Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Rash napisał:

No ja mam to samo i dlatego zazdroszczę weteranom co potrafią ścierać gały na 30 klatkach w przypadku gdzie jest możliwość 60.Ale co kto lubi. 

Myślałem, że ze mną coś nie tak :) Gra i tak prezentuje się rewelacyjnie, a beton 60 klatek musi być.

 

PS. Jak coś to mam swoją kopię do odbioru w MM we Wrocławiu (już można odebrać), nie wiem jak z dostępnością więc mogę komuś oddać.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Pierwszy raz od początku tej generacji mam dylemat jak grać. 4k30 wygląda fenomenalnie ale te 30 klatek po całym roku grania w 60 jednak lekko kłuje. Natomiast jak się chwilę pogra w 60 klatkach to zaraz zapomina się o tych mniejszych detalach czy ostrości bo fajnie działa. Tylko że cały czas z tyłu głowy mam wtedy że nie oglądam tego w tej jakości jaka być powinna. Kurła :nosacz:

Odnośnik do komentarza

Byłem sobie odebrać Regallę w Media Expert... Mają nadal zablokowaną sprzedaż tej gry. 

 

"Niech Pan przyjdzie po południu".

 

Całe szczęście kurier przywiózł mi Edycję Specjalną i właśnie się instaluje. W jaki sposób można odbierać te dodatki w grze (zbroję itd ), bo w pudełku jest tylko kod do ścieżki dźwiękowej ?

Odnośnik do komentarza

Ale macie problem. Ja też gram całe to w 60fps i nawet tego samego wieczoru przed grałem w cp 60fps i zero problemu wskoczyć było na 30fps. 15 minut i oczy przyzwyczajone. Dobre studio to i 30 fps płynne. I o dziwo to gry od Sony.  

Kiedyś się grało online w 250 fps I jednocześnie w gta 4 w 20fps I było Oki. Wiem, że teraz to teraz, ale 30fps jest grywalne i dopuszczone do sprzedaży. Trzeba oczybpodleczyc czasem wysoka rozdzielczością. W szczególności po takich prankach jak dl 2 I fhd.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Oczywiście, że jest. Brak dropów i pacing to podstawa. 30 klatek w BB ewidentnie szarpie, a gry jak HZD czy Forza Horizon na starszych sprzętach podają płynne 30 klatek.

 

a myślenie w "30 nie da się grać, tylko 60" po latach grania w ten sposób to odklejka na poziomie "mordo, 60? szparpie jak druty, min. 120 klatek do płynności" itd. itd.

 

Z resztą Horizon nie jest na tyle techniczną grą żeby liczyć klatki uniku czy coś w ten deseń, to zwykły akcyjniak.

  • Plusik 7
Odnośnik do komentarza

No 60 też tak średnio, przy szybszym ruchu widać klatki animacji. Dla mine 120 fpsów powinno być standardem.

 

Tak serio to dla oka wszystko powyżej 24fpsów jest płynnym obrazem, więc teoretycznie tu mamy dolną granicę. 

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

No 60 też tak średnio, przy szybszym ruchu widać klatki animacji. Dla mine 120 fpsów powinno być standardem.

 

Tak serio to dla oka wszystko powyżej 24fpsów jest płynnym obrazem, więc teoretycznie tu mamy dolną granicę. 

Mimo ironii masz rację, 60 fps też nie jest idealnie płynne, dopiero koło 100 klatek daje takie wrażenie (co nie oznacza oczywiście, że 60 fps nie wystarcza w zupełności do komfortowej gry). Tego z 24 fps i że ludzkie oko nie widzi więcej nawet nie komentuje, bo widzę wkraczamy do świata fantastyki naukowej.

Odnośnik do komentarza

@tjery jeszcze raz, bo mieszasz - przynajmniej 24 obrazy w ciągu jednej sekundy sprawiają dla oka wrażenie płynnego obrazu. Poniżej tej wartości widziałbyś szarpanie, a w przypadku np. zepsutej jarzeniówki - wyraźny przeplot między lekkim świeceniem i pełną mocą. Capisci? 

Odnośnik do komentarza

30 fps tutaj daje nawet radę, nie ma przede wszystkim takiego turbo laga jak w control czy cyberpunk. Statycznie jest pięknie, jak ruszamy kamerą rozmycie swoje robi i wolałbym w 60 grać. No ale znowu, różnice są zbyt duże w tym tytule i widać je od razu na niekorzyść trybu 60fps.

Ehh daliby ciut mniejsze detale i 40 klatek jak w raczecie i byłbym szczęśliwy. Straszna szkoda, że nikt z tego nie korzysta.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Szymek napisał:

Zawołajcie jak ktoś opiszę jakieś wrażenia z gry.

 

Ja jestem po takim jakby wprowadzeniu, dużo gadania mało walki jeszcze się nie otworzył open world. Jak się walczy to super ale mi się to w jedynce tak samo najbardziej podobało. 

 

A co mnie denerwuje to konieczność pilnowania się z craftingiem strzał, w którejś recenzji co oglądałem też był tak zarzut że powinni to wyje bac albo dać większy limit. Nie jest to uciążliwe i pewnie zaraz będę to robił automatycznie no ale w trakcie walki trochę głupie że muszę nagle otwierać kółko i robić strzały. 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, tjery napisał:

dla moich oczu to "wrażenie" w 30 klatkach niestety jest dosyć słabe

 

dla mnie w 30 to wyglada jakby rwało i jest chujowo ale niech se każdy gra jak chce 

 

z ciekawości włączyłbym inną gierkę w 30 może BB czy takie samo będę miał obecnie wrażenie 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, balon napisał:

Dobra to teraz niech ktoś na pisze z tych co grają, czy faktycznie taka różnica w obrazie w 60ks względem 30ks? Bo z tego co widzę narazie najbardziej przeszkadza to osobą nie mającym tej gierki:yao:

Różnica jak w Kenie, Spiderze czy większy downgrade?

W Kenie właśnie sobie sprawdzilem jak to wygląda i niestety ale w Horizonie...jednak jest większa różnica albo po prostu bardziej rzuca się to w oczy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...