Opublikowano 6 maja6 maj Wróciłem do gry. Przed RE9 przydałoby sie wbić . Aktualnie mecze merce. Juz załatwione. Nie bylo łatwo. Wymęczyłem sie ze ho ho. Teraz czas na DLC
Opublikowano 11 czerwca11 cze Dodana później kamera tpp jest dobrze zrobiona? Nie bardzo lubię fpp, więc kusi wersja gold i zmiana kamery, no ale gra pewnie była robiona z myślą o widoku fpp.
Opublikowano 11 czerwca11 cze Nie gra się tak naturalnie jak w RE4R, ale jest poprawna i działa jak należy. Od kiedy ją wprowadzili ani razu nie wróciłem do FPP.
Opublikowano 11 czerwca11 cze 8 godzin temu, agst napisał(a):Dodana później kamera tpp jest dobrze zrobiona? Nie bardzo lubię fpp, więc kusi wersja gold i zmiana kamery, no ale gra pewnie była robiona z myślą o widoku fpp.Ja polecam widok z pierwszej osoby. Ten z trzeciej jest OK, ale widać, że cała gra została stworzona pod widok z pierwszej osoby.
Opublikowano 11 czerwca11 cze Dla mnie to wyglądało jak średniej jakości mod i to wrzucony tylko po to żeby oprócz tego słabego dlc było coś jeszcze w edycji golden. Na pierwsze przejście zdecydowanie odradzam
Opublikowano sobota o 12:154 dni Dopiero niedawno dowiedziałem się że wersja gold ma widok TPP co dla mnie jest zbawieniem. FPP nie ruszam horrorów bo się za bardzo boje Zamówiłem i chętnie ogram bo właśnie perspektywa mnie powstrzymywała od zakupu. Edytowane sobota o 12:164 dni przez michu86-
Opublikowano sobota o 12:324 dni 15 minutes ago, michu86- said:Dopiero niedawno dowiedziałem się że wersja gold ma widok TPP co dla mnie jest zbawieniem. FPP nie ruszam horrorów bo się za bardzo boje Zamówiłem i chętnie ogram bo właśnie perspektywa mnie powstrzymywała od zakupu.Village to z horrorem nie ma wiele wspólnego. Za to z bardzo atmosferyczną grą przygodową ze strzelaniem bardzo dużo :)
Opublikowano sobota o 13:514 dni Przygotuj się na przeciwników stojących dziarsko za ścianą czekających na odpalenie protokołu "atak". I na betonowe wszystko, meble, talerze na ścianie, firanki.
Opublikowano sobota o 16:054 dni 2 godziny temu, Rtooj napisał(a):Przygotuj się na przeciwników stojących dziarsko za ścianą czekających na odpalenie protokołu "atak". I na betonowe wszystko, meble, talerze na ścianie, firanki.Spoko zaliczyłem Dark Soulsy, Demons Soulsy, Bloodborna, Niohy i inne soulslike'i to już w każdej innej grze mam taki nawyk żeby patrzeć po kątach:) Betonu się nie boje, lubię jRPGi a tam co druga gra wygląda kwadratowo.
Opublikowano niedziela o 14:453 dni W dniu 14.06.2025 o 15:51, Rtooj napisał(a):Przygotuj się na przeciwników stojących dziarsko za ścianą czekających na odpalenie protokołu "atak". I na betonowe wszystko, meble, talerze na ścianie, firanki.Gierka jest dosyć sterylna, ale z tą betonozą to bym nie przesadzał. Podczas walk z niektórymi bossami ściany w lokacjach sypią się jak domki z kart i nie tylko wygląda to genialnie, ale też ma realny wpływ na rozgrywkę. Co do przeciwników czekających na protokół, to akurat tak jest w 90% gier, zwłaszcza horrorów, więc nie rozumiem problemu.
