Opublikowano 15 maja15 maj A to nie będzie maszynka do streamingu? Bo jakoś nie wyobrażam sobie że za 2 lata czy kiedy to ma wyjść jakiś Snapdragon będzie w stanie emulować gry z Xbox Series a tym bardziej wątpię że każde studio przygotuje build pod nowe urządzenie.
Opublikowano 15 maja15 maj Autor Czyli podobno nie chodzi o przenośnego Xboxa, ale o zapewnienie kompatybilności aplikacjami i grami Xboxa z przyszłymi urządzeniami na ARM jak laptopy z serii Surface, które w myśl nowej strategii MS przecież również są Xboxami. 2 godziny temu, ASX napisał(a):Our sources confirmed to me this morning that the next Xbox systems, however, are not based on Qualcomm chips. The plan, at least for now, is for the next-gen Xbox systems to have as much compatibility with your current library as possible. The overheads required to emulate games built for Microsoft's AMD-based systems are beyond what the Snapdragon line up is currently capable of.What this job listing is more likely referring to is ensuring that Microsoft's Surface devices based on Snapdragon, like the new Surface Pro 12-inch, have better compatibility with Xbox's PC apps, Xbox Game Pass for PC, and Xbox Play Anywhere titles. As of writing, Microsoft straight up blocks your ability to download many Xbox PC games from the Microsoft Store on its Copilot+ PC range, which are based on Snapdragon chips.https://www.windowscentral.com/gaming/xbox/a-qualcomm-job-listing-suggests-xbox-is-working-on-next-gen-arm-based-hardware-but-whats-the-truth-heres-what-our-sources-say
Opublikowano 23 maja23 maj Chciałbym jedną rzecz pochwalić, która chyba nadal nie jest doceniania jak trzeba.Play anywhere. Gram w nowego Dooma głównie na PC, ale w niektóre dni zjebany po robocie nie miałem już ochoty siedzieć na krześle przed biurkiem, więc w salonie odpaliłem konsole. Synnchronizacja savea zajmuje dosłownie kilka sekund, ustawienia takie same jak na PC i kontynuuje grę jakbym grał cały czas na tym samym sprzęcie. Zajebiste to jest.Ciekawe czy kiedykolwiek gry inne niż MS będą to wspierać.
Opublikowano 23 maja23 maj Jedni mają problem z przeniesieniem saveów z PS4 na PS5, drudzy odkrywają funkcję Party w 2025, a Ty się pytasz o crossbuy i synchronizację profilu. xd
Opublikowano 23 maja23 maj No mało kto będzie miał tę grę zainstalowaną zarówno na konsoli, i na PC. Jak będzie granie w chmurze ogarnięte, to na pewno ten ficzer zostanie bardziej doceniony.
Opublikowano 23 maja23 maj Nie tylko gry od m$ to mają.No ale co z tego jak nie można wyszukać które gry w bibliotece posiadają te funkcje.W sumie spoko w teorii bo w praktyce nieistotna funkcja bo nowej konsoli Xbox ma nie być.
Opublikowano 23 maja23 maj Autor Ostatnio ogłosili że w tym roku 70 gier dostało Play Anywhere. Wczoraj zapowiedziany temaster Space Marine czy nowy Silent Hill też będą w XPA.Widać że jest na to coraz większy nacisk i w następnej generacji myślę że to już będzie standard.Całość faktycznie działa spoko, jedyne co by się przydało poprawić to jakaś informacja kiedy save zsynchronizował się z chmurą. Bo to potrafi trochę krwi napsuć, gdy wyjdziemy z gry bez tej synchronizacji, odpalimy grę na drugim sprzecie i nadpiszemy sobie sejwa.
Opublikowano 23 maja23 maj 22 minutes ago, MaZZeo said:Chciałbym jedną rzecz pochwalić, która chyba nadal nie jest doceniania jak trzeba.Play anywhere. Gram w nowego Dooma głównie na PC, ale w niektóre dni zjebany po robocie nie miałem już ochoty siedzieć na krześle przed biurkiem, więc w salonie odpaliłem konsole. Synnchronizacja savea zajmuje dosłownie kilka sekund, ustawienia takie same jak na PC i kontynuuje grę jakbym grał cały czas na tym samym sprzęcie. Zajebiste to jest.Ciekawe czy kiedykolwiek gry inne niż MS będą to wspierać.Nie tylko gry MS to wspierają przecież. W taki sam sposób ogrywałem np. Lies of P, na przemian na kompie i na XSX.
