Opublikowano 1 czerwca 20231 r No ja skończyłem botw w ciągu roku ( 2 razy wszystkie świątynie, ostatnie przejście w kwietniu) a teraz najebałem 150h w totku i dalej mi mało bardzo rzadko już tak mam z grami, myśle że ostatnio przy rdr2 się jarałem
Opublikowano 1 czerwca 20231 r Godzinę temu, Kmiot napisał: @Butt i @Pupcio z ciekawości zapytam którego Wam brakuje? Ukryj zawartość Pewnie tego z płomieniem? A nawet nie pamiętam, ale chyba Spoiler ikonki pauzy, w sensie dwóch kresek. A może dwóch kropek. Ciul wie. Nie mam jak sprawdzić teraz.
Opublikowano 1 czerwca 20231 r Czuję że FF16 dostanie po tyłku przez Zeldę, nie ma opcji bym do 22 zrobił w niej wszystko co chcę, więc kupno ff na premierę nie ma sensu, sądzę że nie jestem jedyny,
Opublikowano 1 czerwca 20231 r No trochę się martwię, trzy tygodnie bodaj minęły i nie czuję, że jestem w połowie. Chociaż, pod pewnym względami jestem. Myślę, że jak będę miał porobione świątynie, to zadania pójdą dość szybko. Pewnie będę musiał powiedzieć "dobra, to tyle" szybciej niż bym chciał, ale w sumie tak już jest z grami, a co gorsza ze wszystkim w życiu hehe. Zelda nie zabije mi Fajnala, chociaż chyba znacznie ograniczy moją karierę mistrza Street Fightera. Pamiętacie jesień 2007, jak w ciągu dwóch miesięcy wyszły Mario Galaxy, Rock Band, Metroid Prime 3, Orange Box, Zelda Phantom Hourglass, Bioshock, Halo 3, Persona 3, Call of Duty 4, Mass Effect, Uncharted, Puzzle Quest, Zack & Wiki, Skate itd. hehe. Przynajmniej gry nie były wtedy tak długie.
Opublikowano 2 czerwca 20231 r Ja to w sumie sobie ograniczam, bo jyz bym zrobil co chcial i na polke odstawil. Ff16 nie ucierpi u mnie, s i Diablo 4 może jeszcze wleci.
Opublikowano 2 czerwca 20231 r 12 godzin temu, Pupcio napisał: dobra znalazłem tą yebaną kulke. Bardzo fajny queścik, polecam Wygooglowałem ostatnią kulkę i słusznie zrobiłem, bo w życiu bym jej nie znalazł sam. Dobrze pisałem, że brakowało mi Spoiler tej z dwiema kreskami. Była ukryta pod piaskiem na dachu. Co za chory poyeb to wymyślił.
Opublikowano 2 czerwca 20231 r No u mnie też ta ale obyło się bez jutubka bo już jestem uczulony na te kupki piasku xD Spoiler a robiłeś fotke tej małej gerudzicy z tarrey town? Niby cyknąłem jej fotke,pokazałem jej starej i tyle, nie miałem żadnego zadania ani nic na to ale dalej jak namierzam ją aparatem to mam przy niej wykrzyknik
Opublikowano 2 czerwca 20231 r 6 minut temu, Pupcio napisał: No u mnie też ta ale obyło się bez jutubka bo już jestem uczulony na te kupki piasku xD Ukryj zawartość a robiłeś fotke tej małej gerudzicy z tarrey town? Niby cyknąłem jej fotke,pokazałem jej starej i tyle, nie miałem żadnego zadania ani nic na to ale dalej jak namierzam ją aparatem to mam przy niej wykrzyknik Nie robiłem, ale zagadywałem ją bo pamiętałem, że wspominała żeby ją tam odwiedzić w Gerudo. A na miejscu nic ciekawego nie miała do powiedzenia.
Opublikowano 2 czerwca 20231 r Zacząłem sobie używać tego hero path, w sumie bardzo przydatny bajer, szczególnie na wyspach i podziemiach
Opublikowano 2 czerwca 20231 r Zadanie fabularne, poboczne czy gdzieś schowane tylko dla szczęśliwców?
Opublikowano 2 czerwca 20231 r Niektóre rzeczy powinny być pd samego początku, to i zapamiętywanie stworzonych pojazdów, ale jak widać nie mieli pomysłów na niektóre nagrody.
