Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, pawelgr5 napisał:

Tak Asax, na pewno MS potrzebuje teraz kolejnej gry widmo, która nie jest nawet na etapie trailera CGI i będzie gotowa za jakies 5 lat.

Wrzuciłem tylko tweeta, o tym że Brian Fargo jest podekscytowany następnym projektem, co mnie cieszy bo jeszcze niedawno mówił o wypaleniu i porzuceniu robienia gier :dunno:

I tak Xbox potrzebuje następnych gier, zarówno tych odległych jak i bliższych.

 

Przypominam że kiedy PS4 zapowiadało "gry widmo" na lata przed premierą jak Death Stranding, The last of Us 2, czy Ghost of Tsushima to Hendrix pisał że to dobrze bo pozwala zaplanować przyszłe zakupy i daje graczom pewność że korpo inwestuje w gry. I ja się z tym mogę zgodzić.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie umniejszam hendrixowi w sprawach insidersko-technologicznych, ale powoływanie się na niego słowa dotyczące tego co Sony robi dobrze, a co robi źle (spoiler alert: Sony dobrze robi WSZYSTKO) nie jest najlepszym pomysłem.

 

Fakt jest taki, że MS musi zacząć dostarczać duże/dopracowane (najlepiej jedno i drugie) gry aby utrzymać pęd i dalej zachęcać ludzi do konsol i XGP i to teraz.

Odnośnik do komentarza

Nie Asax. MS potrzbuje gier tu i teraz bo wygląda coraz śmieszniej w porównaniu do Sony. To, że inwestują w gry to wie każdy idiota bo kto się interesuje to widzial ich zakupy. Obecnie gracze (ci klienci o których wspominasz) chcięliby zagrac w cos co pokaze im po co kupili Series X a na horyzoncie nie ma absolutnie nic z potwierdzoną data premiery (Sony ma teraz Returnal i Ratcheta w niedługim czasie). Teraz kolejny typ wrzuca tweeta, że coś tam robią ale bardzo długo tego nie zobaczymy.  Fargo ostatnio robił chyba W3? No bardzo fajnie mu to wyszło. Tylko chyba nie jest to coś o czym będziemy pamiętac za kilka lat tak jak pamięta się chociażby o Divinity Original Sin 2, które pozamiatało cały swoj gatunek i ustanowiło nowe standardy.

 

Phil powinien ich mocniej trzymać za mordy. Może jak by trochę popracowali zamiast lansowac sie w social media to by w koncu były jakies rezultaty.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dokładnie tak, zwykły konsument nie kupi XSX bo jest zafascynowany FPS Boostem. Klient chce widzieć grę, która spowoduje opad szczęki i zracjonalizuje zakup nowej konsoli, niestety tego nie ma i taką grą nie będzie Microsoft Flight Simulator. Dopóki gry z najwyższej półki nie zaczną wychodzić regularnie to MS nie ma szans w konkurowaniu z Sony.

Odnośnik do komentarza

Faktem jest ze E3 będzie dla MS być albo nie być, wiem że tak niby jest co roku ale teraz to już faktycznie ostateczny termin by zamknąć usta wszystkim tym którzy śmieją się z xboxa za brak gier, jeżeli nie zaprezentują nam porządnego planu na premiery w tym roku jak również nie pokażą prezentacji gier które będą wychodzic w kolejnych latach to ja już sam nie wiem co oni tam robią. 

Odnośnik do komentarza
37 minut temu, ASX napisał:

mógł na przykład napisać że pierdoli i odchodzi z firmy,

 

tak jak chciał kilka miesięcy temu

https://venturebeat.com/2017/03/23/inxiles-brian-fargo-plans-to-retire-after-wasteland-3-is-done-in-2019/

Brian Fargo to dziś trochę taki Arsenal Londyn :reggie: na siłę bym go nie trzymał. Jakies wyniki ma ale daleko mu do ND czy 1st party od Nintendo. Nie powiedziałbym nawet, że to topka w rodzinie MS. Żeby nie było: szanuję tego Pana bardzo ale to czy on jest czy go nie ma to w 2021 ma niewielkie znaczenie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Panowie jakość i długi termin dewelopingu albo crapy jak żaby czy te bleeding edge i szybkie premiery. Wybierajcie. Zresztą nie dziwi mnie osranie ms w kwestii dat biorąc pod uwagę, że największe IP zaliczyło spektakularną wtopę na premierę. 

