Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Został mi ostatni shrine na lądzie (kocham te świecące zające za wskazywanie drogi… bez nich to…) Hyrule. Trochę rwę włosy z łysej głowy bo jestem tu

 

Spoiler

0E537551-80F1-4517-8874-A8D53385C54A.thumb.jpeg.af4dafdea9c18a51fa53a432d66f86a4.jpeg
 

i nie wiem co mam zrobić. Próbowałem budować wiaty daszki na kopce piasku, żeby je zdmuchnąć bo może coś w nich jest zakopane ale nie da rady, piach sypie się przez deski. Idę stąd dzisiaj, no nie wiem za głupi jestem, bądź ślepy


Mialem dzisiaj też ładny lot-son balonem :) 

 

F5D96210-4A4E-43DB-8116-A810AABD148F.thumb.jpeg.1801998120c30e5d4a6131fc173cbb10.jpeg

 

Spoko quest taki miły

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ok powiem to. Nie lubię nowej Zeldy. Jest przekombinowana, nie leży mi klimat ani sposób w jaki trzeba grać. Nie podoba mi się to, że z gry przygodowej stała się grą logiczną. Oczywiście doceniam dopracowanie i tak dalej, bo to jest topowe. Ale zwyczajnie źle mi się w to gra. I to nie jest tak, że mi się przejadło jak sądziłem. Odpaliłem BotW i wsiąkłem na parę godzin. A tutaj pogram trochę i zwyczajnie mam dość. Nie chce mi się budować tych maszyn, nie chce mi się łączyć elementów, Link z tą łączoną bronią wygląda idiotycznie. Chyba muszę na jakiś czas odpuścić

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

To nie tylko kwestia budowania. Przykład: chciałem odblokować wieżę, ale drzwi były zamknięte. Koleś przy drzwiach gadał, że jest głodny i chciałby zjeść grzyby, które rosną pod górą. No i spoko, poszedłem szukać mu tych grzybów. Jakieś znalazłem, chciałem mu dać i nic. Zero reakcji. Klikam na niego, to samo: chce zjeść grzyby. Szukam dalej. Chyba z 30 min straciłem na tym. W końcu się poddałem i zajrzałem do neta żeby zobaczyć co robię źle. No i się okazało, że trzeba gościa olać, wejść pod wieżę i użyć mocy przebijania się przez sufit. No spoko. Gdyby to była alternatywa to ok, szanuję. Ale nie jest. To jedyna opcja odblokowania tej wieży. Ostro mnie to zdenerwowało, bo sporo takich właśnie niby alternatyw jest w zasadzie jedyną opcją na rozwiązanie zagadki. A to fajne nie jest

  • This 1
  • WTF 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

I dlatego ta gra jest genialna, nie mówi wprost co masz zrobić, rzuca tylko takimi podpowiedziami.

 

Nie mówi ci żebyś znalazł typa grającego na flecie tylko, że gdzieś tam słychać melodię, nie mówi że ukryta jaskinia jest w takim rejonie tylko, że cień ptaka da ci wskazówkę. 

10 minut temu, Homelander napisał:

Ja wiem, że trzeba wyłączyć myślenie gamingowe w jeszcze większym stopniu niż w BotW

 

Już wiem czemu cię frustruje :reggie:

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Homelander napisał:

Ja wiem, że trzeba wyłączyć myślenie gamingowe w jeszcze większym stopniu niż w BotW, ale ten przykład nie jest idiotyczny,

bo gra zwyczajnie wprowadza w błąd. Jest ktoś kto nie szukał grzybów dla tego kolesia?

Przecież tam są dzienniki w których jest napisane że dotarli do miejsca pod wieżą.

Pod, jak jesteśmy pod to znaczy że musimy być nad. No ludzie.

 

Mi przeszkadza w grze jedynie powtarzalność swiata, mimo wielu lat przerwy pamiętam niektóre miejscówki, te mżonki że świat jest kompletnie zmieniony trochę mnie napawały nadzieją.

Odnośnik do komentarza

Mam podobne odczucia. Od początku czuć, że TotK to BotW. Mimo naprawdę sporej ilości dodatków i rozszerzeń, nie ma tego odczucia odkrywania nowego świata.

 

Co do nowych mocy, umiejętności i narzędzi Linka, no to tutaj chyba przekroczyli granice - Link jest OP. Potyczki, czy zagadki nie stanowią prawie żadnego wyzwania. Możliwości pójścia na skróty są aż tak duże, że wydaje mi się czasami, że rozgrywka jest popsuta.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Homelander napisał:

 

No zdecydowanie :D

Cytat

Tears of the Kingdom is still undoubtedly a 10/10 experience, just like BOTW back in 2017.

