Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja to byłem wręcz pewien ze Nordschleife nie będzie na premierę, wiec dobrze ze jest chociaż Nurburgring.

 

Nie to żebym ich bronił, bo powinno to być na premierę,  ale każdy tor miał zostać zeskanowany na nowo do tej gry i akurat Nordschleife w Forzach od zawsze odbiegał dokładnym odwzorowaniem względem Gran Turismo i Assetto Corsy. Wiec niech zrobią to dobrze.

Odnośnik do komentarza

Penis z 20 (też śmieszna liczba jak na 6 kat developingu umówmy się) torami jak nie ma tego najbardziej charakterystycznego na świecie. Poszlo potężne oburzenie w socialach i na reddicie i bardzo kurwa dobrze, bo to jest po prostu żałosne. Najpierw mocno generyczna i pusta mapa w FH5, teraz brak Nordschleife czy wyczekiwanego od zawsze chociażby Fujimi Kaido. 

Z kolejnych ciekawych nowości na PC w multiplayerze będzie lock na 60fps :kekw:

Odnośnik do komentarza

Nagranie off-screen paradoksalnie pomaga bo kolorystyka wygląda jakoś bardziej naturalnie.

Niestety poza tym nadal coś nie halo. 

Niby gameplay z Series X, zaraz premiera... a nadal nie ma RT ani podczas gry ani na pozostałych ujęciach (na wstawkach i w menu jest zastosowane screen space reflections).

Trawka na poboczu też jakaś przerzedzona i dorysowuje się bardzo blisko.

Chyba trzeba poczekać do premiery na ostateczną ocenę.

Odnośnik do komentarza

Faktycznie z off screenu wygląda to naturalniej, nie wiem kto im tam edytuje trailery, ale oświetlenie na trailerze a tutaj to jak inna gra. J.w. jak ktoś liczył na RT w trakcie wyścigu to :reggie:  

Ciekawe czy doczekamy się przed premierą jakiegokolwiek gameplayu z kamery z wnętrza, czy jednak mamy nie odkryć, że kierownica nadal nie obraca się jak powinna.

Odnośnik do komentarza
12 minutes ago, ASX said:

powiedzieli że będzie ray tracing on track, i wszyscy do dziś zastanawiają się co to dokładnie znaczy

 

Dokładnie, jakby miał być full RT to by to ogłosili, dlatego też lista torów się pojawia w taki a nie inny sposób, żeby jak najpóźniej ludzie dowiedzieli się, że np brakuje Nordschleife

;)

 

update: nie wiem czy legitne, z jakieś gierkowej strony z końca czerwca:

 

A: Forza Motorsport on PC will feature RTGI (ray traced global illumination).

Alongside Ray Tracing Global Illumination, the game will support ray-traced reflections on all platforms.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Przecież wszystko jest jasno napisane właśnie w tym linku 

"- Nie próbujemy nikogo oszukać. W trakcie wyścigu i zabawy technika jest włączona. Chcemy, żeby to było jasne - mówi Evans. Ray tracing przełoży się najpewniej na odbicia i tak zwany ambient occlusion. Deweloper przyznał jednocześnie, że w sekwencjach niezwiązanych z rozgrywką produkcja wykorzysta również globalne oświetlenie."


Będą odbicia w trakcie rozgrywki, a pewnie na mocarnych pecetach i w powtórkach może globalny RT. 

I nie wiem jak można wywnioskować z tego brolla, że nie ma refleksów w RT :balon:

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, zloto napisał:

Przecież wszystko jest jasno napisane właśnie w tym linku 

"- Nie próbujemy nikogo oszukać. W trakcie wyścigu i zabawy technika jest włączona. Chcemy, żeby to było jasne - mówi Evans. Ray tracing przełoży się najpewniej na odbicia i tak zwany ambient occlusion. Deweloper przyznał jednocześnie, że w sekwencjach niezwiązanych z rozgrywką produkcja wykorzysta również globalne oświetlenie."


Będą odbicia w trakcie rozgrywki, a pewnie na mocarnych pecetach i w powtórkach może globalny RT. 

I nie wiem jak można wywnioskować z tego brolla, że nie ma refleksów w RT :balon:

No odbić każdy oczekiwał, myślałem, że tutaj zrobili ludzi w chuja bo to z 2022 materiał. Na globalny ray tracing to niech nikt się nie napala bo to nie ta generacja. 

 

Minecraft miał mieć ten globalny RT. W microsofcie przed premierą xsx odpalali to Evansowi ale ostatecznie nic z tego nie wyszło. Sama technologia robi mega robote.

Edytowane przez PanKamil
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, PanKamil napisał:

No odbić każdy oczekiwał, myślałem, że tutaj zrobili ludzi w chuja bo to z 2022 materiał. Na globalny ray tracing to niech nikt się nie napala bo to nie ta generacja. 

 

Minecraft miał mieć ten globalny RT. W microsofcie przed premierą xsx odpalali to Evansowi ale ostatecznie nic z tego nie wyszło. Sama technologia robi mega robote.

Technologia robi robotę ale te konsolki po 2199 zł już nie. 

Co do nagrania - podoba mi się. Fizyka jest ok, widać, że coś tam robili, bo auto wydaje się zachowywać jak należy. Pobocze też fajne, trawa wypalona, niejednolita. Może coś z tego będzie i Starfield a potem FM ściągną tę klontwę gamepassa. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...