Skocz do zawartości

Assassin's Creed Valhalla


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Faka napisał:

Podoba mi się, że walka będzie fest brutalna i stylowo podobna do bohatera Connora z AC3. No postarali się w tej kwestii, ale nadal nie będzie rozczłonkowywania ciała, pewnie polityka Ubi na to nie pozwala.

 

Jest właśnie.

 

Raz na jakiś czas spoglądam w różne miejsca i przekazuje co znalazłem. :D

 

 

edit: Abstrahując od słusznej dramy o Gameplay Trailer, dostarczył on całkiem fajnych widoczków. Graficznie, mimo rozkroku generacyjnego, będzie świetnie.

 

GC0RTum.png

XJCFXrC.png

k9AdRxG.png

9ZIbgux.png

IXgFRMQ.png

5OY6xW5.png

5MrmjWt.png

6UjaNTc.png

cgfa9P6.png

ufvI4LU.png

4GfurIt.png

UhDqNKD.png

Edytowane przez Bigby
  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza
W dniu 8.05.2020 o 19:06, Bigby napisał:

 

Jest właśnie.

 

Raz na jakiś czas spoglądam w różne miejsca i przekazuje co znalazłem. :D

 

 

edit: Abstrahując od słusznej dramy o Gameplay Trailer, dostarczył on całkiem fajnych widoczków. Graficznie, mimo rozkroku generacyjnego, będzie świetnie.

 

GC0RTum.png

XJCFXrC.png

k9AdRxG.png

9ZIbgux.png

IXgFRMQ.png

5OY6xW5.png

5MrmjWt.png

6UjaNTc.png

cgfa9P6.png

ufvI4LU.png

4GfurIt.png

UhDqNKD.png

Oczywiście. Origins i Odyssey to jedne z najładniejszych gier z otwartym światem w tej generacji. Gra z wikingami na tym silniku to będzie cudowna gra wizualnie. 

 

Nie ma co next genów oczekiwać od gier cross genowych. Nie wiem kiedy gracze się tego naucza. Zawsze jest to samo. Już widzę ten lament jak bedą pisać że gra wyglada jak Origins i Odyssey z poprzedniej generacji i gdzie te next geny. 

 

1 godzinę temu, LukeSpidey napisał:

Ja poczekam, aż pojawią się porównania current gen vs next gen i wtedy zdecyduję czy czekać na wersję PS5 czy jednak różnice nie będą aż tak bardzo widoczne i wpadnie wersja PS4.

To już Ci mogę powiedzieć, że możesz brać current-genowa wersje. Choć myśle, że w nowej generacji może dojść ray tracing na który ma być spory nacisk wiec to dla niektórych może zaważyć żeby grę kupić później. Ale to w dalszym ciągu ta sama gra na tym samym silniku. Dopiero  owa cześć jak Unity będzie przeskokiem. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, - V - napisał:

Będzie na milion procent. Trudno, żeby next geny nie uciągnęły aktualnych asasynów w 60 klatkach. Ja mam nadzieję, że na PS4/PS5 też będzie wystarczyło kupić grę raz :P 

 

Fajnie gdyby tak było, ale jednak takie Odyssey nie działa w 60 fps i 4k nawet na RTX 2080ti. A to jednak mocniejszy sprzęt niż to co będzie XSX i PS5.

Chciałbym się mylić.

Odnośnik do komentarza

Ja ogólnie raczej skłaniam się ku wersji Gold. DLC zawsze trzymają wysoki poziom.

 

I mam podobnie. Podobało mi się takie motywy w Wiedźminie z Corvo Bianco, w Assassin's Creed 2, czy Black Flag. Fajnie jest mieć jakiś cel w zbieraniu tego całego złota i zasobów, i obserwować jak wszystko się rozwija.

Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, - V - napisał:

Będzie na milion procent. Trudno, żeby next geny nie uciągnęły aktualnych asasynów w 60 klatkach. Ja mam nadzieję, że na PS4/PS5 też będzie wystarczyło kupić grę raz :P 

 

Wiesz co nie byłbym taki pewny, gra jest tworzona jeszcze na starą generacje a devkity pewnie dostali w tym roku nowych konsol więc nie jestem przekonany czy uda im się zrobić szybką optymalizacje pod nowe sprzęty i dadzą tryb 60 fps.