Tu może dojść do zamieszek po tym e3. 

:shotgun:

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

Nie umniejszam hendrixowi w sprawach insidersko-technologicznych, ale powoływanie się na niego słowa dotyczące tego co Sony robi dobrze, a co robi źle (spoiler alert: Sony dobrze robi WSZYSTKO) nie jest najlepszym pomysłem.

 

Fakt jest taki, że MS musi zacząć dostarczać duże/dopracowane (najlepiej jedno i drugie) gry aby utrzymać pęd i dalej zachęcać ludzi do konsol i XGP i to teraz.


Lmao, spoiler alert - ciężko z moich postów wywnioskować, że Sony wszystko robi dobrze, ale jestem też realistą, jeśli chodzi o branżę gierek (i wiem z pierwszej ręki jak kur.wsko trudna jest to branża), więc nie robię dram jak co po niektórzy fanboye na forum. Zresztą dotyczy to wszystkich firm, nie robię dram w żadnych działach, bo - tadam - uważam, że wszystkie trzy firmy obecnie mają konkretny, jasno obrany kierunek, wszystkie trzy trzymają się lepiej niż kiedykolwiek i w przeciwieństwie do poprzedniej generacji, warto mieć wszystkie (no i robienie dram jest głupie samo z siebie)

Fakt jest taki, że MS robi dużo, żeby zachęcać - ale, powtarzając to do znudzenia - robienie gierek to tytaniczna praca, czy to indie gierka robiona za 100 tys usd, czy projekt o budżecie 150+ mln usd - gry nie powstają same z siebie. Ostatnie lata to gigantyczna restrukturyzacja tego jak działa XGS, przeprowadzanie M&A, to kolejna długofalowa rzecz. Gierki będą - różnej jakości, jak u każdego wydawcy, ale potrzeba na to czasu. Jeśli kogoś irytuje czekanie, to niech kupi konsolę za kilka lat, MS nie obchodzi kiedy dołączysz. I szczerze, przeciętnego użytkownika to też powinno gówno obchodzić. Jeśli uważa, że sprzęt jest warty zakupu teraz, to kupuje teraz, jeśli nie, nie. Chyba, że ktoś kupuje go tylko z powodu forumowego zeitgeistu albo fomo - ale wtedy radzę poważnie zastanowić się nad wydatkami, i życiem, ogólnie.

Prawda jest też taka, że część z was gra przede wszystkim w Console Wars, z zaangażowaniem zdecydowanie większym niż w przypadku grania w gry. Dlatego potrzebujecie gier na teraz.

 

 

Godzinę temu, ASX napisał:

Przypominam że kiedy PS4 zapowiadało "gry widmo" na lata przed premierą jak Death Stranding, The last of Us 2, czy Ghost of Tsushima to Hendrix pisał że to dobrze bo pozwala zaplanować przyszłe zakupy i daje graczom pewność że korpo inwestuje w gry. I ja się z tym mogę zgodzić.


Oprócz ludzi na takich forach jak to (i części dziennikarzy), to większość osób ma generalnie gdzieś to kiedy zagrają w pożądaną przez siebie grę, obchodzi ich, że w nią zagrają, Marketing to w ogóle cała, inna para kaloszy (i zwykle kampania jest przygotowywana pod każdy tytuł oddzielnie, oczywiście - a część marketingu nie jest przeznaczona nawet dla nas, tylko np. pod rekrutację).

Niezależnie od cyklu jaki obiera marketing, ilość gier zrobiona i ukończona przez devów będzie TAKA SAMA, to, że oficjalnie o grze ktoś usłyszy na 4 miesiące przed premierą zamiast na 3 lata, nie zmieni tego, że gra powstaje i będzie ukończona wtedy - co powinno być jasne dla każdego, ale z jakichś abstrakcyjnych powodów nie jest - kiedy prace nad nią skończą się.

