Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

ASX

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Shen napisał:

Jak widać uspokoili posiadaczy xboxa, że tylko cztery gry, że nic wielkiego, a potem cyk, kolejne zapowiedzi. Sony też tak zaczynało z pc.

Zrobili damage control. Ja tam im w pełni nie ufam. na stronie verge pojawił sie wywiad ze spencerem i widac, ze kreci.

You mentioned that Starfield and Indiana Jones aren’t part of the four despite rumors, but will those ever come to PS5? Can you rule that out?

I don’t think we should as an industry ever rule out a game going to any other platform. We’re focused on these four games and learning from the experience.

But I don’t want to create a false expectation on those other platforms that this is somehow the first four to get over the dam and then the dam’s going to open and that everything else is coming, that’s not the plan today. I also don’t want to mislead customers on those other platforms. We’re launching these four games, and we’re excited about it. We’re excited about the announce and everything else, but we’ll see what happens for our business.

2 minuty temu, Beelzeboss napisał:

Zrobili damage control. Ja tam im w pełni nie ufam. na stronie verge pojawił sie wywiad ze spencerem i widac, ze kreci.

You mentioned that Starfield and Indiana Jones aren’t part of the four despite rumors, but will those ever come to PS5? Can you rule that out?

I don’t think we should as an industry ever rule out a game going to any other platform. We’re focused on these four games and learning from the experience.

But I don’t want to create a false expectation on those other platforms that this is somehow the first four to get over the dam and then the dam’s going to open and that everything else is coming, that’s not the plan today. I also don’t want to mislead customers on those other platforms. We’re launching these four games, and we’re excited about it. We’re excited about the announce and everything else, but we’ll see what happens for our business.

Ja jestem pewien, że to dopiero poczatek. Chociaż tytuły poza Hifi rush raczej słabe wybrali do testowania potencjału xboxowych exow na sonce.

Hifi rush chętnie sprawdze, w piratów to wszyscy poza asaxem mają wy(pipi)ane, temat dawno martwy, tak samo to grounded.

Ale to że gry MS będą traciły ekskluzywność jest pewne. Kogoś może to boleć. Może mnie też by to bolało, ale widzę co się dzieje. Nawet to boskie Sony sprzedające dwa razy więcej konsol i mające giga exy, wcale tak różowo nie ma i sami chyba widzą że to wszystko zmierza do ściany.

Jeśli w najbliższych latach będzie to wyglądało że ja zagram w GP day one, a na Sonce po pół roku czy roku zapłacą 350zl żebym ja dostał więcej gier w GP day one, to good.

Anyway, było potwierdzone że kolejna konsola będzie z napędem? Bo nie wychwycilem 

1 minutę temu, drozdu7 napisał:

Anyway, było potwierdzone że kolejna konsola będzie z napędem? Bo nie wychwycilem 

Nope, tylko, ze skok w mocy bedzie najwiekszy w historii konsol. Pewnie te ploty o zen 5 w nastepnym "xboxie" to tez prawda. Czekam w wywieszonym jezorem. Kilka razy nawiazywali do cross-buy play itd. i windows tez wspomniany ; ) 

czyli znowu histeria insajderów i durniów z twittera okazała się przesadzona, wow kto by się spodziewał. Miał być Starfield i Gearsy na PS5 JUŻ TERAZ ZARAZ, a będzie zamiast tego Sea of Thieves z którego cały internet miał bekę jak wychodził 5 lat temu

Nie wiem czy ktoś rzeczywiście daje (pipi)anie i denerwuje się ze jakaś gra z Xboxa być może wyjdzie na Switcha i PS5 w bliżej nieokreślonej przyszłości, ale polecam dorosnąć.

Zabawnie było czytać te meltdowny xboxowych insajderów wyrzucających sprzęt przez okno przez ostatnie dwa tygodnie. Zabawnie też będzie czytać wiadomo jaką grupę graczy która będzie (pipi)ać każdą grę na Xboxie i by potem przestać w momencie jak tylko wyjdzie na sonkę :kekw: 

• This 2
Cytat

We’ve got more to come. There’s some exciting stuff coming out in hardware that we’re going to share this holiday. We’re also invested in the next-generation roadmap. What we’re really focused on there is delivering the largest technical leap you will have ever seen in a hardware generation, which makes it better for players and better for creators and the visions that they’re building.

To Sarah z podcastu

a tu Phil w wywiadzie verge

Cytat

Speaking to The Verge, Microsoft Gaming CEO Phil Spencer went a step further, teasing that the Xbox hardware teams are thinking about building different kinds of hardware. “I’m very proud of the work that the hardware team is doing, not only for this year, but also into the future,” says Spencer. “[We’re] really thinking about creating hardware that sells to gamers because of the unique aspects of the hardware. It’s kind of an unleashing of the creative capability of our hardware team that I’m really excited about.”

Perhaps that unique hardware is an Xbox handheld. “We see a lot of opportunity in different types of devices, and will share specifics on our future hardware plans as soon as we are ready,” says Microsoft in an Xbox blog post today.