, że nie przegną ze skakaniem po platformach itp. Wcześniej też były mapy gdzie trochę sie skakało, żeby przejść dalej, ale teraz plansze mają być większe, postać ma ostrze do przyciągania i dash, a to razem wzięte daje wizję super mario albo ratchet w kosmosie, nie napawa mnie optymizmem, bo wolę bardziej klaustrofobiczne levele umiejscowione w bazach. Widziałem gameplay i graficznie wygląda jak pierwsza część czyli świetnie, ale u mnie nie będzie juz takiego opadu szczeny, bo pierwszy Doom to był mój tytuł startowy na ps4 po przesiadce z ps3.
Opublikowano 27 stycznia 20205 l Wygląda na to, ze dość spory nacisk położono na zręczne przemieszczanie się w pionie i poziomie, więc możesz się ciut zawieść. Mi to pasuje, nowe możliwości, nowe sposoby do odkrywania sekretów, tylko obawiam się mojego wrodzonego braku zręczności, żeby nie było zbyt frustrujące. Jedyne, czego ja się obawiam, to żeby nie poszli drogą nowego Wolfensteina, gdzie The New Colossus postawiło opowiadanie historyjki ponad zaybistą rozgrywkę - jeśli będą zachowane proporcje z "jedynki" to szykuje się kolejne cudeńko od id software. Tak czy siak zakup premierowy jak najbardziej.
Opublikowano 28 stycznia 20205 l Kuchnia, dlaczego oni wydają tę gierkę w takim gorącym okresie Po ostatnich materiałach mocno zastanawiam się nad wzięciem na premierę, tylko nie wiem, czy finansowo dam radę udźwignąć kolejnego sztosa. Bo co jak co, ale Eternal ma wszelkie aspiracje do bycia sztosem w swojej klasie, a poprzedni Doom jest imo jednym z najlepszych FPSów dekady - zero rozterek moralnych, ino gnaty, świetnie zaprojektowane lokacje i morderczy szał ciał.
Opublikowano 28 stycznia 20205 l 2 godziny temu, Bzduras napisał: Kuchnia, dlaczego oni wydają tę gierkę w takim gorącym okresie A co jeszcze wychodzi, oprócz RE3 na początku kwietnia? Ja mam nadzieję uporać się z Dómem do premiery Residenta, 3 tygodnie akurat powinny styknąć, a później już luzik
Opublikowano 28 stycznia 20205 l Dla mnie to właśnie najgorętszy tytuł tego okresu, skoro wszystkie inne przesunęli.
Opublikowano 28 stycznia 20205 l 13 minut temu, Frantik napisał: A co jeszcze wychodzi, oprócz RE3 na początku kwietnia? Ja mam nadzieję uporać się z Dómem do premiery Residenta, 3 tygodnie akurat powinny styknąć, a później już luzik Marzec - HL: Alyx (+ gogle), Doom Eternal, kwiecień RE3, FFVII, potem maj z TLoU2... No nie powiem, jest tłoczno w moich planach zakupowych.
Opublikowano 28 stycznia 20205 l Nie wesprzeć Hugo Martina, Micka Gordona i ekipy? No Panie. Żeby potem nie było płaczu, że nie ma dobrych FPS-ów! U mnie kolekcjonerka od dawna opłacona, jedynie żałuję, że RE3 jest tak blisko, bo nie chce bym go niedostatecznie czule potraktował na premierę.
Opublikowano 28 stycznia 20205 l Skakaniem po platformach nie ma co się martwić bo postać się do nich lepi podobno bardziej niż w odsłonie z 2016 roku. Samych elementów platformowych ma być więcej niż w poprzedniej odsłonie. Dla mnie spoko bo może da się w jednej sesji pograć dłużej niż 2.5h. Jedynka była mega intensywna ,że nie dawałem rady dłużej tańczyć z wrogami. Wlatuje na premierę jak nic bo uwielbiam dobre singlowe FPSy.
Opublikowano 28 stycznia 20205 l W tym materiale od noclip mówili, że teraz chcą jeszcze urozmaicić sekcje pomiędzy strzelaninami, żeby gracz nie poczuł się za pewnie - stąd te macki, a także inne niespodzianki, by cały czas wymuszać czujność. Skoro więc męczył Cię taniec z wrogami to tutaj może być jeszcze mniej czasu na odpoczynek niż w poprzedniej odsłonie.
Opublikowano 28 stycznia 20205 l Ja widziałem na materiałach, że sa pułapki, opadające sufity itp - czyli tak jak w oryginalnych DOOM-ach. Tam też był platforming, tylko bez skakania (za to z łażeniem po cieniutkich podłogach, a w tle lawa). Teraz pykałem sobie w Half-Life 1 i zaskakująco sporo tu platformingu. Fajnie, że wracają do tematu.
Opublikowano 28 stycznia 20205 l W Doomie 2016 też się trochę skacze a głównie łapie krawędzi. Trochę tego było, aż wolałem sobie zamienić przycisk od zmiany broni na skok i grało się na padzie elegancko. W Eternalu z tego co widziałem sterowanie też lekko zmienili.
Opublikowano 5 lutego 20205 l Hmm, nie jestem w stanie racjonalnie wytłumaczyć, dlaczego na mojej liście do ogrania Doom wisiał tak długo. Wiedziałem, że to perła, ale gra zmiażdżyła mnie totalnie. Kupiłem, splatynowałem, odkładam na półkę. Czy wbiję 100% nie wiem, bo to wiąże się z multi, które okazało się nie moją bajką. Na szczęście trofea były proste i wymagały raptem godziny wkładu (wraz że SnapMap). Gdzie ten Eternal ja się pytam?!
Opublikowano 13 marca 20205 l @Graczdari napisz jakiąś opinie, to może nawet sobie dzisiaj skoczę kupić.
Opublikowano 13 marca 20205 l 2 minuty temu, Rozi napisał: @Graczdari napisz jakiąś opinie, to może nawet sobie dzisiaj skoczę kupić. Już dostępna? Premiera 20tego bodajże.
Opublikowano 13 marca 20205 l 14 minut temu, MAJOCHEY_PL napisał: Już dostępna? Premiera 20tego bodajże. Bethesda bardzo szybko wysyłała towar, więc w pewnych krajach mieli wczoraj. Wysyłka expressem lotniczym i dzisiaj mamy też ;-)
Opublikowano 13 marca 20205 l Nienawidzę Cię Pewnie warto czekać, dawaj obszerne wrażenia w formie pisanej, albo chociaż info, czy rozdupca system jak poprzedniczka.
Opublikowano 13 marca 20205 l Trofek jeszcze nie ma na liście niestety Jest 5 poziomów trudności i szósty, który oznacza koniec gry po utracie wszystkich dodatkowych żyć. W menu przygrywa rockowy kawałek, bardzo fajny z resztą.
Opublikowano 13 marca 20205 l Nie da się zmienić języka bez zmiany języka w konsoli Mapy są bardziej otwarte, nie ma kill roomów chamskich, co już jest dla mnie plusem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.