  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, lpcl napisał:

biorąc pod uwagę, że największe IP zaliczyło spektakularną wtopę na premierę.

 

Jeśli największe IP w portfolio MSu zalicza taką wizerunkową wtopę to nie dziwię się, że gracze nie mają zaufania do poczynań MS-u, bo to była ku,rwa amatorka po prostu. Takie postępowanie trzeba yebać, ruchać i nie dawać na nim zarabiać. W ogóle JAK? Kurwa J A K coś takiego mogło się stać?

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Hendrix napisał:


Lmao, spoiler alert - ciężko z moich postów wywnioskować, że Sony wszystko robi dobrze, ale jestem też realistą, jeśli chodzi o branżę gierek (i wiem z pierwszej ręki jak kur.wsko trudna jest to branża), więc nie robię dram jak co po niektórzy fanboye na forum. Zresztą dotyczy to wszystkich firm, nie robię dram w żadnych działach, bo - tadam - uważam, że wszystkie trzy firmy obecnie mają konkretny, jasno obrany kierunek, wszystkie trzy trzymają się lepiej niż kiedykolwiek i w przeciwieństwie do poprzedniej generacji, warto mieć wszystkie (no i robienie dram jest głupie samo z siebie)

Fakt jest taki, że MS robi dużo, żeby zachęcać - ale, powtarzając to do znudzenia - robienie gierek to tytaniczna praca, czy to indie gierka robiona za 100 tys usd, czy projekt o budżecie 150+ mln usd - gry nie powstają same z siebie. Ostatnie lata to gigantyczna restrukturyzacja tego jak działa XGS, przeprowadzanie M&A, to kolejna długofalowa rzecz. Gierki będą - różnej jakości, jak u każdego wydawcy, ale potrzeba na to czasu. Jeśli kogoś irytuje czekanie, to niech kupi konsolę za kilka lat, MS nie obchodzi kiedy dołączysz. I szczerze, przeciętnego użytkownika to też powinno gówno obchodzić. Jeśli uważa, że sprzęt jest warty zakupu teraz, to kupuje teraz, jeśli nie, nie. Chyba, że ktoś kupuje go tylko z powodu forumowego zeitgeistu albo fomo - ale wtedy radzę poważnie zastanowić się nad wydatkami, i życiem, ogólnie.

Prawda jest też taka, że część z was gra przede wszystkim w Console Wars, z zaangażowaniem zdecydowanie większym niż w przypadku grania w gry. Dlatego potrzebujecie gier na teraz.

 

 


Oprócz ludzi na takich forach jak to (i części dziennikarzy), to większość osób ma generalnie gdzieś to kiedy zagrają w pożądaną przez siebie grę, obchodzi ich, że w nią zagrają, Marketing to w ogóle cała, inna para kaloszy (i zwykle kampania jest przygotowywana pod każdy tytuł oddzielnie, oczywiście - a część marketingu nie jest przeznaczona nawet dla nas, tylko np. pod rekrutację).

Niezależnie od cyklu jaki obiera marketing, ilość gier zrobiona i ukończona przez devów będzie TAKA SAMA, to, że oficjalnie o grze ktoś usłyszy na 4 miesiące przed premierą zamiast na 3 lata, nie zmieni tego, że gra powstaje i będzie ukończona wtedy - co powinno być jasne dla każdego, ale z jakichś abstrakcyjnych powodów nie jest - kiedy prace nad nią skończą się.

Jedno pytanie tj. co to jest forumowy zeitgeist? 

2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Jeśli największe IP w portfolio MSu zalicza taką wizerunkową wtopę to nie dziwię się, że gracze nie mają zaufania do poczynań MS-u, bo to była ku,rwa amatorka po prostu. Takie postępowanie trzeba yebać, ruchać i nie dawać na nim zarabiać. W ogóle JAK? Kurwa J A K coś takiego mogło się stać?

Chciałbym zobaczyć minę Spencera po tym pokazie? A taki był zadowolony z postępów prac. xd

Ale teraz nie ma co wylewać łez, stało się. Serio to na razie u konkurencji kusi tylko Returnal ale nie za 330 zeta piękny kawalerze. Jeszcze mnie nie pojebauo. xd

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...