Opublikowano niedziela o 14:523 dni Wiadomo, najlepiej żeby w serii, która istnieje od 30 lat i której ukazało się tyle samo odsłon były tylko zombie i tyranty. Ja też należę do teamu Umbrella z tymi ich cudacznymi wytworami, ale nie chciałbym, żeby Residenty miały do zaoferowania tylko to, gdyby tak było to każdy z nas już dawno by się porzygał. Nawiedzone wsioki i sterujące nimi pasożyty z RE4, lovecraftowskie abominacje z Revelations czy nawet te wilkołaki to miła odmiana raz na jakiś czas.
Opublikowano niedziela o 15:053 dni Zwłaszcza, że gra jest zwyczajnie świetna i nie ma żadnych wątpliwości, że to Resident
Opublikowano niedziela o 15:143 dni Po 4 latach nie pamiętałem dokładnie, chodziło o żałosne respawny w fabryce. A właściwie wracanie do poprzedniej pozycji po wyjściu na sekundę z pomieszczenia.Bardzo ładnie opisałem problemy gry 4 lata temu, same merytoryczne rzeczy, chyba ani razu nie wspomniałem o wilkołakach, a na pewno nie jest to główny problem tej kiepskiej gry. Edytowane niedziela o 15:203 dni przez Rtooj
Opublikowano poniedziałek o 14:142 dni Problem Village leżał w usilnej próbie naśladowania RE4 - w wielu fragmentach dostajemy retusz klasyki - osaczenie w wiosce, starcia na otwartej wodzie, kopalnie, zamek, lochy i fabryka wyjęta z serii Wolfenstein.
Opublikowano poniedziałek o 14:372 dni To, że Village mocno wzoruje się na RE4, to nie ulega wątpliwości, ale robi to na tyle dobrze i w swoim własnym stylu, że nie mam z tym żadnego problemu, bo dalej czuć zarówno kunszt Capcomu, jak i przede wszystkim świeżość. Tutaj wioska jest tak z 10x bardziej klimatyczna: początek jak Ethan chodzi po ośnieżonych uliczkach, z tymi uciętymi łbami zwierzaków zwisającymi na linkach niczym jakieś chore dekoracje, z atakującą nas znienacka świnią, a później zamek który jest totalnie inny (tutaj naprawdę czuć ten wampirzy klimat, jak z filmów z Draculą), walka na wodzie też zupełnie inne podejście niż starcie na łódce z del Lago, przez całą grę jest o połowę mniej walk niż w RE4, przeciwnicy odbiegają zarówno od kreatur Umbrelli, jak i stworów klepanych przez Leona, Duke to też nie jest jakaś tania kopia Merchanta tylko kolo z własnym charakterkiem, ikonicznymi tekstami i nawet jakąś rolą w fabule. Nigdy w życiu bym nie powiedział, że to po prostu gorsza kopia Czwórki. Ja tak naprawdę polubiłem się z tą odsłoną dopiero jak dodali TPP i teraz często do niej wracam. Edytowane poniedziałek o 14:442 dni przez Josh
Opublikowano poniedziałek o 14:412 dni A ja polubiłem się od razu i uznaję Village za świetny tytuł :)
Opublikowano poniedziałek o 14:552 dni Village świetna gierka ale też jestem z teamu że zbyt bardzo próbowała być Re4 naszych czasów No i dalej to najładniejszy resident bo uważam że remake 4 jest brzydszy
Opublikowano poniedziałek o 16:292 dni Hola, hola, uwielbiam Village za surowy klimat, a że jestem świeżo po seansie "Nosferatu" Eggersa załapałem zajawkę i wracam do tej przygody. Gunplay, eksplorka, wszystko jest megi, choć bazowym surowcem jest czwórkowy wajb i sami autorzy bili się tutaj w pierś.You’ll notice we took a lot of inspiration from Resident Evil 4. The team has put a ton of effort into creating a truly authentic feel, - rzekł Peter Fabiano z Capcomu.
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. 8 luks, ale po zamku niestety dość ostro spada jakość, szkoda że te bagna tak pocięte i to fabryka dostała więcej czasu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.