 

Cytat

Ok powiem to. Nie lubię nowej Zeldy. Jest przekombinowana, nie leży mi klimat ani sposób w jaki trzeba grać. Nie podoba mi się to, że z gry przygodowej stała się grą logiczną. Oczywiście doceniam dopracowanie i tak dalej, bo to jest topowe. Ale zwyczajnie źle mi się w to gra.

 

Odnośnik do komentarza

Hajp już opadł i można mówić prawde? Oke, to ja też ponarzekam.

 

U mnie też botw>totk głównie przez obcowanie z czymś nowym więc trudno żeby bezpośredni sequel który jeszcze używa tej samej mapy i gameplayu mógł mi to zapewnić.

Wyspy. Niech mnie chuy, chłopy robiły gre 6 lat a poza tutorialową wyspą reszta wygląda jak latające kamienie z pasem startowym dla ptaszora.

Podziemia. Ich odkrywanie daje to uczucie odkrywania z botw a motyw że chuya widać, tracimy "na stałe" serduszka od glooma jest super ale cytując wielkiego polaka 

LUDZIE TU NIKOGO NIE MA. Cały czas towarzyszyło mi wrażenie że to miejscówka pod farmienie itemów jak w jakimś yebanym mmo bo ciekawych miejscówek jak na wielkość tej mapy można policzyć na palcach jednej ręki.

Budowanie? Dla mnie super a wykorzystanie ich w shrinach to miła odskocznia od tych z botw. Też uważam że przez to są o wiele prostsze ale dopóki sprawiają fun to co ja będe marudził. Jednak mam nadzieje że ten motyw nie zagości na stałe w serii i nie stanie się jej core'm bo nie dlatego tak mi się podobają te gry.

Gra to dalej nieziemski sztos, warty nawet tych 3 bomb bo grałem ponad 160h jak pojebany ale tak na dobrą sprawe dużo rzeczy które przeszkadzały mi w botw dalej mi przeszkadzają a do tego doszły nowe. Gdyby to wyszło po 3 latach to bym tyle nie jęczał ale serio nie wiem co oni robili przez 6 lat przy tej grze

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie znam się na programowaniu, nie pracuję w tej branży, ale kiedyś w LBP2 stworzyłem grę connect four, czyli zaawansowane kółko krzyżyk, z opcją nie tylko na 2p, ale i z możliwością zagrania z CPU, z 3 poziomami trudności, zawarłem w grze wszystko, nawet wyświetlało, w której linii poziomej, pionowej bądź ukośnej się wygrało, czy przegrało.

 

Ilość kombinacji, bramek logicznych, połączeń przyprawiała o zawrót głowy, nie pamiętam ile mi to zajęło, ale jakoś z 3 miesiące, do tego zapisałem cały zeszyt z opcjami itd., więc jestem sobie w stanie wyobrazić, ile musiała zająć sama fizyka, o czym nawet wspomniał Aonuma, żeby wszystko działało jak należy, ile to musi być programowania, to jest właśnie ta głębia.

 

Ktoś kto siedzi w programowaniu potwierdzi?

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, zdrowywariat napisał:

Nie znam się na programowaniu, nie pracuję w tej branży, ale kiedyś w LBP2 stworzyłem grę connect four, czyli zaawansowane kółko krzyżyk, z opcją nie tylko na 2p, ale i z możliwością zagrania z CPU, z 3 poziomami trudności, zawarłem w grze wszystko, nawet wyświetlało, w której linii poziomej, pionowej bądź ukośnej się wygrało, czy przegrało.

 

Ilość kombinacji, bramek logicznych, połączeń przyprawiała o zawrót głowy, nie pamiętam ile mi to zajęło, ale jakoś z 3 miesiące, do tego zapisałem cały zeszyt z opcjami itd., więc jestem sobie w stanie wyobrazić, ile musiała zająć sama fizyka, o czym nawet wspomniał Aonuma, żeby wszystko działało jak należy, ile to musi być programowania, to jest właśnie ta głębia.

 

Ktoś kto siedzi w programowaniu potwierdzi?

Jeśli spędzili 6 lat żeby robienie robota z płonącym kutasem działało jak należy to szanuję mistrzów z nintendo ale nie jest to coś wartego czekania tyle lat

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Damk napisał:

Co do nowych mocy, umiejętności i narzędzi Linka, no to tutaj chyba przekroczyli granice - Link jest OP.

 

OP to były bomby w BOTW gdzie nie musiałeś nawet marnować surowców, tu jest idealnie - połączenie funu z walki i kombinowania czyli taki mini crafting mający wpływ na starcia i to jest zajebiste.

 

Edit: komu się bardziej podoba BOTW niech wróci do niej, odpali i pogra jakiś czas :) bo rozumiem, że w tamtej grze jest coś ciekawszego niż tutaj skoro uważają ją za lepszą. Argument odkrywania czegoś nowego wykluczamy bo chodzi o to, która gra jest lepsza a nie o to do której czujemy większy sentyment.

Edytowane przez GearsUp
  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...