Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Awaryjność Xbox Series S/X

Featured Replies

Opublikowano
2 godziny temu, Kaczi napisał:


wylaczylem całkowicie konsole uruchomiłem ponownie  i potem przełączyłem w tryb uśpienia i znowu włączyłem i zadziałało 

Zrobiłem dokładnie to samo co Ty i też już wszystko śmiga.

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 230,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • @Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu.    

  • Daj znac jak ja znowu podlaczysz do pradu.

  • Nie "podczas grania" - całą noc konsola pobierała gierki tylko. Jak gram to normalnie się nagrzewa i dmucha ciepłym powietrze (i nie - ciepło nie jest pojęciem subiektywnym, jak niektórzy tu sugerują

Opublikowano

Wczoraj podczas grania w Halo: MCC rozłączyło mi samoistnie pada - i pewnie nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że konsola/pad zaczęły się zachowywać jak AI dostające pierdolca i wszczynające bunt maszyn w jakimś sci-fi. Przycisk guide migał jakby próbował się łączyć z konsolą, ale ponowne parowanie nie pomagało. Postanowiłem więc pada wyłączyć (trzymając guide), ale nie dało się - guide cały czas migało. Wziąłem więc drugiego pada, przejąłem kontrolę nad konsolą i ją wyłączyłem, po czym ta się automatycznie sama włączyła (pierwszy pad dalej migał). Wyjąłem więc ze skurwiela baterie, żeby go uziemić i na wszelki wypadek włożyłem nowe - po włączeniu go znowu było to samo. xd

W końcu pomógł hard reset i co ciekawe nie trzeba było pada parować, wszystko działało jak gdyby nigdy nic. To w zasadzie jedyny problem na jaki się natknąłem od 3 tygodni.

Opublikowano

Czy ktoś też ma problemy z utratą połączenia z Xbox Live? Na One X prawie się to nie zdarzało, a na Series X nagminnie. Szczególnie widać to w FH4.

Opublikowano

No ja problemów nie mam ale dzisiaj to coś szczególnie multi działa ujowo. 

Opublikowano

W Destiny 2 strasznie długo szuka ludzi do szturmów, czy do gambitu, coś ewidentnie pojebali z internetami w tym MS.

Opublikowano

Ściąganie idzie jak burza, ale mp to jakaś lipa dzisiaj. 

Opublikowano
3 minuty temu, Wredny napisał:

No więc tak, yebane kuhwy z EURO...

 

euro jabłoński.png

No widzę, że zajęli się tematem tj. ctrl x i ctrl v i gotowe. Dobry sklep, jeszcze lepsza obsługa. 

Dobra odsyłaj Wredny na support i tyle, lipa bo święta idą i odeślą pewnie w nowym roku. 

Nie doczytałem, sami wyślą, więc będzie jeszcze gorzej. 

Edytowane przez lpcl

Opublikowano

Pewnie, jeszcze bez pudła mu zwrócą lol. 

Opublikowano

"Odsyłaj na support" :yao:
Przecież ja tego sprzętu nie odzyskam (kurwa, nie chcę go odzyskać!) przez pół roku. Nie czytałeś, co tam kolega @A_Bogush wyżej pisał?

No i ta "zgoda na naprawę", gdzie ja nic takiego nie wyrażałem :shotgun:

Opublikowano

Wyeb posta na Twitterze z jednoczesna sugestia o doborze partnerów handlowych, załącz właściwe tagi do ms Polska i euro zyebow, jest szansa ze w poniedziałek MS sam Ci dostarczy nowa konsole. 

Opublikowano

Co do euro. Ja ogólnie dostałem konsole bez faktury w pudełku i od trzech tygodni nie mogę się jej doprosić... Więc mam konsole, a nie mam żadnego dowodu zakupu.

Opublikowano

Mówiłem żeby awanturę robic :( a mieliśmy w Tytany grać.. 3maj się tam Wredny :lapka: 

Euro na maila chyba wysyła faktury

Edytowane przez Szymek

Opublikowano
2 minutes ago, Szymek said:

 

Euro na maila chyba wysyła faktury

Przy zamówieniu wybrałem fakturę papierową i oni teraz piszą, że nie mogą jej zamienić na elektroniczną i mam grzecznie czekać na pocztę.

Opublikowano
48 minut temu, Wredny napisał:

No więc tak, yebane kuhwy z EURO...

 

euro jabłoński.png

Wiedziałem, że tak ciebie zrobią jak oddasz na jakieś serwisy. Miałeś szansę to załatwić w ciągu 14 dni od zakupu, ale nie słuchałeś się. Zadzwoń jeszcze do rzecznika praw konsumenta. Masz jakiś dowód, że zgłaszałeś zanim upłynęło te 14 dni?

Opublikowano

Ch#j wie, dzwoniłem na infolinię, jak wróciłem ze sklepu, żeby zaznaczyli, że dziś probowałem oddać sprzęt, ale przez ich systemowy burdel nic nie załatwiłem.
No i monitoring w sklepie :reggie:
I nie oddawałem na "żadne serwisy", bo właśnie tego chciałem uniknąć - wolałem nowy sprzęt, a nie macany i rysowany przez jakiegoś Ahmeda we Frankfurcie (to teraz będę miał smyrany przez jakiegoś Pavela w Czechach)...

Opublikowano

Ja z tym twitem nie żartowałem. Realnie bym tak zrobił.

Opublikowano

Nie rozumiem tego twitta. Euro napisalo ci maila przekopiowanego z kodeksu cywilnego i raczej tutaj nic już nie wskórasz tylko teraz czekanie na to aż oni odeślą konsole na serwis MS. 

Opublikowano
Teraz, bluber napisał:

Nie rozumiem tego twitta. Euro napisalo ci maila przekopiowanego z kodeksu cywilnego i raczej tutaj nic już nie wskórasz tylko teraz czekanie na to aż oni odeślą konsole na serwis MS. 

No jasne, będą się zasłaniać ile mogą. Chodzi o szum który może doprowadzić do tego że ktoś się bardziej pochyli. Zwłaszcza że Wredny był w sklepie już dawno, dawno temu jak się zaczęły problemy i nie mineł 14 dni od zakupu. Tam mają burdel, gracz przez to cierpi a Oni i tak mają wywalone. Możan też siedziec cicho ale wtedy nic się nie zmieni. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.