Skocz do zawartości

PS5 premiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

7 minutes ago, Beelzeboss said:

"Musi" iksde. Tak jak dragons dogma "musi" płynnie działać.

Xbox Series S: Dynamic 1440p/~35fps with temporal reconstruction and unlocked framerate

Xbox Series X: Dynamic 2160p/~40fps with temporal reconstruction and unlocked framerate

Playstation 5: Dynamic 2160p/~38fps with temporal reconstruction and unlocked framerate

 

Na wszystkich konsolach w mieście spada do 30 klatek. Wersja na Series S nie ma RT. Więc chyba nie jest tak źle, co nie? 

Odnośnik do komentarza

Dragon dogma 2 akurat zarzyna topowe cpu, to nie jest gra która zabłyszczy na pro

18 hours ago, KrYcHu_89 said:

To byłaby strzała w kolano, 50% preorderów na PRO wyjdzie z realnych benefitów pod GTA VI. Ta gra tez będzie na pewno super zooptymalizowana, bo jak wiemy, na PC nie wyjdzie, tryb perf zapewne będzie i będzie ograniczony pod Pro. 

Oczekujesz po mid-gen refreshu performance jaki może bedzie w ps6, nie taka jest idea. Bazowe ps5 i tak będzie ważniejsze w kwestii pokrycia rynku. Pro się może sprzedać nawet gorzej niż ps4 pro, z uwagi na cenę i brak sensownych gier

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Alpha Trion napisał:

Dragon dogma 2 akurat zarzyna topowe cpu, to nie jest gra która zabłyszczy na pro

Oczekujesz po mid-gen refreshu performance jaki może bedzie w ps6, nie taka jest idea. Bazowe ps5 i tak będzie ważniejsze w kwestii pokrycia rynku. Pro się może sprzedać nawet gorzej niż ps4 pro, z uwagi na cenę i brak sensownych gier

PS4 Pro miał bardzo dobre wsparcie, mimo słabej sprzedaży, więc cośtam pewnie dadzą. Były patche, a nawet bez nich gry z unlocked frame nagle dobijały do 30/60 itp, z rodzdziałką do wyższej itp. 

 

To jaka jest idea, jak nie wzrost wydajności, może wyjaśnisz xD?

9 godzin temu, Homelander napisał:

Xbox Series S: Dynamic 1440p/~35fps with temporal reconstruction and unlocked framerate

Xbox Series X: Dynamic 2160p/~40fps with temporal reconstruction and unlocked framerate

Playstation 5: Dynamic 2160p/~38fps with temporal reconstruction and unlocked framerate

 

Na wszystkich konsolach w mieście spada do 30 klatek. Wersja na Series S nie ma RT. Więc chyba nie jest tak źle, co nie? 

Bo pomyśleli i nie dali jebanego RT do Series S, a za 3 miesiące ktoś mądry wpadnie na to, żeby wywalić RT też z PS5 i X (jak zrobili to przy Jedi). 

 

Nawet na PC już były recki perfa, że RT żerne jak świnia, jak zwykle zresztą, a z okularami zobaczysz tylko na konsoli różnice. 

Odnośnik do komentarza

 

 

Co do GTA VI jest cień szansy, że gra będzie chodzić dobrze i nie będzie takim koszmarkiem optymalizacyjnym na konsolach jak Baldur 3, albo Dogma 2, tylko bardziej jak Horizon FW (właśnie wpadł port na PC i działa po prostu genialnie na starszym nawet sprzęcie), czy nawet Cyberpunk 2077, który na konsolach z tego co wiem działa bardzo fajnie :).

Odnośnik do komentarza

Nie no, nawiązuję co napisałeś o zen 2 Cepie jakim zostawią :) ,ja się domyślałem że będzie podobnoe co z ps4 pro, czyli wydajniejsze gpu a procek ten sam, finalnie to overclock poszedł na 33 % tego jaguara, tu będzie wzrost marginalny. Idea nie jest na pewno żeby wszystkie gry szły na 4k/60 fps a tego ludzie oczekiwali. Ja na razie się trzymam tego że będzie 10-15 fps więcej w gpu bound grach i 5-10 fps więcej w cpu bound grach, a takie będzie GTA VI. Jedyna szansa w tym AI upscalerze ale znowu, AMD jakimś potworem w tej kwestii nie jest, nvidia przepaliła mnóstwo kasy na turinga i zajeło jej to 10 lat.

