Skocz do zawartości

DiRT Rally 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, elvis004 napisał:

Przygrali w uja w GOTY edycji. W pudełku jest kod na year one pass i trzeba ściągać 50GBemoji3525.png Ciezko było edycje GOTY zrobić z dodatkami na płycieemoji58.png

Na pewno łatwiej było przepakować płytki ;) Deluxe wersja miała to samo, tylko kartonową obwolutę :)

Odnośnik do komentarza

Nie ogarniam tego biadolenia odnośnie liczby GB gier, DLC i patchy. 

Przecież nowa generacja jest już na naszych progach, zaraz zapuka do drzwi. Czy wy myślicie, że tam patch będzie ważył 500mb? Ja bym raczej obstawiał standard na poziomie 50- 80GB. 

Jaranko dyskami SSD, teraflopki, (pipi)a 4K HDR A net dalej od sąsiada? "matka wyłącz fejsbuka, bo ściągam gre" 

XD

 

  • Plusik 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, chris85 napisał:

Nie ogarniam tego biadolenia odnośnie liczby GB gier, DLC i patchy. 

Przecież nowa generacja jest już na naszych progach, zaraz zapuka do drzwi. Czy wy myślicie, że tam patch będzie ważył 500mb? Ja bym raczej obstawiał standard na poziomie 50- 80GB. 

Jaranko dyskami SSD, teraflopki, (pipi)a 4K HDR A net dalej od sąsiada? "matka wyłącz fejsbuka, bo ściągam gre" 

XD

 

 

to raczej chodzi o to, że jak sobie odkupie od yanusza olxa gierke GOTY edition to mam wszystko na płytce (jak np. Dying light enhanced edition ma). A tutaj kupujesz gierke i masz kod na dlcki. Idiotyczny pomysł.

 

Taki sam zabieg miało w sumie pamiętam MGS legacy colletion. Dali kod na MGS1 do psstore :/ Na szczęscie takich pereł się nie sprzedaje, ale rozumiesz zamysł? 

 

Ja sobie aktualnie do kupie tylko season pass, bo dirt rally 2 bedzie w plusiku za chwilkę.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Kupilem ostatnio trylogie nietoperza i tam tez bezsensownie dali najmniejsze gry na plytkach (dwoch, oddzielnie sic!) a kobyle w postaci AK GOTY trzeba bylo sciagac z kartki.

 

Ontop. Dirta 2.0 mialem day1 i sam nie mam zielonego pojecia dlaczego po weekendzie odstawilem na bok i juz nigdy nie wrocilem. Patche juz leca i w weekend na pewno sobie troche posmigam. Passa kupowac juz teraz czy content bazowy i tak na start jest wystarczajacy?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcecie wsiąknąć w Dirta, i  nie znienawidzić go na dzień dobry, to sugeruję, żeby nie zaczynać od trybu kariery.

Na początek polecam wam Grę Swobodną - Rajdy Historyczne a potem Mistrzostwa FIA Rallycross ( jest za to sporo osiągnięć/ trofeów) za sterami jakiejś bestii WRX, uwierzcie mi, że dopiero wtedy Rallycross robi się fajny i naprawdę ciężko się oderwać.  Do tego w ustawieniach gry włączcie  sobie wspomagacze typu kontrola trakcji i stabilności i można rajdówkować :cool:

Tryb kariery jest za(pipi)isty i wciąga jak bagno, ale jest przy tym bardzo wymagający i potrafi zirytować. Oczywiście pierwszy sezon za kółkiem Mini czy innego rzęcha, to tylko rozgrzewka, później robi się ciężko.  Nawet nie chodzi o trasę samą w sobie, bo te są do ogarnięcia, ale o kasę i naprawy ( za kasę). Nie raz skończyłem np Rajd Hiszpanii i nie wystarczyło mi kredytów, żeby ogarnąć furę przed następnym. Wtedy musiałem "farmić" siano w innych trybach, albo dziennych wyzwaniach społeczności :rayos:

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, chris85 napisał:

Na początek polecam wam Grę Swobodną - Rajdy Historyczne a potem Mistrzostwa FIA Rallycross ( jest za to sporo osiągnięć/ trofeów) za sterami jakiejś bestii WRX, uwierzcie mi, że dopiero wtedy Rallycross robi się fajny i naprawdę ciężko się oderwać.  Do tego w ustawieniach gry włączcie  sobie wspomagacze typu kontrola trakcji i stabilności i można rajdówkować :cool:

