Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Opublikowano
2 minutes ago, MaZZeo said:

Tych torów w miastach o których mówisz w ogóle nie będzie i nie wrócą. W updateach dodane zostaną te oczywiste braki jak Monza, Sebring i Bathurst

 

z reszta te tory fikcyjne typu Rio albo Alpy były czerstwe. Wolałbym powrót Fujimi Kaido.


niekoniecznie. Jeśli gra będzie apdejtowana w stylu Horizona to myśle ze będą dodawane singlowe eventy na nowych torach. Podobnie jest w GT7

 

Pewnie będą singlowe eventy, ale wątpie, że wielu graczy odpali główną karierę od zera z dodatkowymi torami. 

 

A co robili devowie nie wiem, pewnie tak jak piszecie w trakcie pandemii oglądali netflixa albo grali w Warzone. Na pewno nie robili nowych samochodów, bo to robiło Playground do Horizona.

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 179,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No cóż, po ponad tygodniu od premiery muszę powiedzieć że gra mnie rozczarowała, ale w zasadzie wiedziałem że tak będzie zanim ona wyjdzie, bo miałem bardzo wysokie oczekiwania. Jednocześnie nie powie

  • Nie żeby kopać leżącego... ale szczerze to bym polemizował z tymi torami. Przewaga FM jest tu taka, że ma bogatszą geometrię terenu na niektórych trasach i 99% drzewek przy trasie jest w 3D.

  • GT7 ma chyba jedną z najnudniejszych karier jakie widziałem. Pół roku ponad gram i nadal nie mogę skończyć tych Café Menu. Prawie każdy wyścig polega na tym, że startujesz na końcu, przebijasz się prz

Opublikowano

Bez żadnej wojenki znowu konsolowej tu widać o co chodzi z modelami ewidentnie siedzącymi 2 generacje wstecz (nie to, żeby w GT nie siedziały, ale pewnie wiecie o co chodzi)

 

CDN media

 

Tu jeszcze porównanie FH5 vs prawdziwe, też widać jak niektórym modelom siedzącym 2 generacje wstecz daleko im brakuje do realizmu i prawidłowego odwzorowania detali

upxdof4ahilb1.gif

h5nz2spchilb1.gif

43ppul9jhilb1.gif

Opublikowano

Bo to są modele dosłownie wzięte z  Forzy Motorsport 2 z X360 o ile nie nawet z pierwszej części. Wtedy modele były robione ręcznie a nie skanowane. Każde inne auto modelowane na potrzeby FM5 i nowszych części (chyba w tej grze po raz pierwszy pojawiła się autovista) nie ma takiego problemu i wyglada zajebiscie.

 

Czytam ze od wielu lat na forach community wskazuje które auta odstają, ale Turn 10 oczywiście ma to gdzieś. Przecież nawet tu wystarczyłby jakiś skan 3D z CADa który producent na bank by się podzielił z nimi.

 

Lenistwo 100%, a jakieś jebane debile bez ogaru wrzucają jeszcze coś takiego do trailera promującego grę :jim:

 

Jako ze GT7 to japońska gra to oni te klasyki japońskie dopieszczają maksymalnie i różnica względem FM jest olbrzymia. Dobrze ze akurat tymi japońskimi starociami jestem mało zainteresowany

Opublikowano

Generalnie przygotować model 3d można stosunkowo szybko i prostu, problememem jest optymalizacja, bo topologie trzeba już poprawić ręcznie. 

 

Widać to dobrze po tym jak moderzy robią własne modele do symulatorow na PC, które wyglądają naprawdę zajebiście i niczym nie odstają od topowych modeli z GT i Forzy, ale wystarczy że w trakcie gry pojawi się kilka takich modeli na ekranie i grę wywala do pulpitu

Opublikowano

Jak modelujesz to robisz topologie ręcznie bo skany są bezużyteczne w grach (przerabiałem swego czasu kamienie mające po 5mln trisów na takie do użytku w grach),  tym bardziej samochodów gdzie są 'elementy w elementach' (np. lampy) co już całkowicie się gryzie ze skanami, i zrobienie samochodu z wnętrzem to masa roboty bo jest dużo elementów (fotele, kierownica, deska rozdzielcza itd.). A z resztą ilość trójkącików to jest coraz mniejszy problem. Na tych porównaniach bardziej rzuca mi się w oczy średnia jakość materiałów, karoseria nie ma specyficznego błysku i wszelkie siatki/grille czy jak to nazwać to są czarne plamy. W GT też był ten problem i chyba dopiero w Sport wywalili słabo wykonane samochody ale wiązało się to ze startem z 'tylko' 168 samochodami (a dobili do 338).