Opublikowano 23 maja23 maj To elegancko, w takim razie muszę poszukać listy gier to wspierających w necie, skoro MS nie potrafi dobrego filtra zrobić
Opublikowano 23 maja23 maj 7 minut temu, MaZZeo napisał(a):To elegancko, w takim razie muszę poszukać listy gier to wspierających w necie, skoro MS nie potrafi dobrego filtra zrobićhttps://www.xbox.com/pl-pl/games/browse?PlayWith=XboxPlayAnywhere
Opublikowano 23 maja23 maj Godzinę temu, MaZZeo napisał(a):Chciałbym jedną rzecz pochwalić, która chyba nadal nie jest doceniania jak trzeba.Play anywhere. Gram w nowego Dooma głównie na PC, ale w niektóre dni zjebany po robocie nie miałem już ochoty siedzieć na krześle przed biurkiem, więc w salonie odpaliłem konsole. Synnchronizacja savea zajmuje dosłownie kilka sekund, ustawienia takie same jak na PC i kontynuuje grę jakbym grał cały czas na tym samym sprzęcie. Zajebiste to jest.Ciekawe czy kiedykolwiek gry inne niż MS będą to wspierać.Całkiem sporo gier ma teraz PA. To idzie przeważnie wydawcami. Jak Sega weszła, to wszystkie ich gry od pewnego momentu mają. Jak 11Bit weszło, to tak samo. Najczęściej jest to powiązane z mocniejszą współpracą w ramach GP.
Opublikowano 23 maja23 maj Jako że nie posiadam gamingowego PC, to u mnie Play Anywhere jest kluczowym czynnikiem, który decyduje o tym czy daną grę zakupię na Steamie czy w MS Store. Kupując na Steamie mogę zagrać tylko na handheldzie, natomiast kupując w MS Store mogę zagrać na handheldzie oraz moim Series X na TV 4K, czyli dostaję dwie gry w cenie jednej i jeszcze się sejwy synchronizują. :)
Opublikowano 23 maja23 maj Dokładnie tak jest. Play Anywhere? Biorę u Spencera. Brak Play Anywhere? Biorę gdziekolwiek indziej.
Opublikowano 23 maja23 maj Z tego co widzę to FTC wczoraj całkowicie, wywiesiło biała flagę i porzuciło sprawę.
Opublikowano 25 maja25 maj https://www.pepper.pl/promocje/metro-2033-redux-xbox-za-darmo-1051864może ktoś nie ma
Opublikowano piątek o 03:022 dni Autor nie dziwie się, SteamOS wypada znacznie lepiej jako przenośny system. Lepsza wydajność w grach, dłuższy czas pracy na baterii. Muszą się ogarnąć jeśli nie chcą by coraz więcej ludzi przesiadało sie na SteamOS. To też kolejny dowód na to że konkurencja jest dobra, przez lata MS nic z tym nie robił, dopiero SteamOS na innnych urządzęniach ich zmobilizował do działania
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. Zmiana planów, które nigdy nie zostały ogłoszone?PS. Za tydzień showcase Microsoftu, w tym roku jakoś pod radarem przelatuje, a paradoksalnie spodziewam się, że będzie epicki. Edytowane 11 godzin temu11 godz. przez SnoD
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. Autor Dożyliśmy czasów kiedy o gry Xboxa można być spokojnym i nie ma obaw że nie dostarczą. Teraz paradoksalnie ludzie mają obawy o hardware. Na Showcase jak zwykle skupią się na grach, ale dobrze byłoby powiedzieć kilka słów więcej o swojej strategii sprzętowej, gdy oczy milionów ludzi będą zwrócone właśnie na nich.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Myśli, że jednak niech się skupia na grach. Co do hardware to niech sobie zrobią osobny pokaz koło września.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Tak mi ten miesiąc przeleciał, że o istnieniu Showcase'a przypomniała mi reklama w menu. To już za tydzień. Zero wątpliwości, że dostarczą - jedyny z wielkiej trójki na którego można jeszcze liczyć jeśli chodzi o wsparcie własnej konsoli.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. W sumie fajnie by było, żeby podawali jakieś szczątkowe informacje na temat nowej konsoli, bo to, że kupie na premierę day one jest pewne. Bo to już będzie szósty rok generacji na którym siedzimy.