Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj podczas grania w Halo: MCC rozłączyło mi samoistnie pada - i pewnie nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że konsola/pad zaczęły się zachowywać jak AI dostające pierdolca i wszczynające bunt maszyn w jakimś sci-fi. Przycisk guide migał jakby próbował się łączyć z konsolą, ale ponowne parowanie nie pomagało. Postanowiłem więc pada wyłączyć (trzymając guide), ale nie dało się - guide cały czas migało. Wziąłem więc drugiego pada, przejąłem kontrolę nad konsolą i ją wyłączyłem, po czym ta się automatycznie sama włączyła (pierwszy pad dalej migał). Wyjąłem więc ze skurwiela baterie, żeby go uziemić i na wszelki wypadek włożyłem nowe - po włączeniu go znowu było to samo. xd

W końcu pomógł hard reset i co ciekawe nie trzeba było pada parować, wszystko działało jak gdyby nigdy nic. To w zasadzie jedyny problem na jaki się natknąłem od 3 tygodni.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Wredny napisał:

No więc tak, yebane kuhwy z EURO...

 

euro jabłoński.png

No widzę, że zajęli się tematem tj. ctrl x i ctrl v i gotowe. Dobry sklep, jeszcze lepsza obsługa. 

Dobra odsyłaj Wredny na support i tyle, lipa bo święta idą i odeślą pewnie w nowym roku. 

Nie doczytałem, sami wyślą, więc będzie jeszcze gorzej. 

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza
48 minut temu, Wredny napisał:

No więc tak, yebane kuhwy z EURO...

 

euro jabłoński.png

Wiedziałem, że tak ciebie zrobią jak oddasz na jakieś serwisy. Miałeś szansę to załatwić w ciągu 14 dni od zakupu, ale nie słuchałeś się. Zadzwoń jeszcze do rzecznika praw konsumenta. Masz jakiś dowód, że zgłaszałeś zanim upłynęło te 14 dni?

Odnośnik do komentarza

Ch#j wie, dzwoniłem na infolinię, jak wróciłem ze sklepu, żeby zaznaczyli, że dziś probowałem oddać sprzęt, ale przez ich systemowy burdel nic nie załatwiłem.
No i monitoring w sklepie :reggie:
I nie oddawałem na "żadne serwisy", bo właśnie tego chciałem uniknąć - wolałem nowy sprzęt, a nie macany i rysowany przez jakiegoś Ahmeda we Frankfurcie (to teraz będę miał smyrany przez jakiegoś Pavela w Czechach)...

Odnośnik do komentarza
Teraz, bluber napisał:

Nie rozumiem tego twitta. Euro napisalo ci maila przekopiowanego z kodeksu cywilnego i raczej tutaj nic już nie wskórasz tylko teraz czekanie na to aż oni odeślą konsole na serwis MS. 

No jasne, będą się zasłaniać ile mogą. Chodzi o szum który może doprowadzić do tego że ktoś się bardziej pochyli. Zwłaszcza że Wredny był w sklepie już dawno, dawno temu jak się zaczęły problemy i nie mineł 14 dni od zakupu. Tam mają burdel, gracz przez to cierpi a Oni i tak mają wywalone. Możan też siedziec cicho ale wtedy nic się nie zmieni. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...