Skocz do zawartości

Outriders


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Gra jest bardzo ładna w ruchu, niezwykle płynna, w 72 klatkach to cudo, zazdroszczę ludziom z 144hz którzy mieli okazję w to pograć. No i gra jest ewidentnie sieciowa. Jak ktoś jest graficznym purystą, a na dodatek gra tylko w gry single player to nie ma tu czego szukać zapewne. 

Ale cena zaporowa, wezmę na obniżce.

Edytowane przez Widget
Odnośnik do komentarza

Podoba się dla mnie jak gameplay sie zmienia grając inną klasą. 

Zacząłem technomancerem i granie nim przypomina typowy cover shooter z możliwością zamrażania przeciwników oraz ściągania ich na daleki dystans ze snajpy, czyli taka w sumie dywizja, ale wpadł do mnie wczoraj kumpel i na swoim koncie odpalił trickstera. Wyglądało to tak, jakby grał w zupełnie inną grę. :banderas:

outriders-1-scaled.png

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

dla mnie też najlepiej gralo się tricksterem chociaż nie grałem jeszcze ostatnią postacią to zdecydowanie każdą postacią inaczej się gra i jest inny odbiór gierki jak i taktyka. Dla przykładu w destiny niezaleźnie od klasy grasz praktycznie tak samo a tutaj dana klasa zmienia zupełnie optykę jak grać aby najlepiej wykorzystać atuty danej postaci. Spędziłemw czoraj niemal cały dzień i się swietnie bawiłem :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

No ja również jestem pozytywnie zaskoczony. W ogóle nie miałem gry na radarze ale po zagraniu godzinkę w demko jestem pewien że ogram niedługo po premierze bo podoba mi się tutaj mnóstwo rzeczy. Przede wszystkim historia skupia się na kolonizacji nowej planety a potem na konflikcie na niej a ja bardzo lubię takie klimaty. Strzelanko jest bardzo satysfakcjonujące i głowy pękają niczym w Gearsach, a umiejętności specjalne pozwalają na opracowanie różnej taktyki podczas starć. Płynne poruszanie się, przyklejanie do osłon czy uniki również na plus. No dla mnie to jest takie lepsze Division, które mi się podobało ale w pewnym momencie wkradała się straszna schematyczność, zobaczymy jak tutaj będzie ale fajnie że tutaj nacisk na historię jest całkiem spory.  

 

Ale ten polski dubbing to mogli sobie darować. :pawel: 

Odnośnik do komentarza

Jest duuuzo kolesi o ksywie Grucha, troche z nich siedzi. Nazwa wziela sie od koksow ktorzy nie cwicza nog, maja budowe ktora krztaltem przypomina odwrocona gruszke. Radze sie nie pytac o Gruche na osiedlu, mozna dostac latwo wpierdol od niego a Grucha jest w wielu osiedlach. Zapytanie sie o niego na jakims pato osiedlu i brak chamskiej reakcji od kolesia to archievement odwagi.

 

Spoiler

Jak tak chwalicie gierke to raczej zagram :lapka:

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Moje wnioski po demku.
Jak dowiozą contentu to wg mnie gierka murowany hit.
Nie jestem targetem takich gier a i tak grało mi się super.
Tricster to mistrzostwo świata i maestria wperdolu :obama:
Wpadasz w sam środek rzeźni tniesz ostrzem wszystkich w zasiegu ewentualnie spowalniasz ich tym okregiem i wtedy dzieje się matrix.
Typy pękają jak banki(shotgun) w slow mo, reka noga musk na ścianie.
Do tego kule zwalniają w tym okregu plus grafa plus efekty cząsteczkowe, no nie mam pytań.
Do tego ra teleportacja za plecy....
Kreatywni gracze będą robić niesamowite rzeczy tą klasą.
Poza tricksterem Pyromancer na plus, fajne podpalanie i bdb 3 skill co typ zamienia sie w bombę i wybucha.
Pozostałe 2 klasy czyli technomancer i ten tank dla mnie lipa.
Kiepskie mało efektowne skille nie ma tego efektu wow grając.
Aha no i ten boss elektryczny WOW, oby jak najwięcej tak pomyślanych leveli.
No serio gierka złoto, oby ją tylko wspierali.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
11 minutes ago, Wredny said:

Już po demku? Bo na XSX nie może znaleźć serwerów :reggie:

