Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, balon napisał:

Oj no nie przypominam sobie aby ma PS4 2 miesiące po premierze pojawiały się pacze z RT albo 60 ks, a do tego za 3,5 bomby. Mejm jak poznasz gierki z PS4 to nie będziesz musiał pupcia wołać :yao:

Ja juz tutaj slyszalem wiecej razy jak Bloodborne niedomaga technicznie niz jest mesjaszem. Takze tego. "Bo w nic juz nie wierze".

 

A juz na pewno nie tym recnezjom od duzych portali i jutuberow xD

 

Co bylo z CP? Jak potem niektorzy krecili filmiki z przeprosinami.

 

Ha tfu na branze.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

To chyba najlepszy rok w historii branży... bez kitu.

Zaraz GT7 i jeszcze brakuje, żeby Bethesda wybudziła się ze snu i spełniła hype na Starfielda xD. Na koniec roku pewnie atak że wschodu (Stalker i Atomic Hearth) i być może Ragnarok tez zahaczy o 2022. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
46 minut temu, Bigby napisał:

Informacje o wydajności dosyć mocno sprzeczne. Na Resterze kilku recenzentów poleca wersję na Series X, inni mówią, że na PS5 działa najlepiej, ktoś inny pisze, że na PC działa fatalnie, a zaraz potem inni mówią, że oprócz okazjonalnego stutteringu działa spoko.

 

 

Czytam że zależy czy ktoś ma tv z vrr. W performance mode z vrr Xbox wydaje się płynniejszy od ps5 ale już bez vrr nie xD. Jak dobrze mieć tą opcję na konsoli. Najbardziej wkurwiła mnie wersja pc. Brak wsparcia dla ultrawide , dlss i do tego podobno mocne kłopoty optymalizacyjne. Mój wybór padł na Xboxa pudełko na premierę i steam z dlc w wersji goty kiedyś. 

Odnośnik do komentarza
34 minuty temu, Mejm napisał:

Ja juz tutaj slyszalem wiecej razy jak Bloodborne niedomaga technicznie niz jest mesjaszem. Takze tego. "Bo w nic juz nie wierze".

No tak, z tym że Bloodborne nie dostał praktycznie żadnych dużych paczy z usprawnieniami. Jak hu chodził od początku, tak nadal działa. Na PS5 masz akcje że po 2-3 miesiącach wydają pacze, które mega zmieniają gierkę (np 60ks przy RT w Spiderze).

 

Co do Cybera to on dalej słabo działa na last genach. Porostu ta gierka nie powinna wyjść na poprzedniej generacji. 

 

3 minuty temu, blantman napisał:

Jak dobrze mieć tą opcję na konsoli.

I w TV :) 

VRR podciągnie z 47 ks na 60ks?

 

Dobra kończę OT i życzę miłego granka fanom soulsów:lapka:

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, balon napisał:

VRR podciągnie z 47 ks na 60ks?

To nie do końca tak działa, VRR zmienia Ci odświeżanie TV tak, żeby spadki nie powodowały wrażenia szarpania. Z samym frameratem nic nie robi, bo nie ma jak. Co do zakresu działania to każdy TV ma swój przedział częstotliwości, w którym działa VRR, zależny od tego, jakiej technologii użyto w danym modelu.

 

 

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Bzduras napisał:

Co do zakresu działania to każdy TV ma swój przedział częstotliwości, w którym działa VRR, zależny od tego, jakiej technologii użyto w danym modelu.

Czyli wystarczy VRR na konsoli i obojętnie jaki TV np 2-3 letnia Sonka/Samsung, aby zrobić płynną rozgrywkę z tych spadków do np 47ks? Pytanie szczere, nie podchwytliwe. To naprawdę tak działa?

 

Kurla znowu OT :/

Odnośnik do komentarza
Teraz, balon napisał:

Czyli wystarczy VRR na konsoli i obojętnie jaki TV np w 2-3 letnia Sonka/Samsun, aby zrobić płynną rozgrywkę z tych spadków do np 47ks. Pytanie szczere, nie podchwytliwe. To naprawdę tak działa?

Zarówno konsola jak i TV muszą wspierać VRR. Włączasz tu, włączasz tam i szarpanie animacji staje się duuużo mniej zauważalne. Myślałem, że to jakieś placebo, ale od kiedy mam ekran z VRR to widzę, że to działa i teraz już bym świadomie nie wrócił do takiego bez tej funkcji.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Figaro napisał:
 
 
<3

 

 

Czyli jednak dobrze pomyślałem żeby pisać sobie w notesie wszystko. Myślę nie tylko o NPC czy lokacjach ale też różnicach jakie zachodzą między różnymi porami dnia.

 

@Square Czy można już prosić o tą emotke Miyazakiego Jezuska? 

Miyazaki_Jezusek.png

  • Plusik 1
  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, balon napisał:

Czyli wystarczy VRR na konsoli i obojętnie jaki TV np 2-3 letnia Sonka/Samsung, aby zrobić płynną rozgrywkę z tych spadków do np 47ks? Pytanie szczere, nie podchwytliwe. To naprawdę tak działa?

 

Kurla znowu OT :/

Działa mój drogi wiem że przeszedłbyś do zakonu VRR jak byś zobaczył bo dla mnie to większy gamechanger niż hdr. Odkąd mam monitor z gsync i tv z vrr.  

 

Żeby nie było offtopa to w recenzji pięknie mi hype zrobili że świat nawet po 70h zaskakuje na każdym kroku. Jezuuu tu wjedzie ng+ i pewnie ponowne przejście 2-3 razy na pc kiedyś. 

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, blantman napisał:

Działa mój drogi wiem że przeszedłbyś do zakonu VRR jak byś zobaczył bo dla mnie to większy gamechanger niż hdr. Odkąd mam monitor z gsync i tv z vrr.

Nie mówię, że nie, zresztą chyba mój TV obsługuje ten VRR (ale pewno coś innego psuje, ten typ tak ma). Z drugiej strony nie zgłębiałam tego tematu, bo nie grałem chyba w tej generacji w tytuł, który tak by klatkował (raczej wsio było płynne), jak to co widziałem dziś na tym filmiku. 
 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...