Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

tempFileForShare_20200422-142922.jpg?wid

gamecube 2.0? poproszę takiego pięknego gałgana pod TVkiem :banderas:

W rzeczy samaj wygląda jak gamecube jedyna konsola jaką kupiłem od Nintendo. Miłe wspomnienia i to ostatni taki sprzęt, który był mega mocny w tamtym okresie. Wtedy Nintendo uśmiechnęło się do innych graczy dając wiele różnych tytułów w tym sporo mroku(czytaj horrorów). 

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, creatinfreak napisał:

No właśnie teraz jest x i s, a zaraz znowu to samo. My wiem bo w tym siedzimy, ale inny pożeracz corocznej Fify i coda przeczyta Xbox x  pomysli, że kupuje nowe a wyjdzie z one.

 

Jak to samo jak masz Xbox ONE S/X oraz Xbox S i X i w tym przypadku Xbox S zastąpi na półkach Xbox One X i będzie po problemie. 

Odnośnik do komentarza
19 minut temu, Daddy napisał:

po przejęciu PGG w 2018 też tak mówił o ich grze RPG 

 

Ostatnio w podcascie odnosił się do zbyt wczesnego pokazywania gier, zarówno Fable Legends, Scalebound i Crackdown 3 na tym ucierpiały więc po prostu będą pokazywać gry jak już bedą mieli po prostu pewność, że coś się ukaże. W 2018 to wiesz po przejęciu PG to nadal wszystko było w powijakach, skoro oni do tej pory prowadzą rekrutacje do RPG teamu, także Fable bym nie spodziewał się szybciej niż 2022 ale być może pokażą tę grę w końcu aby też zajawić ludzi na nowego Xboxa (skoro Sony tak robi, że pokazuje gry i 3 lata przed jej premierą a ludziom to odpowiada więc dlaczego by mieli tego nie robić).

Odnośnik do komentarza

Czytałem o tym,  mi to nie przeszkadza bo nie jestem zwolennikiem trzepania przez 3-5 lat do zapowiedzi i uzupełniania bełchatowskich tabelek grami widmo.

Tylko że te trzy gry w niczym by nie zyskały jakby je zapowiedziano rok później, crack przechodził z rąk do rąk i MS wydał to chyba tylko dlatego żeby nie było (pipi)burzy jak ze SB.

Fable Legends to był powalony pomysł już od początku, niby pod naciskiem MS na taki rodzaj gry, do tego LS które miało straszny burdel w studiu i  nie ogarniali online. 

SB to pół na pół, PG wydawało kasę MS na inne projekty, MS naciskał znowu na co-op online w grze która na to się nie nadaje raczej.

Teraz jednak czasy się zmieniły i Spencer ogarnął co trzeba, first party powiększyło się 3-4x w porównaniu do 2017 do tego studia dostają więcej czasu na projekty, ludzi, hajsu, koksu i czego dusza zapragnie. 

 

Cytat

Amazing!

New info about FM8:

- Full on Photogrammetry now.
- They're trying new skybox tech, similar to Red Dead Redemption 2 Skybox.

Świetna wiadomość, całe otoczenie FM8 ma być wykonane w tej technice, w FM7 Dubai to była kosa.

Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Daddy napisał:

SB to pół na pół, PG wydawało kasę MS na inne projekty, MS naciskał znowu na co-op online w grze która na to się nie nadaje raczej.

Scalebound od pierwszych konceptów miał mieć co-opa, nie wiem skąd więc wniosek że gra się do tego nie nadawała

Odnośnik do komentarza

byłoby to niełatwe, bo gierki funduje się w transzach za osiąganie poszczególnych milestone'ów. Więc to raczej bzdura na poziomie tego że Microsoft zmuszał Platinum do robienia coopa multi.

 

Dobrze że Microsoft ma teraz swoje kilkanaście studiów wewnętrznych studiów first party z czego większość z nich jest już zaprawiona i nie musi już tak polegać na umowach z zewnętrznymi developerami, bo te jak widać w przypadku Scalebounda  czy crackdowna różnie się kończą.  Wyjdzie im to na dobre imo

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza
12 minut temu, ASX napisał:

większość z nich jest już zaprawiona i nie musi już tak polegać na umowach z zewnętrznymi developerami, bo te jak widać w przypadku Scalebounda  czy crackdowna różnie się kończą.  Wyjdzie im to na dobre imo

 

To też nie ma co iść w ekstrema. Jeśli MS ma duże zaplecze 1st party to wciąż nie oznacza, że nie powinni korzytać z exów 2nd party. Cuphead, Sunset Overdrive czy Quantum Break to przykłady udanych gier które zaczynały jako exy i dołożyły swoją cegiełkę do biblioteki Xboxa. Zwłaszcza, że XGS miałoby celować raczej w tytuły AA czy takie o mocnym aspekcie sieciowym. 

17 minut temu, bluber napisał:

No raczej nikt ci tego nie powie, to są nadal spekulacje 

https://twitter.com/MasterKhan_/status/1224704433755512832?s=20

 

Plotki ploteczki właśnie. Cóż, może kiedyś ktoś ożywi trupa, ale na razie zlewam.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

napisałem tylko nie muszą już tak polegać na umowach zewnętrznych bo teraz sytuacja jest diametralnie różna od momentu kiedy mieli 6 czy 7 ekip wewnętrznych, wiadomo że gry "second-party" też będą wychodzić

2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Zwłaszcza, że XGS miałoby celować raczej w tytuły AA

tenor.gif

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...