Opublikowano
1 hour ago, łom said:

Jak modelujesz to robisz topologie ręcznie bo skany są bezużyteczne w grach (przerabiałem swego czasu kamienie mające po 5mln trisów na takie do użytku w grach),  tym bardziej samochodów gdzie są 'elementy w elementach' (np. lampy) co już całkowicie się gryzie ze skanami, i zrobienie samochodu z wnętrzem to masa roboty bo jest dużo elementów (fotele, kierownica, deska rozdzielcza itd.). A z resztą ilość trójkącików to jest coraz mniejszy problem. Na tych porównaniach bardziej rzuca mi się w oczy średnia jakość materiałów, karoseria nie ma specyficznego błysku i wszelkie siatki/grille czy jak to nazwać to są czarne plamy. W GT też był ten problem i chyba dopiero w Sport wywalili słabo wykonane samochody ale wiązało się to ze startem z 'tylko' 168 samochodami (a dobili do 338).

 

Ja już chyba wolałbym na start 200 faktycznie od nowa przygotowanych samochodów, z lepiej odwzorowanymi wnętrzami itd niż pięknie wyglądające na papierze 500+ w jakości jak to niesławne już Evo. W FH5 mam chyba 670 samochodów w garażu, z czego jestem przekonany, że ponad połową nawet metra nie przejechałem nigdy, niektórymi jeździłem tylko dlatego, że zmuszało mnie do tego jakieś wyzwanie sezonowe.

Opublikowano
Godzinę temu, łom napisał:

Jak modelujesz to robisz topologie ręcznie bo skany są bezużyteczne w grach (przerabiałem swego czasu kamienie mające po 5mln trisów na takie do użytku w grach),  tym bardziej samochodów gdzie są 'elementy w elementach' (np. lampy) co już całkowicie się gryzie ze skanami, i zrobienie samochodu z wnętrzem to masa roboty bo jest dużo elementów (fotele, kierownica, deska rozdzielcza itd.). A z resztą ilość trójkącików to jest coraz mniejszy problem. Na tych porównaniach bardziej rzuca mi się w oczy średnia jakość materiałów, karoseria nie ma specyficznego błysku i wszelkie siatki/grille czy jak to nazwać to są czarne plamy. W GT też był ten problem i chyba dopiero w Sport wywalili słabo wykonane samochody ale wiązało się to ze startem z 'tylko' 168 samochodami (a dobili do 338).

też przerabiłem modele z fotogrametrii, ale nie zgodzę są bezużyteczne, bo stanowią właśnie doskonałą bazę pod ręczne modelowanie z uproszczoną topologią

 

tutaj modele ze skanów jakie zrobiłem

Dezember Palast[

a tu już uproszczone modele:

Dezember Palast

 

Opublikowano

@ASX Ale widzisz tu masz w jednej bryle, a jak byś miał skan samochodu to też by Ci to przerobiło na jeden połączony 'bełt' (bo tak czasem to wygląda) i o ile zewnętrzną skorupę mógł byś wyprowadzić tak wszelkie elementy gdzie musisz najpierw zrobić jakieś wcięcia to robota ręczna, na lampie na górze masz zresztą przykład na tych łukach a w samochodach jest dużo takich elementów. Skan trochę by pomógł na początku ale nadal praktycznie całą topologię robisz ręcznie od zera a nie poprawiasz (co z resztą sam zrobiłeś na screenach).

 

@Bartg Mi to nawet 50+ samochodów starczało w PGR, Driveclubie czy NFS HP. W GT Sport nie licząc wyzwań gdzie pakowali do konkretnego samochodu to może z 50 samochodów użyłem.

Opublikowano

Dokładnie. Aut jest nasrane nie wiadomo po co. W GT te auta Vision to w ogóle mają tyle wspólnego z realizmem, co odbicia od band. 

 

Opublikowano
2 minutes ago, łom said:

@Bartg Mi to nawet 50+ samochodów starczało w PGR, Driveclubie czy NFS HP. W GT Sport nie licząc wyzwań gdzie pakowali do konkretnego samochodu to może z 50 samochodów użyłem.

 

Dlatego nadzieja w karierze, że będzie w stanie wykorzystać chociaż 20-30% listy aut sensownie, podejście Horizonowe w dowolności wyboru aut do wyścigu mnie mocno zmęczyło, bo kończy się to i tak w wielu przypadkach graniem 10cioma samochodami na krzyż.

