Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka

Featured Replies

Opublikowano

Hehe z Rdr2 to są całe serie kilkudziesięcio minutowych filmików z różnymi mechanikami czy detalami, no ale cóż xd

  • Odpowiedzi 315
  • Wyświetleń 54,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Piękna sprawa jak urokliwy nadal jest Metroid Prime i jak wspaniała jest rozgrywka gdzie trzeba wysilić szare komórki. Niestety dzisiaj jedynym smaczkiem w tych gówno gierkach pokroju Horizon, Ra

  • Ja poproszę w kolejnej części Donkey Konga niech Retro zamrozi zdrowego i kazuyoshi, moga być w jednej bryle lodu.

  • temat troszeczkę przycichł więc pozwólcie że podzielę się kolejnym małym detalem o którym chyba mało kto wie     otóż w Sea of Thieves każdy przedmiot począwszy od kubków, przez łopaty, broń

Opublikowano

Trochę to smutne, że niektórzy tu, mylą normalne mechaniki zaimplementowane przez dewelopera z prawdziwymi smaczkami typu nietoperz w bryle lodu w Donkey Kong Country Tropicel Freezy - kumaci skumają o co biega, lub włosy Jaka w Jak i Daxter Renegade lub papierosek w MGS i schodząca mana, odbicie twarzy Samus w hełmie który ma na głowie, zwierciadła w Mario Sunshine, tech demowe pomieszczenie w Silen Hilu pierwszym, rozmywające się tło w pierwszej osadzie, którą odwiedza Squall ze swą nauczycielką. Są to przykłady, które później już trudno znaleźć gdziekolwiek indziej i przy których developer musiał wykazać się mega kreatywnością, wyobraźnią i nie raz wyżyłować sprzęt - na którym gra hulała, do absolutnego maximum.

Mógłbym jeszcze wymienić duża oj dużo więcej przypadków smaczków z prawdziwego zdarzenia, ale na to przyjdzie jeszcze czas.

Natomiast zrozumcie, że łopatologiczne, generyczne mechaniki zawarte w dzisiejszych grach, którymi tu wielu  się podnieca - jak pierwszą masturbacją, to gówno a nie smaczki, są to twory do zobaczenia w co drugiej dzisiejszej gówno super produkcji.

 

Opublikowano

Ja do takich zaliczam, albo bardzo oryginalne pomysły na dany element (hologram w Dead Space, mapka 3D w Metroid Prime), albo szczególiki, bez których gra by się obeszła, jak spływające krople w MP na powyższym filmiku, czy zmiana magazynka w Uncharted, gdy Nathan wisi na skarpie.

 

Tu faktycznie zaciera się granica, co jest smaczkiem, a co powinno być zaimplementowane w grze. Nie wiem, czy do takich można zaliczyć efekty na szybce w MP, które siłą rzeczy powinny być, albo animację obrażeń i umieranie w Killzone 2, która była wybitna, pięknie się patrzyło na przyszłych nieboszczyków. Z tego co pamiętam to devi zastosowali najpierw motion capture (do obrażeń), a gdy opponent stracił całą energię to potraktowali go efektem szmacianej lalki, do dziś robi to wrażenie.

 

Zresztą Killzone 2 to moim zdaniem jeden z cudów technicznych na swoje czasy, tak jak Metroid Prime, dzięki właśnie masie różnorakich efektów, no i oświetlenie robiło mega robotę, gra zasługuje na większy aplauz.

 

 

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano
10 minut temu, messer88 napisał:

Wrzuć ktoś tego nietoperza, jestem zaintrygowany. 

 

Proszę bardzo, dałem w spoiler, bo nie wiem, czy wszyscy są na to gotowi:

 

Spoiler

spacer.png

 

Opublikowano

Qrwa co ja czytam dzisiaj. 

