May 23May 23 Ktoś z was ma ustawienia dla LG C4 na których mógłbym się wzorować i ustawić pod siebie?
May 23May 23 25 minut temu, Hubert249 napisał(a):Ktoś z was ma ustawienia dla LG C4 na których mógłbym się wzorować i ustawić pod siebie?Szukaj na avsforum.com , tam znajdziesz najlepsze, czy to pod gry czy filmy.
May 23May 23 Ktoś z was ma ustawienia dla LG C4 na których mógłbym się wzorować i ustawić pod siebie? Jeśli chodzi o WebOS, to dosłownie mam wszystko na ustawieniach domyślnych w standard - zarówno HDR , SDR jak i DVNatomiast do gier mam, tryb gry a w nim ustawienia użytkownika, które wyglądają następująco:Stabilizacja czerni na 9Stabilizacja bieli na 5Kontrast gry na 100Poziom czerni na 46Dostosowania ostrości gry na 28Głębia kolorów gry na 65Dodatkowo we wszystkich ustawieniach (zębatka w menu trybu gry) :Ustawienia Jasności mam domyślnie, wzmacniacz ekspresji na wył .Ustawienia Koloru:Odcień na 0Gama kolorów na Miejscowy Balans bieli - tutaj zmieniłem temperaturę barw na zimne 20 bo tak mi pasuje najbardziej. Reszta bez zmian.Ustawienia Wyrazistości mam na domyślnych.Dodatkowo ustawienia HDR w konsoli mam na domyślnych ustawieniach , nic nie zmieniałem na tych 3 planszach W konsoli tryb RGB z auto zmieniłem na ograniczony.
June 3Jun 3 W dniu 23.05.2025 o 16:06, Hubert249 napisał(a):Ktoś z was ma ustawienia dla LG C4 na których mógłbym się wzorować i ustawić pod siebie?
June 11Jun 11 X konsol w życiu kupiłem, y tv w życiu miałem i mamy ten pierwszy raz, po roku cudowny obraz aka Samsung oled s95c się zepsuł. Porty hdmi żyją swoim życiem, przerywają, resetują się, w ogóle nie pokazują obrazu itp itd.W związku z tym dwa pytania od laika w kontekście reklamacji:1) miał ktoś z was coś podobnego?2) oddawać na reklamacje do ME czy bezpośrednio do Samsunga?
June 12Jun 12 8 godzin temu, balon napisał(a):X konsol w życiu kupiłem, y tv w życiu miałem i mamy ten pierwszy raz, po roku cudowny obraz aka Samsung oled s95c się zepsuł. Porty hdmi żyją swoim życiem, przerywają, resetują się, w ogóle nie pokazują obrazu itp itd.W związku z tym dwa pytania od laika w kontekście reklamacji:1) miał ktoś z was coś podobnego?2) oddawać na reklamacje do ME czy bezpośrednio do Samsunga?Niestety S90/95 nie mają dobrej opinii jeśli chodzi o żywotność - padające sekcje zasilania + problemy z One Connect Box (to pewnie u Ciebie)....Skąd wiem? A bo mam S90 xD Mam nadzieję, że chociaż 2 lata wytrzyma a potem idę w większego Sony bez kompromisów.
June 12Jun 12 Kurla a KS7000 dalej śmiga u syna :)Wsio rozumiem, ale kurde te 4 lata tv za ok 10 tys to powinien wytrzymać. Dla mnie 2 to zdecydowanie za krótko.A co z gwarancją? Do kogo zgłosić? Skłaniam się ku producentowi.
June 12Jun 12 Czyli legendy o psujących się po roku s90-95 to prawda.Moje KS9500 ma już drugiego właściciela i fakt panel z 2016 już został raz wymieniony (na gwarancji po 4 latach) ale śmiga dalej miód malina w roku 2025. 2 godziny temu, balon napisał(a):Kurla a KS7000 dalej śmiga u syna :)Wsio rozumiem, ale kurde te 4 lata tv za ok 10 tys to powinien wytrzymać. Dla mnie 2 to zdecydowanie za krótko.A co z gwarancją? Do kogo zgłosić? Skłaniam się ku producentowi.Ja miałem zepsutą matrycę to zgłaszałem przez Samsunga, gwara rozszerzona była na 4 lata, ale to raczej nie ma znaczenia.
June 12Jun 12 Mój z 2017 też śmiga.Imo jeśli sklep nie proponuje od razu zwrotu kasy albo nowego egzemplarza, to lepiej naprawiać u producenta.
June 12Jun 12 49 minut temu, Mustang napisał(a):Mój z 2017 też śmiga.Imo jeśli sklep nie proponuje od razu zwrotu kasy albo nowego egzemplarza, to lepiej naprawiać u producenta.No ale mogę zgłosić pierw w sklepie a potem u producenta?Szczerze to wolałbym aby mi na prawili. Za te pieniądze nie ma szans obecnie na taki obraz.
June 12Jun 12 No jeśli nie wolisz próbować dostać zwrotu kasy albo wymiany, to zgłoś u producenta, może obejdzie się wtedy bez pakowania kartonów.
