Opublikowano 16 grudnia 20204 l 4 godziny temu, Magik napisał: Prawda to że FM będzie śmigać na silniku MFS2020? Prawda jest blisko, ale trochę inaczej. FS śmiga na silniku Forzy. Niewiarygodne, ale jednak prawdziwe. Jest to zapewne wersja z poprzedniej generacji, bo gra powstawała latami i w momencie rozpoczęcia prac nikt nie myślał na poważnie o RT.
Opublikowano 17 grudnia 20204 l No to niezłe cuda może wyrenderować ten silniczek. Jeśli ostatni zwiastun MSF faktycznie hulał na XsX to dobrze to wróży FM i FH5.
Opublikowano 17 grudnia 20204 l Jaki jest sens jarania się tym co jest w FS w kwestii FM? Przecież tu będą tory. Co innego w Horizon. Tyle, że tego też nie rozumiem, bo przecież połacie terenu w FS wyglądają jak kupa. Nawet w ultra 4k, wiem bo grałem. Także w sumie nie rozumiem tej radości. Jedynie oświetlenie, chmury i pogoda nadają się do przeniesienia do obu forz i to zrobi robotę.
Opublikowano 7 kwietnia 20214 l Ruszają testy FM8 dla wybrańców, do tej pory odbywały się zamknięte w studio. Turn10 chcą robić grę słuchając głosów społeczności. Ma być kilka tur testów. Nie mam pojęcia jaki będzie klucz doboru graczy, ale się zapisałem [emoji23]Link do rejestracji: https://www.surveygizmo.com/s3/5751834/T10-Feedback-Program
Opublikowano 7 kwietnia 20214 l Też się zapisałem, Bardzo fajnie że tak dużo gier Microsoftu przechodzi na ten otwarty developing, dzięki któremu można przetestować grę na wiele miesięcy przed premierą. Zdalo to egzamin przy okazji Sea of Thieves, Master Chief Collection, Microsoft Flight Simulator i Grounded, a niedługo ma ruszyć jeszcze Halo Infinite
Opublikowano 17 kwietnia 20214 l Pierwsi szczęśliwcy dostali maile z zaproszeniami, testy mają ruszyć już w maju
Opublikowano 22 kwietnia 20214 l Też się zapisałem. Szanse są pewnie bliskie zeru.,. W sumie żałuję, że nie wpisałem jakiejś płci z dupy niebinarny alpha male czy coś, wtedy pewnie by się wystraszyli osądzenia o dyskryminacje i daliby dostęp
Opublikowano 28 maja 20213 l Kilka nowych informacji z wczorajszego livestreama: Cytat Chris Esaki was on the May 27, 2021 Forza Monthly livestream to provide an update on Forza Motorsport development. Replay link on the official YouTube/Turn10Studios channel: https://youtu.be/oxJaXe18WaY?t=1739 On the results of the May 8th closed playtest with community members, Esaki said "I think it really went better than expected" and "judging by all that feedback I'm pretty sure everyone was super hyped and energized by it." Community members were testing a small portion of the game focused on multiplayer racing. He specified certain improvements in the core gameplay and physics: Overall physics: "The changes we've made from Forza Motorsport 7 to now are more than the changes from Forza Motorsport 4 through 7, basically a huge generational leap coming to the game." On tires: From the first Forza Motorsport to Forza Motorsport 7, all tires had 1 contact point with the track at 60Hz. In Forza Motorsport each tire has 8 contact points running at 360Hz for every tire collision. This results in better feel and communication about tire interaction with the track. On road surface: Kerbs in the past have been viewed as coarse or unsettling. "That's been dramatically changed. They can be approached with confidence," and feel smooth, natural, and with a "night and day" difference in feel from before. On the game name: "There's some confusion out there about what the name of the game is. I just wanted to reaffirm the name of the game is Forza Motorsport. There's no sequential 8 after the title. It really is an all-new Forza Motorsport experience." Tire compounds and pit strategy: Forza had tire wear for a long time, but Forza Motorsport has added multiple compounds. The playtest had soft, medium, and hard compounds, "and we're looking on how to expand that over time depending on different events." Each compound has its own grip and wear characteristics, and "you'll be able to change the tire compounds in the pits along with fuel amounts." Environmental factors: A bunch of factors including track temperature, time of day and weather, along with tire physics, lead to a much deeper driving experience. Future playtesting: Continued testing focuses on parts of the game to get specific feedback. "We were blown away by the response and amount of community members who signed up" at www.aka.ms/ForzaFeedback. "Apologies if you didn't get into this first test. There's going to be many many experiences where you'll be able to be part of this experience. Just so you know we're gearing up for the next playtest this summer." Esaki will be back then to provide another update in a future Forza Monthly livestream. https://forums.forzamotorsport.net/turn10_postst149520p3_News-about-Forza-Motorsport.aspx?=
Opublikowano 28 maja 20213 l podoba mi się większy nacisk na Motorsport (w końcu tytuł gry zobowiązuje?), mieszanki gumy, paliwo, pitstopy i cała ta strategiczna warstwa z tym związanych, szykuje się bardzo duży przeskok, co też było serii bardzo potrzebne bo te coroczne iteracje doprowadziły do zmęczenia
Opublikowano 28 maja 20213 l Mam wrażenie, że ta nowa Forza MOTORSPORT będzie dla Forzy czymś w stylu GT Spot dla Gran Turismo... z tą różnicą, że w przeciwieństwie do Polyphony, T10 raczej nie pokpi aż tak kwestii zawartości i typych dla serii funkcjonalności. Odnośnie silnika to nie ma co się obawiać. Niektóre potrafią być na tyle elastyczne, że chodzą na nich zupełnie różne gatunki gier.. o zupełnie różnym poziomie graficznym. Jeszcze za dawnych czasów np na takim RenderWare chodziły zarówno GTA3 - GTA:SA, Black, Burnout 1-3 czy Tony Hawk 3-4, Underground.. i wiele innych gier), podobnie np. Unreal Engine. A to, że taki MFS nie oferuje obecnie RT nie znaczy, że sam silnik tego nie obsługuje. Ot.. MFS już bez RT ma wysokie wymagania... a RT podbiłby je pewnie powyżej możliwości obecnych na rynku GPU (zakładając komfortowe rozdzielczości i fps), i na bank będzie to wcześniej czy później dodane. ps. Te testy bedą odbywać się na X Series, PC, czy na obydwu?
Opublikowano 28 maja 20213 l 50 minut temu, Emet napisał: Odnośnie silnika to nie ma co się obawiać. Niektóre potrafią być na tyle elastyczne, że chodzą na nich zupełnie różne gatunki gier.. o zupełnie różnym poziomie graficznym. Jeszcze za dawnych czasów np na takim RenderWare chodziły zarówno GTA3 - GTA:SA, Black, Burnout 1-3 czy Tony Hawk 3-4, Underground.. i wiele innych gier), podobnie np. Unreal Engine. A to, że taki MFS nie oferuje obecnie RT nie znaczy, że sam silnik tego nie obsługuje. Ot.. MFS już bez RT ma wysokie wymagania... a RT podbiłby je pewnie powyżej możliwości obecnych na rynku GPU (zakładając komfortowe rozdzielczości i fps), i na bank będzie to wcześniej czy później dodane. z tego co wiem nowa Forza ma chodzić na nowym siilniku z obsługą RT (co też widać na trailerze), Flight Simulator działa z kolei na starej iteracji Forza Tech, też myśle że pójdą w stronę GT Sport testy są obydwu platformach
Opublikowano 1 czerwca 20213 l Bardzo mi się podoba nastawienie pod katem symulacji, a znając tych magików to gameplay zrobia tak ze będzie się nia cieszył symulacyjny nerd jak i 10 latek.
Opublikowano 1 czerwca 20213 l Niech już pogrzebią tego jaguara i wydadzą to na nowej generacji. Nawet w 2023.
Opublikowano 1 czerwca 20213 l 5 godzin temu, lpcl napisał: Niech już pogrzebią tego jaguara i wydadzą to na nowej generacji. Nawet w 2023. FM ma być tylko na nextgeny, nowy forzatech i kilka rzeczy z MSFS będzie wykorzystane. Plotkowany FH5 pewnie crossgen.
Opublikowano 1 czerwca 20213 l Teraz, Daddy napisał: FM ma być tylko na nextgeny, nowy forzatech i kilka rzeczy z MSFS będzie wykorzystane. Plotkowany FH5 pewnie crossgen. Nie zauważyłem, że ta druga platforma to pc i myślałem, że chodzi o bąka.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.