Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

YETI

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, MEVEK napisał:

Niech jeszcze poprawia karte sieciowa w tej konsoli, bo te max 5Mbs na PS4 to troche zart. Chyba, ze to jest celowo blokowane, zeby wszyscy mieli podobne zmagania. Jezeli tak jest to chcialbym zeby to zniesli.

Czy kabel czy WiFi u mnie idzie skromne 120mbps. Od czerwca wskakuję na 300 zobaczymy co wtedy będzie.

Zapomnialem, ze z wami to jak z dziecmi i trzeba wszystko palcem pokazywac. Wybaczcie mi, ze nie sprecyzowalem dokladnie :facepalm:

Mowa oczywiscie o wysylaniu, a nie sciaganiu. Download, po wifi to cos kolo 100Mbs, ale upload nie przekracza u mnie 7Mbs w nocy. W dzien stabilne 5Mbs. Wszyscy w okolicy maja podobnie. Jak u was, bo nie wydaje mi sie zeby bylo lepiej, a to dosc wazne.

• Minusik 1

A masz symetryczne łącze? Bo wiesz - większość łączy to są asymetryczne. Ja np. mam 120/20. I tak, mógłbyś sprecyzować. To samo z pytaniem o lapka - zero info jaki lapek, router, łącze, czy kabel czy wifi czy cokolwiek i beeeeee nie działa/ujowo działa.

Tutaj to samo. 

On the NeoGAF forums, a verified industry professional going by the name of BGs revealed that, as of January, the PlayStation 5 is still offering better performance than the Xbox Series X. This may have changed with the latest Devkits, but he has no way of knowing right now as he will get access to them later this year.

At the beginning of the year PlayStation 5 was still the one that offered the best performance. I don't know if that has changed with the new Devkits, I don't have access to that information at this time and personally I think that (theoretically) I won't have physical access until early summer, for my part.

This generation will NOT be the generation of the visual difference that makes you decide what to buy. It will be the generation of the games. Yes, one will be faster than another (but you will not notice it in practice). One will load the screen in 10 seconds and the other in 7 seconds. One will have a better sound than the other. One will run the game at 60fps and the other ... too. What will really matter will be the quality that development studies can achieve with their time and budget.

https://wccftech.com/playstation-5-best-performance-xbox-series-x/

Czyli informacje od redaktora Kotaku się sprawdzają. Dodatkowo kilka źródeł podaję, że największą różnica będzie dysk SSD, ten w PS5 ma być szybszy. 

25 minut temu, YETI napisał:

On the NeoGAF forums, a verified industry professional going by the name of BGs revealed that, as of January, the PlayStation 5 is still offering better performance than the Xbox Series X. This may have changed with the latest Devkits, but he has no way of knowing right now as he will get access to them later this year.

At the beginning of the year PlayStation 5 was still the one that offered the best performance. I don't know if that has changed with the new Devkits, I don't have access to that information at this time and personally I think that (theoretically) I won't have physical access until early summer, for my part.

This generation will NOT be the generation of the visual difference that makes you decide what to buy. It will be the generation of the games. Yes, one will be faster than another (but you will not notice it in practice). One will load the screen in 10 seconds and the other in 7 seconds. One will have a better sound than the other. One will run the game at 60fps and the other ... too. What will really matter will be the quality that development studies can achieve with their time and budget.

https://wccftech.com/playstation-5-best-performance-xbox-series-x/

Czyli informacje od redaktora Kotaku się sprawdzają. Dodatkowo kilka źródeł podaję, że największą różnica będzie dysk SSD, ten w PS5 ma być szybszy. 

Ja myślę że nawet jeśli będzie jakas przewaga w szybkości ssd to chyba będzie najmniej istotna różnica w konsolach ever.

52 minuty temu, creatinfreak napisał:

(pipi)a japońce by już pokazali tego świętego grala. Za każdym powiadomieniem w tym temacie wchodzę z nadzieją jakiś konkretnych informacji, a nie czytać wasze przekomarzanie.

A na wuj mają "gasić ogień" jak mają darmowy marketing. Od czasu tego wycieku z testów trybów PS4/pro dla kompatybilności wstecznej w nowym gpu każdy gada tylko o ps5, a wycieki od dawna wskazują na różnice bliskie zeru jeśli chodzi o parametry.

To PPE więc chooy wie ile w tym prawdy. Ma ktoś linka do tej oficjalnej strony PS5 bo oczywiście na PPE napisali o tej stronie ale już link im się podać nie chciało

"Sony opublikowało oficjalną stronę, na której firma zaznacza: premiera PS5 odbędzie się w okresie świątecznym 2020 roku. Otrzymaliśmy także komunikat, w którym Sony podkreśla, że „nie jest gotowe” na pokaz urządzenia"

https://www.ppe.pl/news/142383/ps5-strona-premiera-pokaz-sony.html?fbclid=IwAR3zOKLNKEWakkimqNZ8vcnPK9fjg0Y5plXy2Lkqx-M8gYqd0gTiaXa79EE

Edytowane przez Ryo-San