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Nic nie podadzą, nie zdziwię się jeśli sami nie wiedzą jeszcze co to będzie ;)Ja jestem naiwny ale to też już ma swoje granice. XBOX Os/Windows Os już każdy myślał że jest gotowy w miarę. A oni teraz zrobili zebranie bo Valve wyjebało ze swoim Steam OS. I dopiero teraz oddelegowali ludzi do przyspieszenia prac. Czyli kiedy to będzie? Słuchałem ostatnio Jeza Cordena i dobrze to ujął, że ta sytuacja jak i wiele innych pokazuje nastawienie Satyi Nadelli "wait until it's a problem". Najpierw inwestorzy, producenci, a klient na szarym końcu.Poddane w wątpliwość zostało czy wogóle ich handheld powstanie czy nie zostanie to zrzucone na third party i elo. Podobny przykład to box do Gamepassa, Keystone? Był w planach MS, ale przerzucono to na partnerstwo z Samsungiem, LG i firestickiem od Amazona.I teraz wobec tego problemu którym na poważnie zajęto się teraz dopiero, gdzie głupiej apki pc nie potrafią zrobić. Oni zrobią windowsowy sprzęt z konsolowym ui, ogarną cała wsteczną, Play Anywhere, scalą swoje sklepy, zintegrują inne sklepy, dadzą desktop mode i zrezygnują z opłaty online. I to będzie gotowe w 2027. Już praktycznie wiemy że bez handhelda, więc tu nawet Sony może się wbic z PS6+hh ;)Zaraz wlecą tu Devilboty z klaunami, Asaxy z wyjaśnieniami ale prawda jest taka że każda decyzja była zmieniana. Od exów, gier na premierę w GP i pewnie dziesiątek innych małych rzeczy składających się na to że teraz Korpo się cieszy bo ma dopływ kasy, a gracze wyławiają strzępki informacji bo jakikolwiek przekaz nie istnieje. Musiałem wysrać tego posta w tą piękną niedzielę. Niech żyje wolna Polska! Xd
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Ale Ty piszesz o planach, których MS nigdy nie komunikował. A każda firma rozwija w zaciszu swoich 4 ścian dziesiątki możliwych wariantów, z których większość nigdy nie zostanie zrealizowana.Łykacie pierdolenie "insiderów", a później rozczarowanie, że nic takiego nie ma miejsca :p
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Autor Wszyscy zmieniają plany, nie jest to nic niezwykłego. Sam Switch 2 jest tego dobrym przykładem, który pierwotnie wyewoluował z planów anulowanego Switcha Pro.Informacje chociaż pochodzące nawet z wiarygodnych źródeł nie należy traktować jako prawdy objawionej, bo wiele rzeczy może sie na różnych etapach wywalić. Tak jest na przykład, z tymi sklepami third party na Xboxie, o których mówi kilka niezaleznych źródeł, ale nikt nie da głowy że na pewno się to wydarzy.Sam fakt że robiąc pierdyliard rzeczy jednocześnie (dwie konsole, konsole OEM, rozwijanie platformy na PC, ekspansja na PlayStation i Switcha, rozwój chmury) zrezygnowali (przynajmniej na razie) z klasycznego handhelda, na rzecz poprawienia doświadczenia grania na Windowsie nie jest akurat pozbawiony sensu, bo robiąc tyle rzeczy jednocześnie lepiej czasami skupić się na jednej rzeczy i zrobić ją dobrze, niż robić dwie ale słabo.Prawdą jest to że mieli na to wiele lat, żeby to poprawić, a wzięli się za to dopiero teraz. Ale wcześniej, zanim nie było SteamOSa, nie musieli. Dopiero Steam Deck wymusił na nich działanie. I to jest dobry przykład jak pozytywnie działa jednak konkurencja, skoro nawet kilka milionów użytkowników Steam OSa jest w stanie wymóc reakcje i działanie takiego giganta jak Windows.Dlatego nawet jeśli ktoś nie ma nic wspólnego z Xboxem, to w jego interesie jest żeby ten wciąż istniał, bo brak alternatyw nikomu nie posłuży.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.