Tryb kariery jest za(pipi)isty i wciąga jak bagno, ale jest przy tym bardzo wymagający i potrafi zirytować. Oczywiście pierwszy sezon za kółkiem Mini czy innego rzęcha, to tylko rozgrzewka, później robi się ciężko.  Nawet nie chodzi o trasę samą w sobie, bo te są do ogarnięcia, ale o kasę i naprawy ( za kasę). Nie raz skończyłem np Rajd Hiszpanii

Kurcze, dałbym Ci minusa, bo właśnie ta gra na tym polega, że jest bardzo trudna i powinno się tak grać właśnie bo to wyzwanie, a Ty tu sugerujesz pykanie w historyczne rajdy (no powiedzmy - ale jakąś Fulvią czy Quattro tak prosto jak Miniakiem nie będzie) i jeszcze ułatwianie w ustawieniach. Śmietanka tej gry to rajdy i ten RallyCross to jest imo tylko dodatek - całkiem niezły przyznam, jednak 1 event się trochę dłuży imo bo mamy ile 5 wyścigów na jednej trasie?

Ta gra ma to do siebie, że nie jedzie się na pałę a po trochu wchodzisz na coraz wyższy poziom się ucząc. Ma się strach w oczach gdy za długo są szóstki i proste a potem jakaś dwójka czy nawrót w lewo...

Ale minusa nie daję, bo przynajmniej jakiś ruch w temacie :)

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

DR2 ujeżdżam od premiery, tylko ja tak mam że jak mi się w karierze skończą restarty to uruchamiam za każdym razem grę od nowa? 

No nie może mi ten perfekcjonizm wyjść z nawyku, a jest to mocno upierdliwe w porównaniu do jedynki, gdzie najpierw 5 odbierało kasę z nagrody a potem już można było restartować bez konsekwencji.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, marbel007 napisał:

Kurcze, dałbym Ci minusa, bo właśnie ta gra na tym polega, że jest bardzo trudna i powinno się tak grać właśnie bo to wyzwanie, a Ty tu sugerujesz pykanie w historyczne rajdy (no powiedzmy - ale jakąś Fulvią czy Quattro tak prosto jak Miniakiem nie będzie) i jeszcze ułatwianie w ustawieniach. Śmietanka tej gry to rajdy i ten RallyCross to jest imo tylko dodatek - całkiem niezły przyznam, jednak 1 event się trochę dłuży imo bo mamy ile 5 wyścigów na jednej trasie?

Ta gra ma to do siebie, że nie jedzie się na pałę a po trochu wchodzisz na coraz wyższy poziom się ucząc. Ma się strach w oczach gdy za długo są szóstki i proste a potem jakaś dwójka czy nawrót w lewo...

Ale minusa nie daję, bo przynajmniej jakiś ruch w temacie :)

W dupie mam tego minusa. łaskę mi robisz? XD

Mówię tylko o swoich odczuciach, bo w Coliny / Dirty gram od pierwszej części. Wiem jakie są czasy, jak zmienia się seria i wiem jak dobra jest ta część. Wiem również jak traktuje się gry z PS+ czy GwG. Jeśli nie wydasz na nią własnych pieniędzy to z czasem odpuszcza się, bo za truda albo za długa. 

DIRT RALLY 2.0 jest najlepszą odsłoną od lat i jest dostępna dla każdego zarówno w GP jak i PS+ dlatego szkoda, że ktoś odbiłby się od tej części podobnie jak ja odbiłem się od DR 1. Dlatego, bo rzuci się na głęboką wodę. 

Dlatego napisałem, że na start najlepiej zacząć od gry swobodnej, a nie od razu pakować się na karierę w Subaru z roku 2008, a potem odinstalować grę, bo brakuje hajsu na naprawę silnika. 

 

Edytowane przez chris85
Odnośnik do komentarza

Hajs można próbować generować w wyzwaniach online. Tam nagrody są naprawdę wysokie a niektóre eventy są codziennie i mają po 1 OSie. Nawet można odpalić 3-rajdowy event miesięczny i nawet jak nie przejedziesz całości (wystarczy 1 odcinek) doataniesz jakąś kasę.

W przeciwieństwie do jedynki każdy odcinek może powodować konieczność napraw,  nawet próbny fragment przed rajdem - każde "puknięcie" wymaga naprawy. Dlatego naprawdę warto jeździć wolniej a bezkolizijnie.

Taką dałbym radę. A Subaru z 2008 jest mega! Z '95 lepsze ;) Albo Skoda Fabia.

Klasa S2000 - okładkowe Polo to porażka!