Opublikowano 2 czerwca 20231 r Pozwolę się nie zgodzić. Zapamiętywanie stworzonych pojazdów już na początku zabiłoby eksperymentowanie u największych leniów już w pierwszych minutach gry a sama umiejętność też jest możliwa do odblokowania bardzo szybko więc nikt nie powinien narzekać. To samo z ulepszeniami pada. Wykrywacz shrinów? Na początku nie jest potrzebny bo te najprostsze widać z daleka + dodać odkrywanie tych trudniejszych dzięki korzonkom i już w ogóle równie dobrze mógłby nie istnieć
Opublikowano 2 czerwca 20231 r Nie napisałem nic o wykrywaczu, czy masce Kroków, a o przebytej trasie. Jak niby zapamiętywanie stworzonych pojazdów itp. miałoby wpłynąć na eksperymentowanie? Przecież to tylko pozwala zaoszczędzić czas, że nie muszę tworzyć drugi raz tego samego na przykład udanego drona, a z łódkami itd. dalej mogę eksperymentować. Poza tym z czasem dochodzą nowe rzeczy, więc eksperymentować można dalej, nie ma to żadnego wpływu. Edytowane 2 czerwca 20231 r przez zdrowywariat
Opublikowano 2 czerwca 20231 r No wpływa to tak że mówisz a pierdole jakeś budowanie jak moge sobie spawnować łódke z deski i wiatraka. Przebyta trasa też na początku nic nie daje bo przez pierwsze kilkadziesiąt godzin po prostu zaglądamy w każdy kąt więc nie ma mowy o zastanawianiu się gdzie byliśmy a gdzie nie. Jedyne co bym widział od początku to kompendium bo na początku jeszcze miałbym siłe sobie robić zdjęcia zwierzaczkom i grzybom a później to już tak średnio
Opublikowano 2 czerwca 20231 r No widzisz, czyli coś jest, ale skoro gra daje nam wolność to po co mam eksperymentować z nową łódeczką, skoro już stworzyłem taką, którą przepłynę gdzie chcę? Jeśli będę chciał inną, szybszą to poeksperymentuję, a tak to gra zmusza mnie do tworzenia drugi raz tego samego, strata czasu w grze, w której i bez tego jest masa do roboty. Oczywiście to drobnostka, ale przy takiej grze devi powinni zrobić wszystko, żeby gracz czasu nie marnował na bzdury, jak wybieranie spośród dziesiątek śmieci tych kilku przydatnych rzeczy na ostrze strzały. Edytowane 2 czerwca 20231 r przez zdrowywariat
Opublikowano 2 czerwca 20231 r Już przestańcie gadać kto jak ma grać, albo jak by grał gdyby. Każdy ma własną wolę, nawet jakbym miał zapamiętane pojazdy od początku to i tak bym się bawił w nowe konstrukcje, a jak będę miał instrukcję to może i tak nie będę miał ochoty ich uzywać.
Opublikowano 2 czerwca 20231 r 8 minut temu, Rtooj napisał: Już przestańcie gadać kto jak ma grać, albo jak by grał gdyby. Każdy ma własną wolę, nawet jakbym miał zapamiętane pojazdy od początku to i tak bym się bawił w nowe konstrukcje, a jak będę miał instrukcję to może i tak nie będę miał ochoty ich uzywać. Tu nikt nikomu nie pisze kto jak ma grać, a o rzeczach, które mógłyby być zrobione lepiej. Ja na przykład szanuję swój czas, więc wszystko co mi kradnie go bez sensu mnie irytuje, od przydługich loadingów, przez zbyt rzadkie rozmieszczenie checkpointów, do tracenia rzeczy po zgonie, aż po przedzieranie się przez dziesiątki rzeczy, żeby znaleźć tą jedyną, konkretną na ostrze strzały. Edytowane 2 czerwca 20231 r przez zdrowywariat
Opublikowano 2 czerwca 20231 r Dobra jednak radar wyszukuje studnie a ktoś kłamał w temacie że nie. Ehh masakra tak kłamać dla forumowicza
Opublikowano 2 czerwca 20231 r Nie kojarzę. Pamiętam bo się sam pytałem czy wyszukuje i nikt nie odpowiedział z tego co widziałem. Śmieszna sprawa bo to było 8 stron temu hehe. Mało która gra na Switcha ma tyle postów tutaj co temat o Zeldzie przez tylko ostatni tydzień.
Opublikowano 3 czerwca 20231 r Szkoda, że Spoiler Te labirynty niebo ziemią podziemia na tą samą modłę. Ale chociaż zbroja fajna. Ogólnie mam 65h i 105 shirne. Bida w porównaniu z botw jeśli chodzi o poziom trudności. Żaden mi nie sprawił problemu. A może to człowiek po Zeldzie się bardziej kreatywny zrobił. Wchodzi człowiek do shrina i już wie co robić. Może odpuszczę chwilowe grindowanie shrine i znajdę te od ulepszania zbroi itp. Widziałem jedna na początku gry, ale zapomniałem gdzie. Edytowane 3 czerwca 20231 r przez Donatello1991
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.