Opublikowano
9 minut temu, zdrowywariat napisał:

 

Proszę bardzo, dałem w spoiler, bo nie wiem, czy wszyscy są na to gotowi:

 

  Ukryj zawartość

spacer.png

 

no to niezły nietoperzowy smaczek

Opublikowano

Przysięgam że o efektach na szybce w Metroid Prime to czytam praktycznie w każdym temacie już xd

Opublikowano

Killzone2 zdrowy to wogole jeśli chodzi o detale i animacje umierania wrogów to do dziś jest jakaś abstrakcyjna topka. Niesamowite długo musieli to rzeźbić. Ale ta część to był wyjątek w serii pod tym względem, trójka czy część z PS4 mimo że ładniejsze to już widać, że na innych kwestiach się koncentrowali i pod niektórymi względami dwójka jest niedościgniona.

 

Napisałbym, że mogli by dać remastera ale zaś by pewnie dali samego singla, a to co było najpiękniejsze w dwójce to arcyfajne multi

Opublikowano

Yamakasi narobił smaka, a potem daje nietoperza w lodzie. Na to jest chyba jakiś punkt w regulaminie

Opublikowano

Przecież mogli zrobić tylko zwykłą, przezroczystą bryłę lodu i też by była, ale nie, nie Retro, Retro zamroziło nietoperza, który umarł z uśmiechem na ustach. Tak, to jest smaczek, najpierw gdy go mijałem na beczce to jebnąłem zdziwko, później uśmiechnąłem się pod nosem, a następnie rozwaliłem się o skarpę. Utkwił mi w pamięci nie mniej jak level z tsunami na plaży w Returns i płonąca savanna w Tropical Freeze. Dziękuję Kazio za przypomnienie dla mnie o tym smaczku.

Opublikowano
Teraz, drozdu7 napisał:

Przysięgam że o efektach na szybce w Metroid Prime to czytam praktycznie w każdym temacie już xd

Do premiery nowej Zeldy zdrowywariat będzie o niej pisał kilka razy w tygodniu, potem będziemy zalewani postami o zrzucaniu jabłek z drzewa w nowej Zeldzie.

 

Zdrowy wariat to niegroźny użytkownik, widać że jarają go gierki, ale przydałoby się mu trochę umiaru, we wszystkim, w temacie jabłek z Zeldy, szybki z Metroida, covida czy chimeroplastyki.

Opublikowano

Oho zdrowy zaś się odpala bo Donkey Kong na tapecie xddd

 

Dobrze że przyjął do wiadomości, która część najlepsza w serii i jest nią Tropical Freeze

Opublikowano
  • Autor

Ja poproszę w kolejnej części Donkey Konga niech Retro zamrozi zdrowego i kazuyoshi, moga być w jednej bryle lodu.

Opublikowano

Pokaże wam mega smaczek, który jest tak unikatowy, że nigdy więcej nie pojawił się w magicznym świecie gier. To wszystko w czasie rzeczywistym:

 

Opublikowano
5 minut temu, zdrowywariat napisał:

Retro zamroziło nietoperza, który umarł z uśmiechem na ustach.

 

Ale czy to jest jakiś znany nietoperz z innej części tej gry? Czy zwykły nietoperz random robiący za tło?

Opublikowano

Ale mi ta mała mechanika/smaczek wytarmosiła siusiaka

Opublikowano

Teraz kumam, coś w stylu ostatniego Ragnaroka, gdzie można znaleźć martwego i zmrożonego

Spoiler

smoka, na którym latał nieznajomy w czwórce

Żaden rozpierdol, mrugnięcie okiem i tyle.

Opublikowano

Ktoś tu smaczki myli z easter eggami 

Opublikowano

Retro miało po prostu gotowy model nietoperza więc wrzucili go do lodu na tej zimowej planszy żeby coś się działo w tle, ale dla osób Nintendo to wystarczy i będą dorabiać do tego ideologię o wyjątkowości Nintendo i Retro.

Opublikowano

Dla jednego easter egg będzie smaczkiem a dla drugiego jakaś mechanika w grze ale lepiej tych pierwszych tu nie wymieniać bo np taki Fallout 2 to jeden wielki easter egg

Opublikowano

to astro bot mozna podciagnac pod jeden wielki smak, smaczysko. Przeciez ta czesc z dysku ps5 to jest jeden wielki easter egg, a nie kuvva glupi nietoperz randomowy w lodzie od blogoslawionego retro

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.