Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Magik napisał:

Prawda to że FM będzie śmigać na silniku MFS2020?

 

 

Prawda jest blisko, ale trochę inaczej. FS śmiga na silniku Forzy. Niewiarygodne, ale jednak prawdziwe. Jest to zapewne wersja z poprzedniej generacji, bo gra powstawała latami i w momencie rozpoczęcia prac nikt nie myślał na poważnie o RT. 

Odnośnik do komentarza

Jaki jest sens jarania się tym co jest w FS w kwestii FM? Przecież tu będą tory. Co innego w Horizon. Tyle, że tego też nie rozumiem, bo przecież połacie terenu w FS wyglądają jak kupa. Nawet w ultra 4k, wiem bo grałem. Także w sumie nie rozumiem tej radości. Jedynie oświetlenie, chmury i pogoda nadają się do przeniesienia do obu forz i to zrobi robotę.

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...

Ruszają testy FM8 dla wybrańców, do tej pory odbywały się zamknięte w studio. Turn10 chcą robić grę słuchając głosów społeczności. Ma być kilka tur testów. Nie mam pojęcia jaki będzie klucz doboru graczy, ale się zapisałem

Link do rejestracji: https://www.surveygizmo.com/s3/5751834/T10-Feedback-Program

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Też się zapisałem, 

 

Bardzo fajnie że tak dużo gier Microsoftu przechodzi na ten otwarty developing, dzięki któremu można przetestować grę na wiele miesięcy przed premierą.

 

Zdalo to egzamin przy okazji Sea of Thieves, Master Chief Collection, Microsoft Flight Simulator i Grounded, a niedługo ma ruszyć jeszcze Halo Infinite

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Kilka nowych informacji z wczorajszego livestreama:

 

Cytat

Chris Esaki was on the May 27, 2021 Forza Monthly livestream to provide an update on Forza Motorsport development. Replay link on the official YouTube/Turn10Studios channel: https://youtu.be/oxJaXe18WaY?t=1739

On the results of the May 8th closed playtest with community members, Esaki said "I think it really went better than expected" and "judging by all that feedback I'm pretty sure everyone was super hyped and energized by it." Community members were testing a small portion of the game focused on multiplayer racing. He specified certain improvements in the core gameplay and physics:
 

  • Overall physics: "The changes we've made from Forza Motorsport 7 to now are more than the changes from Forza Motorsport 4 through 7, basically a huge generational leap coming to the game."
  • On tires: From the first Forza Motorsport to Forza Motorsport 7, all tires had 1 contact point with the track at 60Hz. In Forza Motorsport each tire has 8 contact points running at 360Hz for every tire collision. This results in better feel and communication about tire interaction with the track.
  • On road surface: Kerbs in the past have been viewed as coarse or unsettling. "That's been dramatically changed. They can be approached with confidence," and feel smooth, natural, and with a "night and day" difference in feel from before.
  • On the game name: "There's some confusion out there about what the name of the game is. I just wanted to reaffirm the name of the game is Forza Motorsport. There's no sequential 8 after the title. It really is an all-new Forza Motorsport experience."
  • Tire compounds and pit strategy: Forza had tire wear for a long time, but Forza Motorsport has added multiple compounds. The playtest had soft, medium, and hard compounds, "and we're looking on how to expand that over time depending on different events." Each compound has its own grip and wear characteristics, and "you'll be able to change the tire compounds in the pits along with fuel amounts."
  • Environmental factors: A bunch of factors including track temperature, time of day and weather, along with tire physics, lead to a much deeper driving experience.
  • Future playtesting: Continued testing focuses on parts of the game to get specific feedback. "We were blown away by the response and amount of community members who signed up" at www.aka.ms/ForzaFeedback. "Apologies if you didn't get into this first test. There's going to be many many experiences where you'll be able to be part of this experience. Just so you know we're gearing up for the next playtest this summer." Esaki will be back then to provide another update in a future Forza Monthly livestream.

https://forums.forzamotorsport.net/turn10_postst149520p3_News-about-Forza-Motorsport.aspx?=

Odnośnik do komentarza

podoba mi się większy nacisk na Motorsport (w końcu tytuł gry zobowiązuje?), mieszanki gumy, paliwo, pitstopy i cała ta strategiczna warstwa z tym związanych,

 

szykuje się bardzo duży przeskok, co też było serii bardzo potrzebne bo te coroczne iteracje doprowadziły do zmęczenia

Odnośnik do komentarza

Mam wrażenie, że ta nowa Forza MOTORSPORT będzie dla Forzy czymś w stylu GT Spot dla Gran Turismo... z tą różnicą, że w przeciwieństwie do Polyphony, T10 raczej nie pokpi aż tak kwestii zawartości i typych dla serii funkcjonalności.

 

Odnośnie silnika to nie ma co się obawiać. Niektóre potrafią być na tyle elastyczne, że chodzą na nich zupełnie różne gatunki gier.. o zupełnie różnym poziomie graficznym. Jeszcze za dawnych czasów np na takim RenderWare chodziły zarówno GTA3 - GTA:SA, Black, Burnout 1-3 czy Tony Hawk 3-4, Underground.. i wiele innych gier), podobnie np. Unreal Engine. A to, że taki MFS nie oferuje obecnie RT nie znaczy, że sam silnik tego nie obsługuje. Ot.. MFS już bez RT ma wysokie wymagania... a RT podbiłby je pewnie powyżej możliwości obecnych na rynku GPU (zakładając komfortowe rozdzielczości i fps), i na bank będzie to wcześniej czy później dodane.

 

ps. Te testy bedą odbywać się na X Series, PC, czy na obydwu?

Odnośnik do komentarza
50 minut temu, Emet napisał:

Odnośnie silnika to nie ma co się obawiać. Niektóre potrafią być na tyle elastyczne, że chodzą na nich zupełnie różne gatunki gier.. o zupełnie różnym poziomie graficznym. Jeszcze za dawnych czasów np na takim RenderWare chodziły zarówno GTA3 - GTA:SA, Black, Burnout 1-3 czy Tony Hawk 3-4, Underground.. i wiele innych gier), podobnie np. Unreal Engine. A to, że taki MFS nie oferuje obecnie RT nie znaczy, że sam silnik tego nie obsługuje. Ot.. MFS już bez RT ma wysokie wymagania... a RT podbiłby je pewnie powyżej możliwości obecnych na rynku GPU (zakładając komfortowe rozdzielczości i fps), i na bank będzie to wcześniej czy później dodane.

z tego co wiem nowa Forza ma chodzić  na nowym siilniku z obsługą RT (co też widać na trailerze), Flight Simulator działa z kolei na starej iteracji Forza Tech,

 

też myśle że pójdą w stronę GT Sport

 

testy są obydwu platformach

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, Daddy napisał:

FM ma być tylko na nextgeny, nowy forzatech i kilka rzeczy z MSFS będzie wykorzystane.

 

Plotkowany FH5 pewnie  crossgen.

Nie zauważyłem, że ta druga platforma to pc i myślałem, że chodzi o bąka. 

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...