Fakt kupiłem grę w wersji Deluxe i chyba ją bardziej doceniam. Za to GP kocham za to, że nie muszę wsadzać płytki ;)

Odnośnik do komentarza

Tym postem przyznajesz mi rację. Oczywiście kariera, to główny tryb tej gry, ale na początek najlepiej sprawdza się gra swobodna. Przecież wtedy nie robi się  z niej arcade i fura nie pruje przez krzaki jak w Horizon 4. Odpada natomiast kombinowanie z hajsem i farmienie kredytów, o którym pisałem wcześniej, a ty teraz to potwierdziłeś. 

Na początek gra swobodna i rajdy historyczne oraz FIA Rallycross, później tryb kariery i challange. 

 

Edytowane przez chris85
Odnośnik do komentarza

Trochę posmigane rajdy historyczne i kariera. Wiecie może czemu naprawa lanci jest za free? To jakiś easy mode w kategorii open czy co? Pamiętam że ta gra strasznie podcinała skrzydła jeśli chodzi o początek kariery i brak hajsu, może jakiś patch coś zmienił? Ps serwery tu często szarpią czy to jakiś mój lokalny problem? Zauważyłem parę razy jakas kaszanę podczas przechodzenia po menu, irytujące...

Odnośnik do komentarza

Wlasnie zastanawiam sie nad kupnem DR 2.0 z kompletem 4 sezonow. Jestem troche do tylu z ta gra, czy wszystkie sezony juz wyszly i sa dostepne tak? Czy dodatkowe trasy z sezonow sa dostepne w karierze (bo na tym trybie mi najbardziej zalezy)? Dirt Rally 1 mega mi sie podobal ale sam tryb kariery byl sredniawy a  w Dirt 4 nie gralem, stad tez moje pytanie wlasnie jak sie sprawuje w Dirt Rally 2.0. Czy sa planowane jeszcze jakies sezony czy wersja Goty rowniez bedzie zawierala 4 sezony?

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Redmitsu napisał:

Wlasnie zastanawiam sie nad kupnem DR 2.0 z kompletem 4 sezonow. Jestem troche do tylu z ta gra, czy wszystkie sezony juz wyszly i sa dostepne tak? Czy dodatkowe trasy z sezonow sa dostepne w karierze (bo na tym trybie mi najbardziej zalezy)? Dirt Rally 1 mega mi sie podobal ale sam tryb kariery byl sredniawy a  w Dirt 4 nie gralem, stad tez moje pytanie wlasnie jak sie sprawuje w Dirt Rally 2.0. Czy sa planowane jeszcze jakies sezony czy wersja Goty rowniez bedzie zawierala 4 sezony?

tak jeśli kupisz DLC trasy np w Walii czy Szwecji również są dostępne w trybie kariery. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Sezon w DR2 składa się z 6 rajdów dobieranych losowo z puli przez Ciebie posiadanych. W podstawce jest 6, łącznie w 4 sezonach (plus Flat Out pack - Colin, masz za darmo jak posiadasz sezony) masz 13. W DLC są wszystkie rajdy odświeżone z DR1 i Szkocja z Colina.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
24 minuty temu, Rillas napisał:

Jeśli grasz na PS4 i masz plusa to warto poczekać chwilę, może się potwierdzi leak i będziesz mógł sprawdzić dieta za free a potem zdecydować czy warto kupować resztę czy nie. 

Dodatkowo DLC jest regularnie przeceniane, można kupić każda trasę i tor osobno, jeśli nie ma się ciśnienia na samochody czy malowania. 

Edytowane przez chris85
Odnośnik do komentarza

Dla tych którzy chcą się sprawdzić w jedynym słusznym podejściu do rajdów, polecam klub DRCHAMPIONSHIP. Hadkorowe uszkodzenia, kamera wewnątrz pojazdu, 12 etapów, park napraw co 30-40 km, jeden samochód na wszystkie rajdy.

Link do klubu: https://dirtrally2.com/clubs/club/39043

Link do forum: https://forums.codemasters.com/topic/10273-drc-dirt-rally-championship-the-forums-club/

 

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 29.03.2020 o 22:24, Michał102 napisał:

Ktoś tam wcześniej polecał włączenie kontroli trakcji. Ja to zdecydowanie odradzam. TCS w samochodzie rajdowym to jakieś -80% kontroli nad nim i nie wiem jak można tak jeździć xD

Masz rację. Wyłączył TCS i jeździ się faktycznie lepiej. Dzięki za radę. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...