Odnośnik do komentarza

No więc tak, Jesper Kyd wraca. Wraz z nim soundtrack tworzą Sarah Schachner, którą ostatnio można było posłuchać w Modern Warfare, a wcześniej m.in. przy okazji AC Origins, a także Einar Selvik, który komponował muzykę do Wikingów, jeśli się nie mylę.

 

6j8Kg2X.png

 

 

:ohboy::fsg:

 

 

A jedno z DLC może dotyczyć legendy Beowulfa:

2vcxb41x74y41.jpg?width=1233&format=pjpg

 

 

edit: Aha, pokaz AC jak i innych gier Ubisoftu 12 czerwca 12 lipca. ;)

Edytowane przez Bigby
Odnośnik do komentarza

Jasper Kyd za sterami to zawsze dobry soundtrack gwarantowany ;)

 

A co do DLC to obstawiam tak jak było z Origins i Odyssey. 2 dodatki, pierwszy bardziej fabularny osadzony w wydarzeniach historycznych. Obstawiam nowy teren i wyprawy do np. Hiszpanii, a drugi oparty na mitologii nordyckiej i tutaj już będzie Odyn, Thor i reszta.

 

A co do DLC z Beowuflem to nie jest to ta misja z preordera?

Odnośnik do komentarza

1440p to za nisko trochę, 1620p-1800p (jeśli mają czas na trochę większą optymalizację) - ale tak, rozdzielczość 4K jest bardzo, bardzo zasobożerna, Anvil - silnik stosowany w serii - w dodatku bardzo mocno obciąża CPU (od zawsze), więc 4K/30 k/s to jest to czego się spodziewałem (te 30 z dużym headroomem, więc VRR pewnie będzie dobrą opcją).

Edit:
Jak ktoś chce 4k/60 k/s to nadchodzi nowa seria kart od Nvidii :)

Edit 2:

Żeby nie było, w przypadku konsol, wątpię też w absolutne ustawienia ultra (te naprawdę bardzo dużo wymagają, w przypadku Odyssey - a tutaj mamy do czynienia z następcą na tym samym silniku)

 

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Ja nie wymagam od gry openworldowej 4k60fps i detali ultra na sprzęcie za 2,5k złotych, ale jakiś tryb z niższą rozdziałką i większym framerate'em to dla mnie podstawa, w takim przypadku nie wiem czy jest sens kupowania konsol nowej generacji jak lepiej wziąć po prostu PC, który dzięki DLSS 2.0 pozwala odpalać gry w praktycznie natywnym 1440p i w framerate'cie ~80-100 fps

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Jestem tego samego zdania, po prostu nie liczę na to w tytułach z pierwszego roku życia konsoli - zwykle porty next-genowe robione są na szybko, a teraz dochodzi praca z domu, więc tym bardziej nie będą tak dopieszczone jak być powinny.

I tak jak wyżej wymieniłem, jako minimum liczę na unlocked framerate,  chociaż najlepiej gdyby był tryb 1620-1800p, nie wiem jednak czy będą mieli na to czas, bo to jak wszystko, taki tryb musi przejść przez cały ciąg QA, czyszczenia ewentualnych błędów etc, a cross gen będzie ciekawie wyglądał dla dużych multiplatform: XB1, XBX, XSS, XSX, PS4, PS5, PC, Stadia to dużo sprzętu do optymalizowania.

Nie liczę na odpowiedniki DLSS 2.0 na razie , zresztą sama technologia, owszem daje super rezultaty, ale głównie na still shootach, nadal jest problem z artefaktami podczas ruchu i utratą detali. Na ten czas lepiej wypadają techniki rekonstrukcji (chociaż samo DLSS 2.0 w porównaniu do swojej pierwszej wersji to ogromny skok, a dalszy rozwój jest kwestią czasu).

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...