OK, nieważne - trzeba było grę zamknąć i zacząć totalnie od oczątku, bo w takim tytule "always online" opcja Quick Resume powoduje problemy i gra się gubi.

większość gier online ma takie problemy z QR, raczej to normalne żeby nie zapychać serwerów 

Odnośnik do komentarza

Demko ograne solo technomancerem. Muszę spróbować tego trickstera, bo technomancer, to jak już wspominałem - typowy cover shooter, w dodatku nie najlepszy, ale o tym za chwilę. Wkradła się schematyczność, głównie w przypadku misji pobocznych. Może i są osadzone w historii i miejscu, mają podłoże fabularne, ale każda z nich polega na rozwaleniu kolejnych kill roomów, zebraniu itemka i odniesieniu do miasta. Po 2h miałem dość animacji otwierania drzwi, skakania, wspinania się przy przechodzeniu na nowy obszar mapy. Kolejna bolączka to przyklejanie się do osłon, które jest inwalidą w porównaniu do tego z TD2/Gears 5, gdzie wszystko jest płynne i gameplay nie polega na walce ze zjebaną mechaniką. Przykładowa sytuacja: dostajesz strzał od snajpera i postać z automatu się odkleja (fajny patent), ale potem gra dostaje dauna i nie możesz ponownie się przykleić, stoisz jak ta sierota mashując 'A' na padzie dostając bęcki:facepalm: Nagminne problemy z przyklejaniem się postaci do osłon, lub problemy z odklejeniem, nie da się przemieścić na osłonę pod kątem 90 stopni bez wcześniejszego odklejenia. Sama walka mimo to na plus, fajne skille, różnorodne bronie z których dobrze się strzela, przeciwnicy coś tam myślą, ale nieco więcej płynności i responsywności by się tu przydało. Skoro komuś przeszkadzają schematyczność i bolączki Dywizji, a nie dostrzega tych z Outriders, to albo: a) nie grał w dywizję b) jest ślepy. I jeszcze słowo odnośnie wątku przedmówcy, kolejny raz odwołam się do Dywizji. Przy włączeniu TD2 w QR jeden szybki loading i wskakujemy do gry, bez konieczności przechodzenia przez menu główne. No ale to tylko demo, które w ogólnym rozrachunku jest bardzo grywalne, liczę tylko, że do premiery część problemów wyeliminują.

 

Kolejne co mnie zastanawia, to ilość endgame po ukończeniu gierki. Przy dobrym wsparciu i rozszerzaniu contentu może wyjść z tego kawał porządnego looter shootera. Na ten moment wydaje mi się, że losu Anthem nie podzieli. Ja na pewno dam szansę i biorę na premierę. Początkowo miałem kupić remaster ME, który też wychodzi niedługo, ale wolę sypnąć hajsem na coś nowszego, tym bardziej, że klimat podobny. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Hum napisał:

(...) Przy dobrym wsparciu i rozszerzaniu contentu może wyjść z tego kawał porządnego looter shootera. (...)

 

 

 

A to nie jest tak, że właśnie nie chcą z tego robić kolejnego GaaS? Story do przejścia, potem kilka cieższych misji endgame'owych i tyle, można puścić grę dalej?

Odnośnik do komentarza
Gość lpcl
7 godzin temu, Figuś napisał:

Demko chyba się spodobało bo preordery na Steam zajęły 7 miejsce sprzedażowe w zeszłym tygodniu.

 

Ja niestety nie mogłem pograć bo ktoś sobie wymyślił synchro z kontem SquareEnix którego nie mogłem zrobić bo co chwile błędy wyskakiwały :/

U mnie to samo. Tego co wymyślił te parowanie powinni za jajca powiesić. 

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, YETI napisał:

Polacy znów wyznaczają standardy. 

:rotfl:

 


Nie no to jest straszne i nie ma jak tego usprawiedliwić.
Takie The Division ma open world i ledwo co loadingi przy jakichś podziemiach itp, nawet Anthem się ogarnęło i wyeliminowało większość loadingów, a tu takie coś - no siara fhooy.

Odnośnik do komentarza

Odpaliłem i momentalnie uczucie jakbym grał w jakiegoś free2playa na komórkę xD nie zdołałem ukończyć tego tutoriala/prologa skipujac cutscenki. Dubing jeden z gorszych jaki słyszałem. Nie zagłębiałem się w system ale zjebali nawet rzut granatem - jeden z gorszych w grach ever. Zaorać.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...