 

Pamięci więcej nie ma, zwiększyła się tylko przepustowość, a to postawa w RT

 

No i kończąc, skąd pewność że zajechany robotą Rockstar miał czas na dopieszczanie gry pod platformę która się dopiero będzie sprzedawać?, czym przekonasz Rockstar?, pieniędzmi? :D

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

To byłaby strzała w kolano, 50% preorderów na PRO wyjdzie z realnych benefitów pod GTA VI. Ta gra tez będzie na pewno super zooptymalizowana, bo jak wiemy, na PC nie wyjdzie, tryb perf zapewne będzie i będzie ograniczony pod Pro. 

 

Poprzednie GTA też wychodziły day one tylko na konsole i nie powiedziałbym, że były super zoptymalizowane ;) Co do PRO to nie zapominaj, że mimo, że lepiej niż bazowe PS5, to wciąż tylko poziom 7700XT, a więc karty wydajnościowo niewiele lepszej (kilka %) niż 3070, czyli karty ze średniej półki z poprzedniej generacji, a do czasu zanim wyjdzie PRO, to już sprzed dwóch generacji ;)

Odnośnik do komentarza
5 minutes ago, KrYcHu_89 said:

 

 

Co do GTA VI jest cień szansy, że gra będzie chodzić dobrze i nie będzie takim koszmarkiem optymalizacyjnym na konsolach jak Baldur 3, albo Dogma 2, tylko bardziej jak Horizon FW (właśnie wpadł port na PC i działa po prostu genialnie na starszym nawet sprzęcie), czy nawet Cyberpunk 2077, który na konsolach z tego co wiem działa bardzo fajnie :).

tak naprawdę nie wiemy jaki będzie finalny spec, może zupełnie inny (lepszy lub gorszy)

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Alpha Trion napisał:

Nie no, nawiązuję co napisałeś o zen 2 Cepie jakim zostawią :) ,ja się domyślałem że będzie podobnoe co z ps4 pro, czyli wydajniejsze gpu a procek ten sam, finalnie to overclock poszedł na 33 % tego jaguara, tu będzie wzrost marginalny. Idea nie jest na pewno żeby wszystkie gry szły na 4k/60 fps a tego ludzie oczekiwali. Ja na razie się trzymam tego że będzie 10-15 fps więcej w gpu bound grach i 5-10 fps więcej w cpu bound grach, a takie będzie GTA VI. Jedyna szansa w tym AI upscalerze ale znowu, AMD jakimś potworem w tej kwestii nie jest, nvidia przepaliła mnóstwo kasy na turinga i zajeło jej to 10 lat.

 

Pamięci więcej nie ma, zwiększyła się tylko przepustowość, a to postawa w RT

 

No i kończąc, skąd pewność że zajechany robotą Rockstar miał czas na dopieszczanie gry pod platformę która się dopiero będzie sprzedawać?, czym przekonasz Rockstar?, pieniędzmi? :D

O Zen2 to pisałem tylko, że zjebali, no szkoda, ale nic się z tym nie zrobi, mocniejsze procki to dużo prądu i pieniędzy...

 

Nie wiemy jeszcze, czy GTA VI będzie CPU bound, Rockstar ma większy budżet od reszty i robią grę tylko na konsole na początek. 

 

Jeżeli będzie:

a) unlocked framerate + dynamiczna rodziałka -> PS5 Pro zyska benefity

b) patch z trybem perf -> PS5 Pro zyska benefity

c) wszystko locked -> też zyska, ale mniej

 

na pewno filmik na DF na premierę będzie gorący xD

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Alpha Trion napisał:

Pamięci więcej nie ma

Są ploty że ma trochę ponad 1GB więcej dostępne dla gier, niby mało ale to wzrost o ~ 20%, na podstawowe efekty RT starczy (bo chyba nikt nie spodziewa się path tracingu albo jednoczesnych odbić, cieni i oświetlenia).

A co do GTA VI to na 100% będzie miał natywne wsparcie dla Pro a wszystko rozbija się o to jak będzie obciążało procek i dopóki nie pokażą czystego gameplayu to można sobie tylko gdybać.

Odnośnik do komentarza
56 minut temu, jimmyyy8 napisał:

Fatka pewnie pójdzie w cenę z czasem biorąc pod uwagę zintegrowany napęd, normalną podstawkę i generalnie lepszy wygląd od slimki.

 

Fatki zawsze najładniejsze. PS4 fat do dzisiaj robi wrażenie, czego nie można powiedzieć o slimce i prosiaku :drakenope:

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

jaka jest cena regularna na PS5 slim 1tb? w święta Wielkanocne widziałem oferty na RTVEuroAGD na PS5 Slim 1tb z napędem i 2 padami za ok. 2550zł. nie było jej dostępnej w sklepach w mojej okolicy więc stwierdziłem, że zajmę się tym po świętach a tymczasem cena urosła do 2948zł. wtf? czy to była wówczas aż taka promka czy nagle ceny poszły w górę?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...