June 12Jun 12 20 godzin temu, balon napisał(a):X konsol w życiu kupiłem, y tv w życiu miałem i mamy ten pierwszy raz, po roku cudowny obraz aka Samsung oled s95c się zepsuł. Porty hdmi żyją swoim życiem, przerywają, resetują się, w ogóle nie pokazują obrazu itp itd.W związku z tym dwa pytania od laika w kontekście reklamacji:1) miał ktoś z was coś podobnego?2) oddawać na reklamacje do ME czy bezpośrednio do Samsunga?Wygląda na problem z samym oneconnectbox. Rozwiązaniem wydaję się wymiana tego elementu na nowy. W takiej sytuacji jak Twoja z pewnością Samsung zrobi to bez problemu, bo robił też u użytkowników, którzy miewali sporadyczne utraty obrazu. Ja bym spróbował kontaktować się bezpośrednio z Samsungiem.
June 12Jun 12 11 godzin temu, WisnieR napisał(a):Niestety S90/95 nie mają dobrej opinii jeśli chodzi o żywotność - padające sekcje zasilania + problemy z One Connect Box (to pewnie u Ciebie)....Skąd wiem? A bo mam S90 xD Mam nadzieję, że chociaż 2 lata wytrzyma a potem idę w większego Sony bez kompromisów.No niestety seria z dopiskiem C z 2023 miewała głównie problemy z sygnałem HDMI z konsol czy pc. U mnie osobiście już 4200 godzin na liczniku i 0 problemów. Natomiast problemy to nie jest domena jednej marki w branży. Nawet taki Sony A95L uznany za najlepszy tv swego czasu miewał częste problemy z padającą płytą główną po bardzo krótkim czasie użytkowania. Często to jest niestety kwestia samego szczęścia, choć warto zrobić dobrych research przed zakupem i jeśli nie bierzemy na premierę to właściwie te kilka miesięcy spokojnie da nam informację czego można się spodziewać po danym tv. W Polsce raczej brak stosownego forum do poczytania wątków, ale takie AVSForum zawiera masę różnych opinii czy właśnie znalezionych problemów dla każdego tv z osobna.
June 12Jun 12 Kupiłem ostatnio OLED'a od LG z myślą o PS5 lub PC i o ile obraz żyleta + póki co brak martwych pikseli czy jakichś skaz na matrycy, to telewizor jest krzywy. Widać to gdy patrzy się na niego z boku, górna część telewizora układa się w taki delikatny łuk, dolna za to idealnie równa. Lewy górny róg odstaje około 1cm względem dolnego, a prawy 2cm co już z boku jest mocno widoczne. Siedząc na wprost tego nie widać, ale zastanawiam się czy za jakiś czas matryca nie odklei się od obudowy od naprężenia które musi występować. Mial może ktoś coś podobnego? W użytkowaniu mi to nie przeszkadza, docelowo ma zawisnąć na ścianie więc też nie będę tego widział. Mam możliwość zwrotu i zastanawiam się co robić.
June 15Jun 15 To zależy czy Ci to przeszkadza. Bo jeśli pod względem funkcjonalnym jest gitara i krzywizna Cie nie wkurza to olej temat. Natomiast jak ma Cie to gryźć to lepiej wymienić.
June 18Jun 18 Chyba w końcu nadszedł ten czas i waham się czy brać 65 czy jednak 55 LG C4.Trochę nie mam aż tyle miejsca.Zastanawia mnie czy ten ceny i egzeplarze to jakaś lipa, czy co:https://www.rtvmax.pl/tv-oled/20634-lg-oled65c41la-nowosc-2024-raty-0-gwarancja-producenta-salon-lodz-kalibracja-i-montaz-u-klienta.html?utm_source=ceneo&utm_medium=pricewars2&utm_campaign=lg-oled65c41la-nowosc-2024-raty-0-gwarancja-producenta-salon-lodz-kalibracja-i-montaz-u-klienta&ceneo_cid=5e082254-84ae-d13e-1600-5b6b5bf8c9aahttps://taketronic.pl/telewizor-lg-oled-55c41la,id374.html?utm_source=ceneo&utm_medium=referral&ceneo_cid=87535607-b4b2-8c5b-204a-aff0ca79a0fcBo w sumie ten drugi to od ręki bym brał
June 18Jun 18 3 minuty temu, Basior napisał(a):Zastanawia mnie czy ten ceny i egzeplarze to jakaś lipaCena za 65" legitna, po tyle na dobrych promkach można wyrwać. Jak masz możliwość to bierz większy.
June 18Jun 18 15 minut temu, Square napisał(a):Cena za 65" legitna, po tyle na dobrych promkach można wyrwać. Jak masz możliwość to bierz większy.No tak, ale sklepu de facto nie znam. To żadna sieciówka. Dlatego się waham.
June 18Jun 18 No o sklepie się nie wypowiem, może nie z polskiej dystrybucji mają.Tam jeszcze kalibracja w cenie więc chyba spoko, jakby coś było nie tak z egzemplarzem to od razu będzie chyba widać.
Monday at 09:44 AM1 day W dniu 11.06.2025 o 22:22, balon napisał(a):X konsol w życiu kupiłem, y tv w życiu miałem i mamy ten pierwszy raz, po roku cudowny obraz aka Samsung oled s95c się zepsuł. Porty hdmi żyją swoim życiem, przerywają, resetują się, w ogóle nie pokazują obrazu itp itd.W związku z tym dwa pytania od laika w kontekście reklamacji:1) miał ktoś z was coś podobnego?2) oddawać na reklamacje do ME czy bezpośrednio do Samsunga?Ok mamy update. Po 10 dniach przyjechał serwis, wymienił kilka rzeczy i narazie wsio działa.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.