Opublikowano

Sami się zapędzili w kozi róg stawiając na to, że z każdą częścią muszą się pochwalić większą liczbą aut na start. Teraz jeżeli FM ma być bardziej dla zapaleńców wyścigów, bo casuale biorą FH, to mogliby to sobie darować i robić z 250-300 aut ale poprawionych.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
5 minutes ago, SnoD said:

Sami się zapędzili w kozi róg stawiając na to, że z każdą częścią muszą się pochwalić większą liczbą aut na start. Teraz jeżeli FM ma być bardziej dla zapaleńców wyścigów, bo casuale biorą FH, to mogliby to sobie darować i robić z 250-300 aut ale poprawionych.

 

Tam to mają chyba mocno wyjebane, nie wiem czy przez preordery, game passa czy co. Premiera za miesiąc a mimo wszystko materiałów jak na lekarstwo, w trailerach wrzucają najbardziej paździerzowe modele jakie mają, w ostatnim filmiku z multi pokazali moment zjeżdżania do boksów to :kekw: Wszystkie auta w trybie ghost ustawiły się w jednym miejscu, ujęcie kamery pokazało, że niby auto się podnosi i potem bez absolutnie żadnej animacji robienia czegokolwiek przy samochodzie opuściło się i pojechało dalej.

Stawiam, że jeszcze przed premierą wyjdą jakieś kwiatki czego w grze nie będzie.

Opublikowano

No tam musi się też już kierownictwo zmienić żeby za 5 lat nie było za późno jak z 343i.

Opublikowano
7 godzin temu, MaZZeo napisał:

Jako ze GT7 to japońska gra to oni te klasyki japońskie dopieszczają maksymalnie i różnica względem FM jest olbrzymia. Dobrze ze akurat tymi japońskimi starociami jestem mało zainteresowany

 Właśnie chujnia bo uwielbiałem zaczynać grę w civicu który darł morde na wysokich obrotach bo forza jako jedyna zawsze miałą sound na najwyższym poziomie. Średnio jestem zainteresowany jakimiś śmieciami ze świecidełkami ala hujdaj czy inne wynalazki z europy i usa. Powiedzmy sobie szczerze nawet Yaris GR ani Corrola Gr tak nie brzmią, nawet nie wiem czy bedą w grze :kekw:

Opublikowano
8 godzin temu, MaZZeo napisał:

Bo to są modele dosłownie wzięte z  Forzy Motorsport 2 z X360 o ile nie nawet z pierwszej części. Wtedy modele były robione ręcznie a nie skanowane. Każde inne auto modelowane na potrzeby FM5 i nowszych części (chyba w tej grze po raz pierwszy pojawiła się autovista) nie ma takiego problemu i wyglada zajebiscie.

 

Czytam ze od wielu lat na forach community wskazuje które auta odstają, ale Turn 10 oczywiście ma to gdzieś. Przecież nawet tu wystarczyłby jakiś skan 3D z CADa który producent na bank by się podzielił z nimi.

 

Lenistwo 100%, a jakieś jebane debile bez ogaru wrzucają jeszcze coś takiego do trailera promującego grę 

Najstarsze modele są z FM3, tam gdzie samochody już musiały mieć wymodelowane wnętrze. Żeby było śmieszniej to stare modele wymagają drobnych poprawek przy niskim nakładzie pracy, głównie do poprawy są reflektory, tylne i boczne światła i już jest bardzo dobrze. Co tam w T10 leniwe uje robią nie mam pojęcia.

 

 

5 godzin temu, SnoD napisał:

No tam musi się też już kierownictwo zmienić żeby za 5 lat nie było za późno jak z 343i.

Zmieniło się już dawno po FM7, zamiast Dana Greenwalta jest Chris Esaki czy jak mu tam.

Opublikowano

Menu główne

20230901_213059.thumb.jpg.10cf0e730538aa151fd8bc3a52ab76e0.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, MaZZeo napisał:

Już tam jacyś streamerzy, youtuberzy i simracerzy dostali gre do łap.

 

Wczoraj rozesłano "demo" do redakcji, mają 10 dni na przedpremierowe wrażenia. 11 będzie wysyp w sieci.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
W dniu 27.08.2023 o 23:18, PiPoLiNiO napisał:

Mi bardziej chodziło o tych krzykaczy co to w każdym temacie marudzą, że po co dawać RT skoro nic nie daje, a gdy się okazuje, że może w Forza nie będzie, to jest lament w drugą stronę. 

Biadolenie o RT na konsoli tańszej od chińskiego smartfona? :leo: 

Krzykaczy zapraszam do jakiegoś Xkoma po PC za 12 koła bez monitorka i klawiatury. 

Opublikowano
40 minut temu, ASX napisał:

 

 

 

 

To nie jest przypadkiem 21 tor?

 

EDYTA: A nie, ujawniono wcześniej ale bez filmiku.

Edytowane przez SnoD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.